AM Łódź!!!

1. Data: 2002-02-01 00:31:58

Temat: AM Łódź!!!
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Już kiedyś pisałam na ten temat, nawet ktoś mi odpisał, ale niestety przez
przypadek usunęłam adres tego "Ktosia" z książki adresowej. Wiem tylko, że
ten Ktoś jest płci męskiej :o) i studiuje na 3 roku AM w Łodzi.
Jeżeli ten Ktoś wie, że o Niego chodzi, proszę o kontakt na priv.
Bardzo proszę również inne osoby z AM w Łodzi(doświadczone, czyli po
pierwszym roku :o) o kontakt, bo mam duuuużo pytań jak przeżyć sesję
poprawkową - niestety

Pozdrawiam serdecznie
Klaudia (zagorzała wielbicielka Pituchowej :o)