Aborcja a choroby psychiczne

191. Data: 2009-08-27 16:00:32

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Skoro zabija te "swoje", to jak dać jej adoptowane, dzieciokroju?
> :->

Mowilem o sobie, plodozmianie. A macica mojej narzeczonej, to nie moj
interes, wiem na pewno, ze do spolki ze mna w tej macicy nic sie nie
zalegnie.
--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl

192. Data: 2009-08-27 16:01:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 17:54:40 +0200, Stopek napisał(a):

> Kto, imiona i nazwiska?!

Nieochrzczeni, niewpisani, nienazwani i niechciani. Miliony.
--

Ikselka.

193. Data: 2009-08-27 16:01:39

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To idź, zabij pierwsza lepszą niemowę, tępoto. Będziesz mógł powiedzieć, ze
> "przecież się zgodziła" :->

Zauwazylas, ze rozmowa z toba juz mi sie nudzi i zaczynam bredzic, zebys
sie ode mnie odpierdolila?

194. Data: 2009-08-27 16:02:58

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Owszem, zrozumiał, ale mialeś głupio na myśli - Stalker jest zdolny, to i
> głupie gadanie zrozumie. Ja nie potrafię :->

Chyba więcej zyskasz w rozmowie ze Stopkiem niż ze mną.

pozdrawiam
vonBraun

195. Data: 2009-08-27 16:04:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 17:56:08 +0200, Stopek napisał(a):

> Wiesz co? Pewnie jestes brzydka i wisza ci cycki, prawda?
> Dlatego masz kompleksy i zazdroscisz innym, ze sie pierdola, bo ty tylko
> poprawiasz kwiatki przy oltarzyku w duzym pokoju.

Ano, jak widać, poprawiam:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2b531a8a3ff32a2
.html

A ty - ładny jesteś? No, pokażżesię! Ocenimy.
:-D

--

Ikselka.

196. Data: 2009-08-27 16:04:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 17:56:39 +0200, Stopek napisał(a):

> Da kase na skrobanke, jak kobieta bedzie potrzebowac.

Wiesz co, to już lepiej wcześniej niech ci twoja kobieta da na kastrację...
--

Ikselka.

197. Data: 2009-08-27 16:06:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 17:58:18 +0200, Stopek napisał(a):

> A zabicie kilku komorek,

A od ilu liczysz? - "kilka" to także dwuletnie dziecko. Moze być nawet
niekompletne :->
:>

> to tez zabicie dziecka?

Tak.

> Nie byloby takich ekscesow, gdyby to bylo legalne, rozumiesz ten
> zwiazek? Czy mam ci wytlumaczyc?

Niczego nie jesteś w stanie mi wytłumaczyć. A już na pewno legalności
zabijania.

--

Ikselka.

198. Data: 2009-08-27 16:07:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 18:00:32 +0200, Stopek napisał(a):

> Mowilem o sobie, plodozmianie. A macica mojej narzeczonej, to nie moj
> interes, wiem na pewno, ze do spolki ze mna w tej macicy nic sie nie
> zalegnie.

Trzeba było od razu mówić, żeś niezdatny.
--

Ikselka.

199. Data: 2009-08-27 16:08:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 18:01:39 +0200, Stopek napisał(a):

> Zauwazylas, ze rozmowa z toba juz mi sie nudzi

Nie.

> i zaczynam bredzic,

Tak.

> zebys
> sie ode mnie odpierdolila?

A w życiu.

--

Ikselka.

200. Data: 2009-08-27 16:09:25

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niczego nie jesteś w stanie mi wytłumaczyć. A już na pewno legalności
> zabijania.

Powiedz mi, od kiedy usuniecie z organizmu kilku komorek jest
zabijaniem. Powiedz mi sensownie.
--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl
Ja żyję tak jak ja chcę, więc wypierdalaj!
I trzymaj się skurwielu jak najdalej z dala.

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane