spanie w stoperach

1. Data: 2003-06-12 08:43:55

Temat: spanie w stoperach
Od: "Jacoos" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych!

Mam pytania odnosnie uzywania stoperow, szczegolnie podczas snu. Moja zona
nie potrafi bez nich zasnac od ponad roku, bo przeszkadza jej nawet
najmniejszy halas. Niedawno uslyszalem opinie, ze moze to wplynac negatywnie
na sluch a nawet skonczyc sie jego utrata... Podobno chodzi o cisnienie
wewnatrz ucha.
Czy ktos z Panstwa moze sie wypowiedziec na ten temat?

Dziekuje i pozdrawiam
Jacoos

2. Data: 2003-06-12 08:54:53

Temat: Re: spanie w stoperach
Od: "ulek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja róniez uzywłam stoperów ale raczej uwazam ze to dzialą bardziej
uzalezniajaco niz powoduje uytrate snu. Gdyz po ich odstawieniu miałam
problemy z zasnieciem bo to cois zaszelesciło to tam.
A moja mam uzywa tego od dobrych kilku jak nie kilkunastu lat przez ojca i
nie zauwazyłam rzadnych defektów w jej słuchu. Wszystko jest jak najbardziej
ok. Ale wazne jest zeby wkładała je odpowiednio do uszu . Bo rzeczywiscie
moze sobie zapoachac uszka i nic nie słuchac ale to wynika bardziej z
nieprawidłowego uzywania. A tak to wiem ze nie ma przeciwskazan pozdrawiam

3. Data: 2003-06-12 09:20:49

Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze brak jej dobrego sexu, jak sie wymecz to napewno zasnie bez stoperow

Żółtaczka - kichanie - dieta
Soczewki - niewygodnie
ZAPROSZENIE
Nadmierne pocenie