A może zaszlachtujemy jakiegoś krasnoludka jajcarnią? ;-))) (vide "Kingsajz")

1. Data: 2001-01-12 12:35:52

Temat: A może zaszlachtujemy jakiegoś krasnoludka jajcarnią? ;-))) (vide "Kingsajz")
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie wczoraj takie urządonko do krojenia jajek w plasterki... Tak
mnie naszło... Nie miałam w domku... Poprzednia rozwaliła się dawno temu...
Mam pytanko?
Do czego można używać takiego ślicznie pokrojonego jajka (w plasterki) prócz
pysznej kanapeczki?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-12 15:42:46

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

DO dekorowania salatek, a po obroceniu jajka - do krojenia go w kostke.
Bardzo ulatwia sprawe, jesli sie musi pokroic kilka jajcow w kosteczke. Mam
takie urzadzonko ( z mozliwoscia krojenia w "lodeczki" czy osemki jak kto
woli ) i bardzo je sobie chwale.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-01-12 15:44:31

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 01:35 PM 1/12/01 +0100, you wrote:
> [...]
>Mam pytanko?
>Do czego można używać takiego ślicznie pokrojonego jajka (w plasterki) prócz

do dekoracji salatki na wierzchu
do dekoracji zimnych nozek, czy innej galarety, np rybnej (jajeczkowe
plasterki sa wowczas w srodku, na rybce, czy innym miesku)
do pokrojenia jajeczka w kosteczke na salatke na przyklad, kroisz w
plasterki, a potem tylko pozostaja dwa kierunki, zamiast trzech..

na razie nie mam innych pomyslow....

pozdrawiam z Szuflandii
agnieszka
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-12 22:20:03

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za rady!!!
Krasnoludkowi darowałam życie, ale jajcarnię musiałam wypróbować... Mieliśmy
pyszności kolację... Do sałatki złocistej (przepis wiadomo gdzie) dodałam
jeszcze 100g kiełków ze słonecznika... Było przepysznościowe...
I od razu pytanko... z czym zazwyczaj mieszacie mieszacie kiełki
słonecznika?

1. Data: 2001-01-12 22:27:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:93nvuq$7ho$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-01-12 22:31:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze 100g kiełków ze słonecznika... Było przepysznościowe...
> I od razu pytanko... z czym zazwyczaj mieszacie mieszacie kiełki
Nie cierpię kiełków, włażą mi w przerwy między zębami a jak nie mam
wykałaczki to nie powiem co mnie trafia; uwielbiam słonecznik świeży w
pestkach. nie powiem ile tego zjadam ale przyznam się do tego, iż czasem
jest to powód do rozwodu!!!
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-12 22:39:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93o08l$qhi$...@s...icm.edu.pl...
> Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:93nvuq$7ho$...@n...tpi.pl...
> Mieliśmy
> dodałam
A gdzie jest to co napisałem?
Ale jaja!
Już dawno takich nie widziałem.
pozdr. Jerzy
PS
pisałem, że wolę ziarna w łupince i pochłaniam ich straszne ilości, tyle,
że ... szkoda słów.

1. Data: 2001-01-12 23:01:09

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> [...]
> wykałaczki to nie powiem co mnie trafia; uwielbiam słonecznik świeży w
> pestkach. nie powiem ile tego zjadam ale przyznam się do tego, iż czasem

no proszę Jerzy jednak lubisz cos wegetarianskiego ...:-)))
Ja tez bardzo lubie słonecznik a moj maz nie przepada
pozdro Pazurek

1. Data: 2001-01-13 16:10:24

Temat: Re: Re: A może zaszlachtujemy jakiego? krasnoludka jajcarni?? ;-))) (vide "Kingsajz")
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

> [...]
>wykałaczki to nie powiem co mnie trafia; uwielbiam słonecznik świeży w
>pestkach. nie powiem ile tego zjadam ale przyznam się do tego, iż czasem

Ile go zjadasz?!? :o))

Gosia

1. Data: 2001-01-13 16:53:43

Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pazurek" <K...@t...pl> napisał w wiadomości

> no proszę Jerzy jednak lubisz cos wegetarianskiego ...:-)))
> Ja tez bardzo lubie słonecznik a moj maz nie przepada
> pozdro Pazurek

Słonecznik nie jest wegetariański! To poprostu zwyczajna roślina. :-) Jak
zresztą tysiące innych roślin, które jedzą normalni ludzie. :-))))

--
Uzdrawiam WCk

garnki teflonowe
Re: Kruche ciasto z gotowanymi zoltkami