ATAK PERMANENTNY

11. Data: 2009-03-12 06:44:47

Temat: Re: ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gp84ag$ei8$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> antywirus, ustaw na maksymalną ochronę, zabroń wszystkim programom z kompa
> łączyć się z netem bez pytania Ciebie o zgodę, zgodę wyrażaj jednorazowo,
> tylko gdy potrzebujesz by dany program połączył się z netem i
systematycznie
> skanuj kompa swoim antywirusem i jakimś antyszpiegiem (np.Ad-aware).
> A przede wszystkim (rada stara jak internet) - jak najczęściej, niemal
> stale, trzymaj wtyczkę sieciową w odległości co najmniej 5 cm od gniazdka
> kompie. To ostatnie stanowi zaporę nie do przebicia dla "swołoczy" :)

Akurat Twoje porady mam praktycznie opanowane, ale jednego nie mogę zrobić
na stałe - odłączyć podsieć z netu.

12. Data: 2009-03-12 10:07:04

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To se popacz na michały na psp... Potrafią być gorsi od bab.

Przecież Michał to baba. Tak samo jak Bluzgacz...

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

13. Data: 2009-03-12 10:09:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> a kogo to jebie, idioto?
> PL.REC.KUCHNIA
>
> Protz

Ciebie kmiocie.

14. Data: 2009-03-12 10:24:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przecież Michał to baba. Tak samo jak Bluzgacz...

Podogonia mu/jej nie oglądałem (kto wie?). Nie jest sprzeczne z tym, co
napisałem.

15. Data: 2009-03-12 12:07:34

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Podogonia mu/jej nie oglądałem (kto wie?). Nie jest sprzeczne z tym, co
> napisałem.

Tu nie trzeba oglądać "podogonia" , wystarczy poczytać jak pisze, no bo
czy chłop napisałby np. coś takiego: Mąż twój ma migreny ?? :-D (
cytat z twórczości Bluzgacza)..

16. Data: 2009-03-12 12:38:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Może musi mieć... :-))

17. Data: 2009-03-12 13:16:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Mar 2009 11:07:04 +0100, jadrys napisał(a):

> Przecież Michał to baba. Tak samo jak Bluzgacz...

No właśnie o tym piszę: bezjajowcy. Posiadanie jakichkolwiek(!) jaj czyni
tożsamość płciową, na równi z psychiczną...

18. Data: 2009-03-12 13:16:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Mar 2009 13:07:34 +0100, jadrys napisał(a):

> (...)wystarczy poczytać jak pisze, no bo
> czy chłop napisałby np. coś takiego: Mąż twój ma migreny ?? :-D (
> cytat z twórczości Bluzgacza)..

:-DDD

19. Data: 2009-03-12 13:22:43

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No właśnie o tym piszę: bezjajowcy. Posiadanie jakichkolwiek(!) jaj czyni
> tożsamość płciową, na równi z psychiczną...

Masz 100% racji.. Najprawdopodobniej mają w dowodach wpisane -
"mężczyzna" , ale w rzeczywistości są tym czym są, czyli bezjajowcami..

20. Data: 2009-03-12 15:03:58

Od: "Maksovsky" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

I słusznie. Antysemitów przypiekać najlepiej na wolnym ogniu.

Ziemniaki po francusku
smardze
Kalendarz za przepisy dla dzieci
ser halumi raz jeszcze