A kim chcielibyście być??

11. Data: 2003-09-08 06:17:47

Temat: Re: A kim chcielibyście być??
Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??

Ja bym nic nie zmieniła.
Jestem bardzo zadowolona z tego co robię, chociaż naturalnie wolałabym
więcej zarabiać.
Ale codziennie chodzę do pracy z przyjemnością.

Pozdrowienia.

Basia

P.S.
Ja akurat skończyłam matematykę, ale pracuję jako informatyk.

12. Data: 2003-09-08 06:44:26

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
: Witam;
: znowu takie filozoficzne pytanie ;-)

Fajne pytanie i ułatwia mi czynny powrót na grupę:) Nawet jeśli nikt
mnie nie pamięta - trochę mogę sie przedstawić:) Dodam, że z wielkim
zainteresowaniem czytam Wasze posty w tych dwóch wątkach. Z
zainteresowaniem i niekiedy z miłym zdziwieniem, bo wielu z Was inaczej
sobie wyobrażałam:)

: gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów,
zawód
: (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??

Na pewno nie zmieniłabym LO, bo wtedy mogłabym nie spotkać mojego męża
i moje życie mogłoby wyglądać zupełnie inaczej, a nie wyobrażam sobie,
aby mogło w nim zabraknąć całego mojego szczęścia, czyli trzech moich
Panów.
Gdybym raz jeszcze miała wybierać studia jednak bardziej uwierzyłabym w
siebie i zdawałabym na AWF, a nie na Uniwersytet. Jeśli już Uniwerek to
kierunek ten sam, ale na pewno w innym mieście.
Poza tym chciałabym być trochę mniej słomianym ogniem i realizować do
końca swoje pasje: turystyka górska, spaleoklub, skałki, pływanie,
narty, akrobatyka / 7 lat uprawiałam akrobatykę motorową:) /.
No i oczywiście chciałabym , abyśmy mieli więcej kasy aby móc bez
żadnych ograniczeń podróżować po całym świecie, zobaczyć w końcu mój
wymarzony Wielki Kanion i cowboya na koniu na wielkim ranczu :)
Praca? Wymarzona: własne biuro turystyczne.

Wystarczy chyba:)

--
Pozdrawiam cieplutko
*****Tashunko *****

13. Data: 2003-09-08 09:38:56

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

: [niezupełnie niepoważnie]
: Przepraszam. Zauważyłem, że gdy zaczynam myśleć o tym co napiszę,
przestaję
: pisać o tym co mam na myśli.

ROTFL
Ty mnie zawsze potrafisz rozbawić:-)

Pozdrawiam
Paulinka

14. Data: 2003-09-08 09:42:19

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Sep 2003 08:17:47 +0200 I had a dream that Basia Z.
<jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> wrote:
>Ja bym nic nie zmieniła.
>Jestem bardzo zadowolona z tego co robię, chociaż naturalnie wolałabym
>więcej zarabiać.
>Ale codziennie chodzę do pracy z przyjemnością.

Mi się wydaje, że szczęśliwi ludzie nigdy nie mówią, że "gdyby cofnąć
czas" itp.
Odwracając kota, można stwierdzić, że wystarczy przestać mówić/myśleć
o tym, co by się zmieniło, żeby zostać naprawdę szczęśliwym :)
(ale to w pewien sposób działa!)

Ja osobiście pod koniec liceum miałem kilka diametralnie różnych pomysłów
na życie i gdybanie jest bez sensu, bo nie wiem, co by się działo
w pozostałych rzeczywistościach równoległyc - może byłoby gorzej, może
byłoby lepiej.

15. Data: 2003-09-08 09:45:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??

Nie chciałabym tak naprawdę cofać czasu, jest mi dobrze.
Może jak już dzieciaki podrosną a czas dopisze zajmę się hobbystycznie
filozofia i teologią.

Ale gdyby tak puścić wodze fantazji.... - egzobiologiem, lub
filozofem-nierobem. :-)

A co.

Sowa

16. Data: 2003-09-08 10:35:49

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> Ale gdyby tak puścić wodze fantazji.... - egzobiologiem, lub
> filozofem-nierobem. :-)

Ja tam wolę samego nieroba ;-)
Eulalka

17. Data: 2003-09-08 12:40:54

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> Ja tam wolę samego nieroba ;-)
> Eulalka
I zeby jeszcze z tego niezle pienadze byly;-)
cari

18. Data: 2003-09-08 15:01:53

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam;
> znowu takie filozoficzne pytanie ;-)
> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??
> Ja zamiast informatyki wybrałabym matematykę+pedagogikę i byłabym
> nauczycielką matematyki w Szkole Podstawowej, ale zadecydowały finanse,
> niestety, a gdyby nie nauczycielką to włascicielką duuuuuużej firmy :-)
> --

gdybym mogła cofnąć czas to 8 lat temu nie wybrałabym faceta z którym byłam
przez 3 lata. na szczęście (dla mnie) "wpadł" z inna kobietą.
aneta (obecnie szczęśliwa mężatka i mama)

19. Data: 2003-09-08 16:43:24

Temat: DZIĘKI tweety było Re: A kim chcielibyście być??
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??

A ja chciałam Ci podziękować, bo skłoniłaś mnie swoim postem do myślenia nad
swoim życiem i doszłam do wniosku, że jeszcze co najmniej 30 lat życia
przede mną i nic nie stoi na przeszkodzie, żebym zrealizowała swoje plany.
Może nie skończę już psychologii (choć, kto wie) ale pomagać ludziom i
zajmować się "ezoteryką" - jeszcze zdążę :)

20. Data: 2003-09-08 19:03:44

Temat: Re: DZIĘKI tweety było Re: A kim chcielibyście być??
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota misiczka widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:
> ale pomagać ludziom i
> zajmować się "ezoteryką" - jeszcze zdążę :)

Jak mówi de Melo - nie ma nic bardziej praktycznego niż duchowość.

duchaty

Re: Rodzinny naturyzm .
pomóżcie !!!!
wartość małżeństwa dla mężczyzny
witam!!!
Szukam nazw producentów ciuszków dziecięcych