AM Wrocław.

1. Data: 2002-02-01 23:46:14

Temat: AM Wrocław.
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyślałam,moze jest tu ktos z/po AM Wrocław?Ktos kto zna realia
w/w uczelni,ewentualnie poszukiwń pracy po studiach na terenie
woj.dolnoślaskiego...
Pozdrawiam.

--
Agnieszka Radziewinska (agra ),24 lata (25.10.1977)
Radek Radziewiński (dusiek),27 lat (06.08.1974)

2. Data: 2002-02-03 19:50:43

Temat: Re: AM Wrocław.
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem i co.... jest fajnie:)

3. Data: 2002-02-03 21:39:17

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[benY]" napisał(a):

> jestem i co.... jest fajnie:)

Co jesteś????

Pozdrawiam,
--
Kaja

4. Data: 2002-02-04 07:25:57

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czytaj temat ;)

z Wroclawia oczywiscie

5. Data: 2002-02-05 21:05:28

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie pomyślałam,moze jest tu ktos z/po AM Wrocław?Ktos kto zna realia
> w/w uczelni,ewentualnie poszukiwń pracy po studiach na terenie
> woj.dolnoślaskiego...

Uczelnia taka sobie, chyba bez większych ambicji edukacyjnych poza kilkoma
wyjątkami, ale za to bez jakichś wiekszych przegięć.
W sumie można studiować, blisko do domu, Wrocław - piękne miasto ;-) (ma byc
EXPO ), co do pracy - zależy czego szukasz, trudno załozyc, ze bedziesz dobrze
prosperujacym chirurgiem plastycznym we Wrocławiu - bo środowisko Ciebie nie
wpuści. Zapewne mniej prestiżowe specjalizacje w małych miastach i wsiach
czekają na chętnych...
Trudno konkretnie teraz wyrokowac o możliwościach zatrudnienia - wszystko
zależy od aktualnego klimatu politycznego, prawa, ilosci lekarzy w danym
osrodku itd. - obecnie np. szykuja sie przymusowe zwolnienia lekarzy ze
Szpitala Wojewódzkiego a i tak nie płacą im od 10.2001 - jesli ma byc tak dalej
to moze lepiej idź na informatykę...

Nacięcie krocza przy porodzie i żylak
Grupa jalowych dyskusji
ZŁAMANIE RĘKI