Re: Polecam marihuane

1. Data: 2009-08-06 21:59:27

Temat: Re: Polecam marihuane
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.K.D" <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:h5fi68$biq$1@mx1.internetia.pl...
> Po marihuanie można się porozumiewać z oświeconymi istotami. Ja się
> porozumiewam, gdy wypale, siadam wyciszam umysł i wsłuchuje się w ciszę. Z
> początku możecie mieć złe obrazy ale ignorujcie je to demony wysyłają
> swoje. Skupcie się na takim malutkim cichutkim sygnale jakby kuli radości
> gdy się na niej skupicie weźmie was chichot ogarnie, ale nie dajcie się
> zwieść ta kula radości chce wam coś przekazać musicie się dokładnie w nią
> wsłuchać. To wszystkie oświecone istoty, gdy to zrozumiecie ogarnie was
> nastrój nie do opisania.

Wal się

Chiron

2. Data: 2009-08-06 22:14:08

Od: "P.K.D" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-08-06 23:59, Chiron pisze:

> Użytkownik "P.K.D" <g...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Wal się
>
> Chiron

Chciałem pomóc:) Naprawdę mam takie doświadczenia, po głębszym
przemyśleniu wydają się prawdziwe, kto by nie chciał takiego czegoś
doświadczyć, ja bym chciał:) Same pozytywne doświadczenia mam z
marihuaną, prócz jednego razu gdy zapaliłem po dłuższej przerwie i bałem
się do autobusu wsiąść ale to chyba nie była zwykła trawka.

--
Life is great, but still... we're all trapped. Each of us is stuck being
who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this

3. Data: 2009-08-06 22:16:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prócz jednego razu gdy zapaliłem po dłuższej przerwie i bałem się do
> autobusu wsiąść ale to chyba nie była zwykła trawka.

Idź na spotkania z ludźmi, któzy wyszli z nałogu. Usłyszysz opowiadania, jak
to fajnie jarać gamdzię- potem np mozna mieć cały czas (także bez palenia)
różne stwory w szafie. Albo myszkę Miki, która wszędzie za tobą łazi

Chiron

4. Data: 2009-08-06 22:22:36

Od: "P.K.D" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-08-07 00:16, Chiron pisze:

> [...]
> jak to fajnie jarać gamdzię- potem np mozna mieć cały czas (także bez
> palenia) różne stwory w szafie. Albo myszkę Miki, która wszędzie za tobą

No to żeś trafił. Skończyłem leczenie w Gliwicach na ulicy Dębowej 5.
Leczyłem się z amfetaminy. Ludzie którzy chorują po trawce i tak by
zachorowali prędzej czy później. Ja też mam schizofrenie która ujawniła
się po długotrwałym braniu amfetaminy, ale lekarz powiedział mi, że i
bez tego prędzej czy później bym zachorował. Zręsztą w sumie nie wiem
jak to jest, może i faktycznie niektórych to ryje.

5. Data: 2009-08-07 03:17:09

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> jak to fajnie jarać gamdzię- potem np mozna mieć cały czas (także bez
> palenia) różne stwory w szafie. Albo myszkę Miki, która wszędzie za tobą

No co chcesz, przynajmniej przyjaciele nie opuszczają w potrzebie ;o)

Pzdr
Paweł

6. Data: 2009-08-07 07:03:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No to żeś trafił. Skończyłem leczenie w Gliwicach na ulicy Dębowej 5.
Nie ukończyłeś terapii. Jestem o tym głęboko przekonany. Spróbuj
Siemianowice- masz blisko. Ma super opinię. Jak chcesz- to mogę podać
dokładniejsze namiary.

> [...]
> tego prędzej czy później bym zachorował. Zręsztą w sumie nie wiem jak to
> jest, może i faktycznie niektórych to ryje.

I co? Nie masz już dość uzależnień? I dlaczego innych w to wciągasz?

Chiron

7. Data: 2009-08-07 09:40:59

Od: "P.K.D" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-08-07 09:03, Chiron pisze:

> [...]
> Nie ukończyłeś terapii. Jestem o tym głęboko przekonany. Spróbuj
> Siemianowice- masz blisko. Ma super opinię. Jak chcesz- to mogę podać

Taki jesteś pewny? Proszę, z podpisami wszystkich terapeutów :D
http://img527.imageshack.us/img527/8499/img2889ecj.j
pg

> I co? Nie masz już dość uzależnień? I dlaczego innych w to wciągasz?

A tam od razu uzależnień. Alkohol jest bardziej szkodliwy niż trawka a
jest legalny. Po alkoholu na drugi dzień boli mnie głowa, często
wymiotuje, a po trawce tego nie ma.

Dobra dla mnie eot, żebyście wiedzieli, że po trawce w ciszy i spokoju
możliwe jest porozumiewanie się z oświeconymi istotami, to chciałem
powiedzieć a nie kłócić się czy trawka szkodzi czy nie.

8. Data: 2009-08-07 10:00:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Taki jesteś pewny? Proszę, z podpisami wszystkich terapeutów :D
> http://img527.imageshack.us/img527/8499/img2889ecj.j
pg
Tam jest napisane, że "ukończył program terapii". Z tego NIC nie wynika.
Napewno nie to, że już terapii nie potrzebujesz. Mam głębokie przekonanie-
że jednak potrzebujesz.

> [...]
> możliwe jest porozumiewanie się z oświeconymi istotami, to chciałem
> powiedzieć a nie kłócić się czy trawka szkodzi czy nie.

W Siemianowicach leczą z uzależnień. Jesteś uzależniony nadal. To Twoja
sprawa - dopóty, dopóki nie namawiasz innych.

Chiron

9. Data: 2009-08-07 10:06:51

Od: "P.K.D" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tam jest napisane, że "ukończył program terapii". Z tego NIC nie wynika.
> Napewno nie to, że już terapii nie potrzebujesz. Mam głębokie
> przekonanie- że jednak potrzebujesz.

Hej, no niby nie wynika, ale pójście na leczenie drugi raz mija się z
celem. Już wiesz co robić, znasz treść wszystkich wykładów itd. To by
było nudne. Z teorii wynika, że narkomanem jest się do końca życia, co
najwyżej można utrzymywać abstynencję. W AA na spotkaniach nawet
obchodzi się rocznice itd. No a ja utrzymuję abstynencję (nie biorę
amfetaminy) , a trawki nie uważam za narkotyk, a nawet gdyby to palę
góra raz na miesiąc, więc problemu nie ma, normalnie funkcjonuje,
pracuję (co było nie możliwe gdy brałem już dłuższy czas amfe) itd. To tyle.

10. Data: 2009-08-07 10:10:01

Od: "P.K.D" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-08-07 12:06, P.K.D pisze:

> [...]
> who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this
> has little effect. We can change what we do, but we cannot change who we

A jak nie chcecie palić to chociaż posłuchajcie
http://www.youtube.com/watch?v=aAsturqP2X4 działa jak trawka ;))))))))

--
[...]

pierwsze skojarzenia
Z SCP
związki
Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP