Moja dziewczyna jest uzależniona

1. Data: 2001-12-28 11:53:58

Temat: Moja dziewczyna jest uzależniona
Od: "Darek" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Niedawno się dowiedziałem, że moja dziewczyna jest od czegoś uzależniona.
Nie wiem co to jest. W sumie powinienem się cieszyc że mi w ogóle o tym
wspomniała. Poprzedni jej chłopak nic o tym nie wiedział chociaż byli ze
sobą trzy lata. Ona twierdzi że jestem jedyną osobą która o tym wie.
Niedawno podobno zaczęła się leczyć. Polega to na cotygodniowych wizytach u
jakiegoś podobno bardzo dobrego lekarza.
Bierze już od ok. 3 lat. Ona twierdzi, że środek ten tak niszczy jej
organizm że za jakieś 3 lata może to się skończyć śmiercią.
Nie wiem jak jej pomóc.
Nie chcę za bardzo naciskać bo obawiam się że się zupełnie zamknie lub
będzie mnie oszukiwać.
Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?

Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2001-12-28 23:34:19

Temat: Re: Moja dziewczyna jest uzależniona
Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> [...]
> Nie wiem co to jest. W sumie powinienem się cieszyc że mi w ogóle o tym
> wspomniała. Poprzedni jej chłopak nic o tym nie wiedział chociaż byli ze
Nie jestem pewien, czy to powod do radosci :o/
To swiadczy wylacznie o tym, ze nie miala do niego zaufania

> [...]
> Nie wiem jak jej pomóc.
> Nie chcę za bardzo naciskać bo obawiam się że się zupełnie zamknie lub
Momento... czegos nie rozumiem.
Powiedziala tylko, ze cos bierze? i nic wiecej?
To moze oznaczac, ze czeka na Twa reakcje, obserwuje jak sie zchowasz, by
moc Ci powiedziec wiecej.
Moze byc tez diametralnie inny powod. Chce wzbudzic litosc, moze chce bys
wiecej czasu jej poswiecal, a swe dziwne zachowanie (ktore kiedys-tam sie
przydarzy) chce tlumaczyc leczeniem czegos, czego nie chce ujawnic.

> Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
Probowac rozmawiac... niestety nic wiecej nie mozna poradzic.
Otwarcie sie u kazdego przychodzi w inny sposob. Jedni potrzebuja czasu,
inni zachety, jeszcze inni nastroju, itd. Ty najlepiej znasz swa dziewczyne
i powinienes wiedziec co zrobic, by Ci do konca zaufala.

Pozdro-M.

3. Data: 2002-01-28 13:30:40

Od: "Sylwia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmowa chba nie pomoze, wyjsciem jest znalezienie dobrego psychologa i
zaprowadzenie ją

Użytkownik "Darek" <d...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiem jak jej pomóc.
> Nie chcę za bardzo naciskać bo obawiam się że się zupełnie zamknie lub

Erotomania kawiarenkowa
W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany
walka z nałogowym seksem
Prośba o pomoc... w znalezieniu materiałów informacyjnych
PYTANIE