"A jednak się kręci..." ... :)

11. Data: 2007-03-14 08:38:48

Temat: Re: "A jednak się kręci..." ... :)
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:et8abd$gfk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> leczeniu cukrzycy napisano (będę cytował z pamięci, ale mogę to odszukać i
> podać dokładnie co napisano i z jakiej książki), że dawniej cukrzycę
> leczono
> dietą niskowęglowodanową. Dziś jednak, kiedy produkuje się insulinę,
> poprawił się komfort pacjentów, gdyż obecnie pacjent (chyba była mowa o
> dzieciach) leczony nowoczesnymi lekami (w tym insuliną) może jeść
> wszystko.
> No, i je wszystko. I się kłuje. Ale można wrócić do diety
> niskowęglowodanowej, jak (dawniej, niż w latach 70.) leczono cukrzycę.

My to wiemy, ale tłumaczysz to kmiotkowi?...:)))... za późno...
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2007-03-14 11:34:17

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No, i je wszystko. I się kłuje. Ale można wrócić do diety
> niskowęglowodanowej, jak (dawniej, niż w latach 70.) leczono cukrzycę.

Jeff stale żąda od optymalnych merytorycznych uzasadnień, badań naukowych, a
sam posługuje się cytatami z gazet, gdzie drukują przeciwnicy diety
optymalnej, którą nazwali dietą niskowęglowodanową. Już dawno pisałem, że to
kmiot...bo inaczej nie można go odbierać...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2007-03-14 12:09:54

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naukowych i medycznych. Radze po prostu przestrzegac diety cukrzycowej a
> nie polegac na niesprawdzonych i niewiarygodnych metodach.
>
> Wiesz co? To TY jesteś ciemnotą, zabobonem i bezmyślnym klakierem
> współczesnej medycyny!
> Mój szwagier-cukrzyk insulinozależny miał swego czasu w ręce "Dietę
> optymalną" dr. Kwaśniewskiego, ale dokonał wyboru - nie przeczytał jej,
> jedynie przekartkował i oddał swojej szwagierce (po roku ta sama książka
> trafiła do mnie).
>
> Krystyna
>
> Nieracjonalna dieta, to wręcz sposób na morderstwo doskonałe.

Raczej straszne...

Gwoli wyjaśnienia skutków jego decyzji:
Wybrał on leczenie w poradni tzw. przeciwcukrzycowej. I mimo pilnego
stosowania się do lekarskich wskazówek włącznie ze skrupulatnym
przestrzeganiem zalecanej diety (przeliczaniem pokarmów na tzw. jednostki
chlebowe) w grudniu 1997 r. zmarł mając jeszcze małe dzieci i zaledwie 45
lat... Taką cenę ludzie płacą za bezkrytyczną wiarę w naukowe doktryny
opartą na zasadzie "racji większości"...

- Nie zapomnij tego tekstu dopisać do tego "kwiatka"... przy następnym
prezentowaniu światu tego przypadku.

Krystyna
--
Najbardziej rozpowszechnione na świecie są tlen i głupota. Frank Zappa

14. Data: 2007-03-14 13:25:08

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystynaopty napisala;

> Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> - Nie zapomnij tego tekstu dopisać do tego "kwiatka"... przy następnym
> prezentowaniu światu tego przypadku.

....a ty nie zapominaj swiatu przy okazji kolejnego wmawiania ludziom, ze
dieta wysokotluszczowa leczy przyczynowo cukrzyce, prezentowac przypadku,
ktory podaje pod ponizszym linkiem:

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=36&w=294807
95&a=29583303

Ten czlowiek zmarl, bo wlasnie stosowal dokladnie wasza diete w celu wyleczenia
sie z cukrzycy typu II i nie jest to przypadek odosobniony, bo tego typu zgonow
jest juz sporo.

Szczegolnie duzo wiedza na ten temat lekarze praktykujacy w woj.slaskim, gdzie
ta diete zaleca paru tzw. "optylekarzy" i gdzie wydawane sa az dwa pisemka
waszej sekty; OPTYMALNI I Optymalnik:

Nie zapomnij tez informowac potencjalnych kandydatow do przeprowadzania
eksperymentu na sobie, ze moga skonczyc tak, jak osoby ktorych przypadki
sa podane pod linkiem ktory kolejny juz raz ponizej przytaczam.
Jest tego juz cala masa, bo w miare uplywu czasu, tych naiwnych ofiar
powoli przybywa.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Dieta_niskow%C
4%99glowodanowa

> --
> Najbardziej rozpowszechnione na świecie są tlen i głupota. Frank Zappa

Zgadza sie. Dlatego tylu ludzi nadal tobie i Kwasniewskiemu wierzy, co daje sie
nawet zauwazyc na tej szanownej liscie:)

Jeff

15. Data: 2007-03-14 17:54:20

Temat: Re:
Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@a...pl> napisał(a):

> Zgadza sie. Dlatego tylu ludzi nadal tobie i Kwasniewskiemu wierzy, co daje sie
> nawet zauwazyc na tej szanownej liscie:)

jozeffino

to co udowodniasz to nic innego
jak tylko to co napisał Kwaśniewski
że żywienie optymalne nie jest dla idiotów tylko dla myślących
podał proste założenia średnio 1 g B, 2,5-3,5 g T i 0,8 g W
z tym ze muszą one być o najwyższej wartości odżywczej
powinny zaspokajać potrzeby zależne od wieku, aktywności i nabytych zaszłości
skoro tacy jak ty , tak prostego przesłania nie zrozumieli
lub nie doczytali, maja na własne życzenie skutki głupoty

wierzyć możesz dalej w swoje urojenia

16. Data: 2007-03-14 18:50:22

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
6...@n...onet.pl...

> [...]
> gdzie
> ta diete zaleca paru tzw. "optylekarzy" i gdzie wydawane sa az dwa

i znowu bredzisz ofiara niestabilnej plci, co ma wspolnego "Optymalnik" z
DO. poza pierwszymi literami w nazwie! :)))

> [...]
> sa podane pod linkiem ktory kolejny juz raz ponizej przytaczam.
> Jest tego juz cala masa, bo w miare uplywu czasu, tych naiwnych ofiar

jezeli twoj mozg ma jeszcze zdolnosc przypomnienia sobie wlasnej tworczosci
, to zgodnie z tym co zapowiadasz, wszyscy opty powinni juz byc na
cmentarzach, dowodem na to ze pleciesz (jak zwykle!) bzdury, jest to ze od
wielu lat ciagle plujesz jadem na opty czesto na tych samych na ktorych
zaczynalas pluc jadem jeszcze w "stodole' :)

Jurek

17. Data: 2007-03-14 19:10:05

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> to co udowodniasz to nic innego
> jak tylko to co napisał Kwaśniewski
> że żywienie optymalne nie jest dla idiotów tylko dla myślących
> podał proste założenia średnio 1 g B, 2,5-3,5 g T i 0,8 g W

To chyba jest dwoch Janow Kwasniewskich i dwie diety "optymalne".

--
Dieta, którą nazwałem "optymalną", zawiera główne składniki odżywcze w
proporcjach: białko 1, tłuszcze 1-2, cukier 0,3.

18. Data: 2007-03-14 19:14:24

Temat: Re: Re:
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: et9h9i$aq8

> To chyba jest dwoch Janow Kwasniewskich i dwie diety "optymalne".

a ilu jest Cooler-ow?

Jurek

19. Data: 2007-03-14 20:07:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
>Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację... :)
>
> http://www.menshealth.pl/artykuly.php?themeId=21
>
> ---------------------------------------------------C
ytat:
> [...]
>
> To prawdziwy cud, że nikt jeszcze nie próbował odebrać zezwolenia na
> wykonywanie zawodu lekarza dr Mary Vernon z Lawrence w stanie Kansas. Od
> 1999 roku ta 52-letnia lekarka leczy ludzi chorych na cukrzycę metodą,
> która
> została zarzucona przez większość lekarzy jeszcze w latach 30. ubiegłego
> wieku. Co gorsza, stosowana przez nią metoda jest całkowicie sprzeczna z
> wytycznymi Amerykańskiego Stowarzyszenia Cukrzycy ADA, organizacji
> non-profit, która w samym 2005 roku wydała na badania 51 milionów dolarów,

ta kobieta to po prostu "optymalna" - jest "member of the Atkins Physicians
Council"

http://www.ereader.com/author/detail/11269

wraz z Atkinsem napisala ksiazke
http://www.ereader.com/product/detail/18430?book=Atk
ins_Diabetes_Revolution

a tu pare opinii na jej temat, jak jest profesjonalana, az wstyd.....

http://tinylink.com/?mUIWG0IB7y
"I would not recommend her to anyone"

straaaasznie wiarygodna...i niby potwierdza Kwasniewskiego.
no potwierdza, bo robi forse jak inni optymlani lekarze.....

iwon(K)a

20. Data: 2007-03-14 20:59:27

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:et9h9i$aq8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Dieta, którą nazwałem "optymalną", zawiera główne składniki odżywcze w
> proporcjach: białko 1, tłuszcze 1-2, cukier 0,3.

No i znowu Marcin sobie wymyśla i przeinacza. Tłuszcze 1 do 2 g na 1 g
białka tylko na początku dla tych co mają nadwagę, a węglowodany 0,8 na 1 kg
wagi należnej, a nie 0,3....
Pozdrawiam Jurek M.

Piasek leczy kości!
Diet and health recommendations