A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!

1. Data: 2001-12-29 14:52:48

Temat: A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!
Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

I to, że ktoś mi mówi, że jestem uzależniony od kompa - heh, to nic nie
znaczy... Jasne, że jestem i dobrze mi z tym!
Inni mają gorsze manie ;-P

Trzeba się cieszyć z tego co się lubi robić ;-)
Pozdrawiam wszystkich maniaków _GNU_.

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

2. Data: 2002-01-01 19:31:01

Od: "Grzegorz Nowak" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczy... Jasne, że jestem i dobrze mi z tym!
> Inni mają gorsze manie ;-P
>
> Trzeba się cieszyć z tego co się lubi robić ;-)

heheh... a jak chesz sie leczyc, to poszukaj na linuxdoc.org ;)

pozdro
gn

3. Data: 2002-01-07 17:07:17

Od: "wuemka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dEiMoS <d...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0klbv$36m$...@n...tpi.pl...
> I to, że ktoś mi mówi, że jestem uzależniony od kompa - heh, to nic nie
> znaczy... Jasne, że jestem i dobrze mi z tym!
> Inni mają gorsze manie ;-P

Pytanie tylko: czy dobrze z tym Twoim bliskim, tym, z którymi dzielisz
mieszkanie, życie? Jak nie masz takiego problemu, to w porządku...

> Trzeba się cieszyć z tego co się lubi robić ;-)

...a przy tym zdobywać wiedze, która obecnie jest w cenie. Zgadzam się.
Tylko czasami mam podłe wyrzuty sumienia, że nie ugotowałam obiadu, bo np.
czytałam grupę dyskusyjna;)))

> Pozdrawiam wszystkich maniaków _GNU_.

Dziękuję i odpozdrawiam:)))

> --
> # Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
> ## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

wuemka

Samobojstwa uzaleznienie
Moja dziewczyna jest uzależniona
Erotomania kawiarenkowa
W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany
walka z nałogowym seksem