ATAK PERMANENTNY

1. Data: 2009-03-11 12:19:03

Temat: ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Panslavista" <p...@w...pl>
Data: 11 marca 2009 13:17

SWOŁOCZ. Wszelkiego autoramentu i kolorów atakuje mi kompy - straciłem dysk
i dane - zdjęcia moich wnuczków - nie wszystkie miałem na papierze.
To hanba tych sqrwieli, którzy wykształceni w informatyce (ja nie miałem
takich możliwości) całą hurmą napadają na jednego - zwykłe to buractwo. Na
dodatek w tej watasze są i kobiety.
Przykre. Tym bardziej, że nie mogę im odpowiedzieć tym samym. Noblesse
oblige.

2. Data: 2009-03-11 12:51:01

Temat: Re: ATAK PERMANENTNY
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od: "Panslavista" <p...@w...pl>
> Temat: ATAK PERMANENTNY...
> Data: 11 marca 2009 13:17
>
> SWOŁOCZ. Wszelkiego autoramentu i kolorów atakuje mi kompy - straciłem
> dysk
> i dane -

Jesli dotychczas nie masz, zainstaluj porządny _komercyjny_ firewall i
antywirus, ustaw na maksymalną ochronę, zabroń wszystkim programom z kompa
łączyć się z netem bez pytania Ciebie o zgodę, zgodę wyrażaj jednorazowo,
tylko gdy potrzebujesz by dany program połączył się z netem i systematycznie
skanuj kompa swoim antywirusem i jakimś antyszpiegiem (np.Ad-aware).
A przede wszystkim (rada stara jak internet) - jak najczęściej, niemal
stale, trzymaj wtyczkę sieciową w odległości co najmniej 5 cm od gniazdka w
kompie. To ostatnie stanowi zaporę nie do przebicia dla "swołoczy" :)
JBP

3. Data: 2009-03-11 12:55:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatek w tej watasze są i kobiety.
> Przykre. Tym bardziej, że nie mogę im odpowiedzieć tym samym. Noblesse

Po takich doświadczeniach człowiek wyniszczany, nawet tylko ekonomicznie,
nie będzie miał obiekcji czy nacisnąć język spustowy, choćby tam stał
piętnastolatek czy piećdziesięciolatek, czerwona gnida, parch, czy
kobieta...

4. Data: 2009-03-11 14:50:02

Od: q...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 13:55, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> nie będzie miał obiekcji czy nacisnąć język spustowy, choćby tam stał
> piętnastolatek czy piećdziesięciolatek, czerwona gnida, parch, czy
To ataki ludzi slabych. Oni licza na bezkarnosc, jednak nie wiedza jak
sie myla. Ich niecne czyny beda im policzone.
Glowa do gory!
:-)

5. Data: 2009-03-11 20:26:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 13:51:01 +0100, JBP napisał(a):

> To ostatnie stanowi zaporę nie do przebicia dla "swołoczy" :)

I ja to robię.

6. Data: 2009-03-11 20:27:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 13:19:03 +0100, Panslavista napisał(a):

> (...) Na
> dodatek w tej watasze są i kobiety.

Skąd wiesz?

7. Data: 2009-03-11 20:39:58

Temat: Re: no i chuj ci w dupę pansravisto
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fifty" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> zasłużyłeś. za to że wyparłeś się swych przodków - żydów.

Tobie boloszyj, bo nie mam przodków żydów.

8. Data: 2009-03-11 20:42:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd wiesz?

MĘŻCZYŹNI NIE SĄ AŻ TAK ZAJADLI...

9. Data: 2009-03-11 20:51:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 21:42:47 +0100, Panslavista napisał(a):

> MĘŻCZYŹNI NIE SĄ AŻ TAK ZAJADLI...

To se popacz na michały na psp... Potrafią być gorsi od bab.

10. Data: 2009-03-11 21:21:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To se popacz na michały na psp... Potrafią być gorsi od bab.

Bo za nimi stoi jakaś żydwa i podjudza. Żydwy dużo gorsze niż inne kobiety.

Ziemniaki po francusku
smardze
Kalendarz za przepisy dla dzieci
ser halumi raz jeszcze