AGD - zakup w Niemczech?

1. Data: 2008-07-19 00:22:29

Temat: AGD - zakup w Niemczech?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, to padła mi zmywarka (Bauknecht), 13 lat bezawaryjnie służyła i finito
- niby można naprawiać, ale wchodzi w grę wymiana całego modułu, czyli -
nieopłacalne.
Ale nie o to chodzi.
W Polsce Bauknechta nie ma - nikt nie oferuje, a przynajmniej ja nie
znalazłam - ani w necie, ani w sklepach (używane na Allegro odpadają).
Pozostaje zakup w Niemczech, przez internet, z dostawą do znajomego
prowadzącego tam firmę, wysyłającego co tydzień samochód do Polski. Czyli
transport mam.
Mam jednak obawy co do ewentualnych "schodów" w razie awarii czy reklamacji
- jak to jest, tzn. co prawda wiem, że serwis Bauknechta prowadzi
Whirlpool, ale czy ma on obowiązek naprawiać sprzęt kupiony za granicą i
np. co z ew. reklamacją, wymianą itp? Czy załatwię to z Polski, czy będę
musiała dostarczyć do sklepu do Niemiec?

Takie różne mam obawy, więc może lepiej kupić coś innego - na miejscu?
Co myślicie o Siemensie - jeśli chodzi o zmywarki?

2. Data: 2008-07-19 10:00:19

Temat: Re: AGD - zakup w Niemczech?
Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Takie różne mam obawy, więc może lepiej kupić coś innego - na miejscu?
> Co myślicie o Siemensie - jeśli chodzi o zmywarki?

Ja nie polecam. Mam taka i glosna jest jak odrzutowiec. Slysze ja z
kuchni w pokoju 15m dalej.
Do mycia i funkcjonalnosci nie mam zastrzezen.
Poprzednio mialam Electroluxa i to byl naprawde cichy sprzet.

m.

3. Data: 2008-07-20 11:43:02

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia wrote:

> Ja nie polecam. Mam taka i glosna jest jak odrzutowiec. Slysze ja z
> kuchni w pokoju 15m dalej.
> Do mycia i funkcjonalnosci nie mam zastrzezen.
> Poprzednio mialam Electroluxa i to byl naprawde cichy sprzet.

Siemens/Bosch są robione w PL lub w DE
te z plastykowym dnem są robione w PL
te całe metalowe w DE

być może tu jest problem?

poza tym - kwestia wieku
moja stara zmywarka boscha tez jest glośna
tata ma nową - cichutka strasznie...

4. Data: 2008-07-20 15:50:28

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> być może tu jest problem?
>
> poza tym - kwestia wieku
> moja stara zmywarka boscha tez jest glośna

może i kwestia wieku, miałam AEG i ok, teraz mam Siemensa, była najcichsza na
rynku, dlatego ja kupiłam, bardzo cicha, wszyscy sie dziwią czy to już myje.
Dodam tylko, że jest nowa.

Grażyna

5. Data: 2008-07-20 20:01:47

Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja upatrzyłem sobie zmywarkę SMEG st1124 s za jakies 2,5 kPLN.
Wg sprzedawców to dobry wybór w tym przedziale cenowym. Nie używałem
wczesniej zmywarki, wiec pytanko do Was czy to dobry wybór ?

Sopel

6. Data: 2008-07-20 22:47:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2008 17:50:28 +0200, a napisał(a):

> [...]
> rynku, dlatego ja kupiłam, bardzo cicha, wszyscy sie dziwią czy to już myje.

Jakiego masz tego Siemensa? - miałam ochoę własnie na coś z tej marki, i
żeby było ciche. Chciałabym zobaczyć informacje.
Z Bosch-a upatrzyłam sobie wolnostojącą (takiej szukam) SMS 69 T 02 EU, az
tu w internecie trafiłam gdzieś na czyjąś opinię, że blacha w pokryciu tej
zmywarki jest wręcz symbolicznej grubości, niemal folia - przy byle
uderzeniu powstaje wgniecenie. Jak dla mnie to dyskwalifikacja :-(
Czy Wasze Bosche wolnostojące tak mają???

7. Data: 2008-07-21 11:27:27

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sopel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja upatrzyłem sobie zmywarkę SMEG st1124 s za jakies 2,5 kPLN.
> Wg sprzedawców to dobry wybór w tym przedziale cenowym. Nie używałem
> wczesniej zmywarki, wiec pytanko do Was czy to dobry wybór ?

A czym ona sie rozni od innych zmywarek, ze wyskoczyli z taka cena? IMO, kup
bosha za 1,5 kpln z funkcja mycia 1/2 i skroconego mycia (bo z nich sie
najczesciej korzysta) bez innych zbednych bajerow. Za reszte kup zonie
kolczyki albo dzieciom cukierki.

Z.

8. Data: 2008-07-21 13:54:41

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 00:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> uderzeniu powstaje wgniecenie. Jak dla mnie to dyskwalifikacja :-(
> Czy Wasze Bosche wolnostojące tak mają???- Ukryj cytowany tekst -

Teraz wszystkie tak mają - aby tylko wyszły ze sklepu i wytrzymały do
końca gwarancji.

9. Data: 2008-07-21 19:12:30

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] pisze:
> Siemens/Bosch są robione w PL lub w DE
> te z plastykowym dnem są robione w PL
> te całe metalowe w DE
>
> być może tu jest problem?

Nie podejrzewam.
Ta zmywarka byla kupiona w Szwajcarii, wiec nie podejrzewam, zeby to
polska produkcja byla.
Moze, ale nie musi to byc cos specjalnie na rynek szwajcarski robione.
Jestem teraz w PL wiec nie mam jak sprawdzic.
Ma 2 lata.

m.

10. Data: 2008-07-21 21:04:15

Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
wiadomości news:g61rqu$cno$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> sie najczesciej korzysta) bez innych zbednych bajerow. Za reszte kup zonie

Słabo sie na tym znam jak juz wspominałem, ale ma 1/2 zaladunku i temp 70*C.
Jest to 60cm do zabudowy. Podobno Siemens, Bosh z tymi parametrami kosztuje
ok.3 kPLN.
Ktora w takim razie 60 cm do zabudowy jest w lepszej cenie i ma polowe
zaladunku i wysoka temp (70, 75 *C) ?

Sopel

Płytki podłogowe
Kosz wbudowany w blat kuchenny