AVON- Cellu sculpt leg perfector - co to?

1. Data: 2005-06-02 20:19:39

Temat: AVON- Cellu sculpt leg perfector - co to?
Od: "owaga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zafrapowal mnie ten kosmetyk- czy ktos juz go uzywal/testowal?
Co on daje - kolor, polysk? Warto?
Hmmm, bede wdzieczna za uwagi:)
owaga

1. Data: 2005-06-03 04:13:26

Temat: Re: AVON- Cellu sculpt leg perfector - co to?
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "owaga" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zafrapowal mnie ten kosmetyk- czy ktos juz go uzywal/testowal?
> Co on daje - kolor, polysk? Warto?
> Hmmm, bede wdzieczna za uwagi:)

Brazuje. to taki samoopalacz do nog.Dosyc chybiony pomysl moim zdaniem
=====
annaM

1. Data: 2005-06-03 12:08:54

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

owaga <o...@p...onet.pl> napisał(a):
> zafrapowal mnie ten kosmetyk- czy ktos juz go uzywal/testowal?
> Co on daje - kolor, polysk? Warto?
> Hmmm, bede wdzieczna za uwagi:)

e tam, brązuje. po tygodniu smarowania miałam żółte kolana, nic poza tym :)
widocznie za mała zawartość DHA. taki barwiony balsam z drobinkami, który
rzekomo ma poprawiać wygląd nóg, co czyni w stopniu ledwie dostrzegalnym.
mógłby już faktycznie działać jako samoopalacz, przynajmniej byłby z niego
większy pożytek. ale zawiera substancje typowe dla kremów antycellulitowych,
może przy dłuższym używaniu zadziała chociaż jako ujędrniacz.

Pytanie do dziewczyn z krotkimi wlosami (kilka cm.)
Kto używał tego błyszczyka?
Jak może wyglądać Juicy TUBES?
Cera naczynkowa
co na ślub po ciąży pomocy?