ALKOHOL -PYTANIE

1. Data: 2003-06-12 09:07:23

Temat: ALKOHOL -PYTANIE
Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,mam trochę dziwne pytanie ,ale może mi odpowiecie na nie
.otóż:
zastanawiam się przeciętny człowiek może wypic alkoholu ,zwykłej wódki ,czy
jak wypije 1 litr to moze się przekręcić , czy są jakieś granice
wytrzymałości organizmu ??? Pytanie moze dla lekarzy .

2. Data: 2003-06-12 10:27:33

Temat: Re: ALKOHOL -PYTANIE
Od: "dj" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak wypije 1 litr to moze się przekręcić , czy są jakieś granice
> wytrzymałości organizmu ??? Pytanie moze dla lekarzy .

ja 2 tygodnie temu wypiłem (nie mam czym się chwalić oczywiście ale to był
chyba mój życiowy dzień) 1,5 litra między 8:00 a 24:00 (w podróży i na
miejscu poprawka) i jak widać żyję.

3. Data: 2003-06-12 11:02:52

Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba miałes dobry dzień :)

4. Data: 2003-06-12 17:15:34

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lysy wrote:
> [...]
> jak wypije 1 litr to moze się przekręcić , czy są jakieś granice
> wytrzymałości organizmu ??? Pytanie moze dla lekarzy .

To zalezy od rodzaju alkoholu, Twojej wagi, tego, czy pijesz na czczo,
przedzialu czasowego, w ktorym dokonasz "konsumpcji" etc., etc.
Innymi slowy - to ile nalezy spozyc alkholu aby "zejsc" jest sprawa
indywidualna dla kazdego czlowieka.

5. Data: 2003-06-12 18:02:29

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

lysy <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Chyba miałes dobry dzień :)

IMO w dobre dni człowiek tyle nie pije. Bo po co? :)

6. Data: 2003-06-12 21:04:29

Od: "laufer" <.@.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedzialu czasowego, w ktorym dokonasz "konsumpcji" etc., etc.
> Innymi slowy - to ile nalezy spozyc alkholu aby "zejsc" jest sprawa

Dodałbym jeszcze pochodzenie :))))))))
Nas, czy rosyjskich braci :D trudno porownywac z niemcami czy amerykanami ;]

spanie w stoperach
Żółtaczka - kichanie - dieta
Soczewki - niewygodnie
ZAPROSZENIE