Samobojstwa uzaleznienie

1. Data: 2001-12-29 10:24:03

Temat: Samobojstwa uzaleznienie
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna powiedziec o uzaleznieaniach od epizodow
samobojczych?

2. Data: 2001-12-29 19:30:53

Temat: Re: Samobojstwa uzaleznienie
Od: "Ugm" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna powiedziec o uzaleznieaniach od epizodow
> samobojczych?

chyba nie, bo dosc szybko mija ;>
MSPANC

--
...i tak wszystkich czeka ===/ -== ,==. |. |
Ugm // I' ` I I I\\I

3. Data: 2002-01-25 18:53:10

Od: "Nap" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna powiedziec o uzaleznieaniach od epizodow
> samobojczych?

chyba coś w tym jest - można się uzależnić o myśli o samobójstwie i sięgać
po nią jak po papierosa, to na pewno uspokaja, choć samo samobójstwo to
raczej jakiś cel do którego mniejszymi bądź większymi krokami się dąży;

Nap

4. Data: 2002-02-18 16:08:18

Od: "Adamex" <p...@s...rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna powiedziec o uzaleznieaniach od epizodow
> samobojczych?

Tak. Gdyż w momencie postanowienia zejścia ze świata doznaje się błogiego
spokoju, niemal radości że już nic mnie dosięgnie złego, że jest się panem
swojego losu. A więc doznaje się radości, więc chce się takie sytuacje
powtórzyć gdy nadarzy się okazja i tak aż do skutku, czyli do udanego
samobójstwa. Kiedyś pewien "gość" powiedział mnie że jeśli ktoś już raz
próbował to będzie nadal dążył do tego i to jest prawda.

////////
/// /// Adamex

Moja dziewczyna jest uzależniona
Erotomania kawiarenkowa
W jakim stopniu mozna sie uzaleznic od marihuany
walka z nałogowym seksem
Prośba o pomoc... w znalezieniu materiałów informacyjnych