Mleko w proszku

1. Data: 2002-02-02 14:37:25

Temat: Mleko w proszku
Od: "Konrad" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy spozywanie 50-100g mleka w proszku dziennie moze miec jakies skutki
uboczne? Dla porownania dodam, ze jedna szklanka to ok 15g rozcienczonego
mleka. Trenuje kulturystyke i szukam jakiejs diety uzupelniajacej bialko.
Mleko w proszku zawiera go b. duzo, ale nie wiem czy nie posiada innych
substancji, ktore w nadmiarze moga byc szkodliwe. Na opakowaniu wyczytalem,
ze oprocz bialka znajduja sie w mleku woda, tluszcze, laktoza (26%) i sole
mineralne (6%). Czy mozecie mi cos doradzic?

Z gory dziekuje,
Konrad.

2. Data: 2002-02-03 13:09:42

Temat: Re: Mleko w proszku
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Konrad <y...@w...pl> wrote:
> Czy spozywanie 50-100g mleka w proszku dziennie moze miec jakies skutki
> uboczne? Dla porownania dodam, ze jedna szklanka to ok 15g rozcienczonego

Nie powinno. Co najwyżej problemy z trawieniem jeżeli będziesz mleko
wyjadał łyżeczkami. A juz napewno nie da takich skutków ubocznych jak
sterydy. ;)

> [...]
> ze oprocz bialka znajduja sie w mleku woda, tluszcze, laktoza (26%) i sole
> mineralne (6%). Czy mozecie mi cos doradzic?

Laktoza to jeden z cukrów - nie jest toksyczny ;) Sole mineralne
również.

Swoją drogą zapytaj swojego trenera bądź lekarza sportowego, na pewno Ci
poradzą.

> Z gory dziekuje,
> Konrad.

p.s. na "podpowiedzi" kolegów z siłowni patrz z dużą dozą zdrowego rozsądku.

--
cezar
CYBER Service

Ile trzeba odczekac?