Szukam nazw producentów ciuszków dziecięcych

1. Data: 2003-09-06 05:18:01

Temat: Szukam nazw producentów ciuszków dziecięcych
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Może Wy mi pomożecie.
Czy znacie nazwy i adresy firm produkujących ubranka dziecięce i dla
dzieci do wieku szkolnego?? Ja niestety obcięłam wszystkie metki u
Krzysia a u Karoli kupują na targu i pisze tylko "Made in China" :-)
W necie też niewiele znalazłam. Jakbyście coś mieli to popreszę może na
priv, aby nie zaśmiecać grupy...
m...@w...pl

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/