AIDS - kilka pytan

1. Data: 2002-02-03 00:26:49

Temat: AIDS - kilka pytan
Od: "Lasot" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki ze moze troche lamersko ale nie znalazlem nigdzie
konkretnych odpowiedzi na kilka pytan dot. AIDS
Pytania dotycza mozliwosci zarazenia AIDS oraz objawow.

Mozliwosci
zakazenia ----------------------------------------------------
--------------
--------

1. Wiem ze seks oralny bez zabezpieczenia niesie ryzyko zakazenia AIDS.
Jakie jest to ryzyko w przypadku zarazenia mezczyzny gdy:
1.1. nastepuje wytrysk w ustach partnerki
1.2. partner lize okolice pochwy kobiety
Czy jest jakas statystyka na ten temat ?

2. Wiem ze seks z zabezpieczeniem (prezerwatywa) nie jest w 100% bezpieczny
Jakie jest ryzyko zakazenia podczas takiego seksu?
Czy jest jakas statystyka na ten temat?

3. Interesuje mnie rowniez statystyka porownawcza zakazen, ktore nastepuja
poprzez:
- narkotyki
- seksu z roznymi partnerami (w prezerwatywie lecz seks oralny bez
prezerwatywy)

4. Interesuje mnie statystyka zakazen poprzez korzystanie z uslug agencji
towarzyskich w Polsce
Interesuja mnie opracowania/wnioski na temat
"Jak bardzo niebezpiecznym (pod katem zarazenia HIV) jest korzystanie z
agencji towarzyskich?".

Objawy ----------------------------------------------------

5. Podaje sie za znaki zachorowania objawy przeziebienia, goraczke, utrate
masy ciala itd.
5.1. Po jakim czasie dochodzi do utraty masy ciala i czy ten objaw wystepuje
zawsze ?
5.2. Czy objawy przeziebienia ustepuja okresowo (na jaki okres czasu?)
5.3. Czy objawy przeziebienia sa przewlwkle? czy moze daje sie je szybko
zwalczyc
za pomoca dostepnych lekow (nie antybiotykow) ?
5.4. Czy przy jakichs (przy jakich?) objawach grypowych/przeziebienia mozna
z wiekszym prawdopodobienstwem podejrzewac wlasnie zarazenie HIV?

Ogolne
6. Jak dlugo mozna zyc z HIV/AIDS ? Prosze o podanie granic przy dzisiejszym
stanie wiedzy na temat tej choroby
7. Ile kosztuje leczenie HIV?

Dzieki za pomoc
Prosze o odpowiedzi na lamach grupy

2. Data: 2002-02-03 17:52:40

Temat: Re: AIDS - kilka pytan
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorki ze moze troche lamersko ale nie znalazlem nigdzie
> konkretnych odpowiedzi na kilka pytan dot. AIDS
> Pytania dotycza mozliwosci zarazenia AIDS oraz objawow.

faktycznie lamerskie zagranie... - pierwszy z brzegu domyslny adres -
www.aids.pl - i wszystko jasne....

adam

3. Data: 2002-02-05 15:05:37

Od: Full Name <n...@m...konta> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Feb 2002 18:52:40 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

>faktycznie lamerskie zagranie... - pierwszy z brzegu domyslny adres -
>www.aids.pl - i wszystko jasne....
>
>adam

no tak... otwieram www.aids.pl patrze - zakazenie -> drogi zakazenia -
i co widze? jedno zdanie:

Wzrasta odsetek zakazen droga seksualna. Prowadzi to w konsekwencji do
niekorzystnych prognoz dotyczacych zakazen wertykalnych, zwlaszcza w
krajach rozwijajacych sie.

i Twoim zdaniem "lasot" zadal lamerskie pytania? i ta strona w dziale
"drogi zakazenia" odpowiada na nie wszystkie? no to brawo... jeszcze
brakuje tam na dole czegos w stylu: strona sponsorowana przez parafie
swietego onana... o god...

problem ze skórą policzków
CYTOMEGALIA
Mleko w proszku