9/11 raz jeszcze

141. Data: 2017-08-01 21:40:43

Temat: Re: 9/11 raz jeszcze
Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 12:41 PM, Chiron wrote:

> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...

> Kończ waść, oszczędź sobie wstydu. Jejciu- czy Ty w ogóle weryfikujesz
> swoje źródła informacyjne? Nawet nie potrafisz powiedzieć, co w
> Międlarze antysemickiego na podstawie jego wypowiedzi- którą nieczytaną
> zlinkowałeś

no i jak z toba rozmawiac. zalinkowalem artykul, dlatego wlasnie bo
przeczytalem. jak inaczej. czy ty sie dobrze czujesz? w nim jest wideo
do antysemickich wypowiedzi Miedlara. a ty mi tutaj wyjezdzasz, ze ja
nie potrafie powiedziec co w Miedlarze jest antysemickiego. czy w twojej
rzeczywistosci za przyjmowanie informacji odpowiadaja inne prawa?

- to jedziesz ogólnie, jak agitator bolszewicki: "bo
> przewodzi ONRowi". Idź spać, jesteś pijany.

najpierw bylo, ze nie nawidze siebie, co powtarzales w kolko, teraz
widze, ze ci sie uroilo, ze jestem pijany.

> Naprawdę- nie mam zamiaru
> bić tu piany.

nie masz zamiaru bic piany? to co tu jeszcze sie strzepisz? rozkaz z
ONRu czy od samego Miedlara?
moze sie kiedys nauczysz, moze nabierzesz tej wrazliwosci na to, co jest
czym. na razie jeszcze tej zdolnosci nie masz. podobnie jak nie masz
zdolnosci krytycznego myslenia. tyle razy cie pytalismy jak ty
weryfikujesz swoje zrodla. jedyne czego sie doczekalismy to twoja
intuicja, wyczucie, ktore po twoich ostatnich produkcjach tutaj widac,
ze mozesz sobie gleboko w buty wsadzic, jak cierpisz na jakis kompleks.

I tak do Ciebie nie dochodzi, że- delikatnie pisząc-
> jesteś kompletnie zdezinformowany.

o tak. mowiles pare razy. zydosko bolszewicka prasa. wiem, wiem.

> No cóż- nie będę się kłócił- po co mi
> to? Chcesz się czegoś dowiedzieć- zacznij szukać. Otwórz swój umysł.

dzieki za porady. ty moze zacznij od siebie, bo na razie to ty w kazdym
swoim poscie pokazujesz jak gleboko siedzisz w ultra prawicowym kiblu
propagandowym. odwazyl bys sie przez np. tydzien przejsc wylacznie na
odbior neutralnej, niezalaznej informacji. oh. zapomnialem. ty nawet nie
wiesz jak zweryfikowac czy dana publikacja jest politycznie neutralna.
Chiron bidulek.

> Otwórz- to znaczy ZANEGUJ TO CO UWAŻASZ ZA OCZYWISTOŚĆ.

oczywistosc? hologramy demolujace WTC to jest oczywistosc? oczywiscie,
ze neguje. heil hitler ONR i podobnych im debili Miedlarowego pokroju,
nie neguje. wrecz przeciwnie.

Cóż innego mogę
> Ci poradzić? Naprawdę- piszesz niepoparty faktami stek bredni,
> przeplatany czasem prawdziwym wydarzeniem.

juz pisalem.

> I żebym nie wiem co Ci
> pokazywał- i tak zapewne nie przeczytasz. Nie odniosłeś się praktycznie
> do ŻADNEGO mojego argumentu. Nie potrafiłeś nawet wykazać antysemityzmu
> Międlara.

antysemita
bialystok 82 rocznica powstania ORN o zydach mowi:
",,Zero tolerancji dla ogarniętej nowotworem złośliwym Polski i Polaków.
Zero tolerancji dla tego nowotworu. Ten nowotwór wymaga chemioterapii
(...) i tą chemioterapią jest bezkompromisowy narodowo-katolicki radykalizm"

"pasywny zydoski motloch" video 8:58

"najwieksza zatem przeszkoda dla ruchu wolnosciowego nie jest .....
(znajdzisz sobie 6:30) zwykla zydowska pasywnosc. ktora wkrada sie w
grupy spoleczne na calym swiecie"

i tak dalej. https://www.youtube.com/watch?v=flODKSBcHUU

to dla ciebie jest oczywista prawda i ty nie widzisz w tym nic zlego.
zero antysemityzmu.

islamofob
,,Historia po raz kolejny zatacza koło. W 1944 roku wmawiano nam, że
Sowieci to są wyczekiwani goście, a w 2015 wmawia się nam i chce nam się
wcisnąć islamski fundamentalizm. Nie pozwolimy na to, nigdy!"

nie chce mi sie robic dokladnej analizy tego propagandowego wideo (choc
jest fantastycznym materialem. prawie zero owijania w bawelne), ani jego
tweetow, bo i tak nie dotrze, skoro nawet takie cytaty jak wyzej nie sa
w stanie sie przedrzec przes gruboskornosc twojego mozgu.

do tego zeby rozpoznac propadange i zrozumiec rzeczywisty przekaz
potrzeba troche wyrobienia. troche finezji, oczytania, bycia wystawionym
na inne kultury i inaczej myslacych ludzi i ich sluchac. widziec swiat
ich oczami, albo przynajmniej z ich punktu widzenia. nie tylko dziobanie
w tej samej propagandowej dziurze, ktora mowi, ze wszystko co wiesz to
spisek, ze cie oszukuja, a teraz ze cie atakuja, ze zydzi od wewnatrz, a
muzulmanie z zewnatrz. wszyscy tylko czychaja na tego biednego goja
Chirona.

teraz juz rozumiem, dlaczego w tekstach Kolbego i redaktorow jego
zespolu nie widziales nic antysemickiego, skoro nie widzisz go w takiej
"kawie na lawe", jaka glosi antysemita Miedlar. to jest naprawde
niezwykle ciekawe zjawisko.

> A jeśli nie potrafisz- to może z niego taki antysemita jak z
> Ciebie kosmita?
> A może jesteś kosmitą? No nie wiem :-) A może po prostu
> nie potrafiąc niczego na niego znaleźć- i tak napiszesz, że to
> antysemita- no bo jesteś nieomylny?

problem z toba jest taki. jak juz mowilem i to jest juz zaobserwowane
zjawisko. opowiem ci na czym to polega.

biora kolesia ktory ma bardzo ugruntowana opinie na temat np. globalengo
ocieplenia. ze to lewacka sciema, albo ze tylko bog moze ziemie tak
spierdolic. juz raz tak przeciez zrobil, nie. albo ze to propaganda
chinska, ktora chce zeby zapadla sie gospodarka zachodnia oparta na
weglu itp. pytaja go jakiej prasie wierzy. no to on mowi, ze
niezalezna.pl, jakies tam oszolomskie blogi itp. na nastepna sesje
preparuja mu te publikacje ale artykuly swiadcza, ze opinia tego kolezki
jest bledna. ze globalne ocieplenie jest prawda, jest zagrozeniam.
podaja grafy, liczny, dane przykladowe. pytaja goscia czy nadal wierzy
tym publikacja i w to co przeczytal. odpowiada ze tak. na nastepnej
sesji pytaja go o jego opinie w sprawie globalnego ocieplenia. a on im
nawija, ze to jest globalny lewacki spisek i ze te artykuly to tylko
potwierdzily.

ci ludzie w jakis tajemny sposob potrafili ominac te wszystkie rzeczy,
ktore przeczyly temu co juz wiedzieli. potrafili omijac czesli zdan i
czytajac zlepiac kolejne zdania w nowe o innej tresci. potrafili
zmieniac opisy na wykresach, slupkach. tak, zeby tylko utwierdzic sie w
tym co juz wiedzieli i zaakceptowali.
oczywiscie jak w kazdych testach byly grupy kontrolne i artykuly byly
"publikowane" przez rozne wydawnictwa. zadawane byly rozne pytania nie
tylko o global warming, ale takie na ktore dany "pacjent" mial silna
opinie.
wyniki tych eksperymentow sa publikowana pod haslami np. refusal,
denial, information bias, confirmation bias. tony niezwykle dobrze
udokumentowanej informacji na ten temat. pewno takie experymenty sa
prowadzone w polsce, moze sa juz opublikowane. nie wiem.
sadze, ze niepotrzebnie sie tutaj produkuje, bo cala nauka to tez pewnie
grasujaca bolszewicko-zydowska propaganda. prawda?

> To duży problem ta nieomylność,
> poważnie. Lepiej się fqurzyć na siebie, że dawałeś się tak wodzić
> gadzinowym propagandzistom za nos. To bardzo budujące.
> Czyż nie mamy innych tematów?
> :-)
> --
> Chiron

problem jest taki jak opialem wyzej. ty twierdzisz, ze ja sie daje
wodzic za nos gadzinowkom, choc nie masz sladowego pojecia co czytam. ja
twierdze ze ty jestes zmanipulowany. ty mnie prosisz o argumenty,
konkrety. ja prawie za kazdym razem skrzetnie ci podaje. ty je
natychmiast odrzucasz, a zaraz potem twierdzisz, ze nic nie podalem.
natomiast kiedy ja cie prosze, zebys podal jakis konkret to natychmiast
uciekasz z tematem na boki. bagatelizujesz i robisz wszystko zeby nie
odpowiedziec na pytanie, albo nie pokazac czym sie podpierasz.
powiedz mi prosze jak mozna ciebie traktowac powaznie. jako powaznego
rozmowce? jak mam z toba rozmawiac?

sadzilem ze my jestesmy tutaj po to, zeby sie czegos dowiedziec.
sprostowac bledy. albo zeby ktos sprostowal nasze. nie po to, zeby zeby
z ambony oglaszac swoje prawdy objawione. jednak coraz czesciej ta grupa
stala sie wlasnie taka ambona i to w doslownym, religijnym tego slowa
znaczeniu. po profesorze, klinie, szyku (on sie jeszcze nie stoczyl do
konca na religie, ale niedlugo mu to wroze) ty dolaczyles do tych
kaznodziei. masz jakis pomysl, zeby wyjsc z tego impasu? <rs>

142. Data: 2017-08-02 02:09:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <f...@f...com> wrote in message

> Nie przemawiać. Z idiotami się nie dyskutuje.

Problem zostawiony samemu sobie będzie narastał
a ludzie opętani tą zarazą będą się radykalizowali...
Trzeba jakoś nakierować zmianę na lepsze.

143. Data: 2017-08-02 22:04:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> Problem zostawiony samemu sobie będzie narastał
> a ludzie opętani tą zarazą będą się radykalizowali...
> Trzeba jakoś nakierować zmianę na lepsze.

Wyślij w eter parę esemesów, że wina pilota :->

144. Data: 2017-08-02 22:23:36

Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Aug 2017 19:09:26 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
wrote:
> Problem zostawiony samemu sobie będzie narastał
> a ludzie opętani tą zarazą będą się radykalizowali...
> Trzeba jakoś nakierować zmianę na lepsze.

Gdzie i jak mają się radykalizowac np. ci od WTC?

--
Marek

145. Data: 2017-08-02 22:54:25

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/2/2017 4:23 PM, Marek wrote:

> Gdzie i jak mają się radykalizowac np. ci od WTC?

gdzie? na internecie no bo gdzie?
jak? wmawia im sie, ze wszyscy ich oszukuja. rzady, nauka, to tylko
kontrola populacji. WTC to sciema. agenci rzadowi sami rozpizdzili
wierze, podrzucili dowody, wygenerowali hologramy itp. skoro ich rzad
jest przeciwko im, to nikomu nie mozna wierzyc i wszyscy moga byc
przeciwko nim. to wykorzystuja ci, ktorym zalezy na wywolanym wkurwieniu
i ukierunkowuja je np. przeciwko zydom, uchodzcom, lewakom, ekologom
itp. <rs>

146. Data: 2017-08-02 23:28:43

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/25/2017 7:06 AM, Chiron wrote:

Chiron. Weź głęboki oddech i zacznij od tego. Jak przebrniesz, podaj
swoim dalej. Powodzenia.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_potwierdzenia
<rs>

147. Data: 2017-08-03 09:28:08

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...
> On 7/25/2017 7:06 AM, Chiron wrote:
>
> Chiron. Weź głęboki oddech i zacznij od tego. Jak przebrniesz, podaj swoim
> [...]

Znam to, rzecz jasna. Przeczytaj sobie jeszcze to:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Przeniesienie_(psychol
ogia)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyparcie

i postaraj się odnieść do siebie samego.
No i co? Nie udało się, prawda? :-)

--
Chiron

148. Data: 2017-08-03 17:04:28

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/3/2017 3:28 AM, Chiron wrote:

> [...]
ogia)
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyparcie
>
> i postaraj się odnieść do siebie samego.

alez ja to odnosze za kazdym razem, jak strzelisz nawet największą
głupotę. mimo, ze intuicyjnie wiem, ze to bzdura to natychmiast zaczynam
grzebać, czy czegoś przypadkiem na rzeczy tam nie ma. a ze mimo moich
szczerych checi nie znajduje. mowie ci to co znalazłem w nadziei, ze
swoimi znaleziskami poszerzę również i twoje horyzonty, albo chociaz, ze
przedstawisz jakies kontragrumenty na kolejnym etapie, ale nic takiego z
twojej strony nie ma. malo tego o wystepujacym u ciebie efekcie wyparcia
i potwierdzenia swiadczy dobitnie to, ze mimo, ze podaje argumenty,
linki, opisy faktow, to ty je odrzucasz i domagasz sie ich znowu.

przyklad: dokladnie sprawdzilem kim jest twoj byly CIA pilot Lear,
sprawdzilem ze autor artykulu klamie, bo Lear nie zeznawal przd sadem, a
zlozyl tylko zwykle sworn affidavit, ktory zalatwia u dowolnego
notariusza, zapoznalem sie rowniez z tematem dwoch rozpraw sadowych. kto
je zaaranzowal i dlaczego. wlasnie dlatego, zeby sprawdzic czy moze
Chiron nie wygrzebal czegos wartosciowego. ale nie wygrzebal.
to czym ty sie tutaj paskonujesz to dzialanie ego, i rzadza zaistnienia.
ty oczywiscie nie wiesz o czym mowie, bo nie zadales sobie trudu zeby
pogrzebac, a tylko sie slizgasz po powierzchni podobnie jak twoje
sensacyjne artykuly. nie masz tez odwagi, zeby choc przez moment
pomyslec, moze w tym co ten <rs> opowiada jest cos na rzeczy. wyparcie,
przeniesienie i efekt potwierdzenia to jest twoja domena. dopóki sie nad
tym poważnie nie zastanowisz, to bedzie to co jest. <rs>

149. Data: 2017-08-03 17:27:16

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek <f...@f...com> wrote:

> Gdzie i jak mają się radykalizowac np. ci od WTC?

Przez popieranie radykałów i populistów wśród polityków...

150. Data: 2017-08-03 17:27:17

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> [...]
> przeniesienie i efekt potwierdzenia to jest twoja domena. dopóki sie nad
> tym poważnie nie zastanowisz, to bedzie to co jest. <rs>

Brawo.

Agatka wygrała z d... .
Nadzwyczajna kasta
Życie