Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.

1. Data: 2009-08-05 17:39:15

Temat: Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mężczyźni mają gorzej
_________________
Andrzej Wiśniewski, Zofia Milska-Wrzosińska
Znaczenie pojęcia "być mężczyzną" wciąż ewoluuje. Nie wystarczy
urodzić się chłopcem, by być mężczyzną. Czym jest męskość w
dzisiejszych czasach - zastanawiają się Zofia Milska-Wrzosińska i
Andrzej Wiśniewski.

http://charaktery.eu/artykuly/Codziennosc/536/Mezczy
zni-maja-gorzej/

_____________
No niby dość sensownie opisane, ale dlaczego gorzej.?
Przecież mężczyźni jak i kobiety stają się bardziej elastyczni, czyli
zyskują szersze porozumienie.
Jako dziecko zawsze miałem dziwne skojarzenia na temat związku
tradycyjnego. Z tego co sobie przypominam, to wyobrażałem sobie
siebie jako faceta, który gania po mieście i warczy na innych facetów
i wywalczywszy tę kość o którą warczałem, przynosze ją w zębach swojej
samicy i ona zielona z głodu, ją wylizuje.
Zawsze miałem wrażenie, że coś tu nie gra , coś nie pasuje. Nie
miałem ochoty warczeć i napinać się, a głód samicy mało mnie
interesował.
I doprawdy lubie sobie tą elastyczność tożsamości w kobietach i w
sobie, bo naprzykład samica sobie sama załatwia kości , nie muszę
nosić na sobie jej jako bagażu i mam bardziej wolny umysł na rzeczy ''
niepotrzebne''.
Czy oni nie przesadzają, mnie się wydaje, że w starego typu związku
bym był nieszczęśliwy.

związk

2. Data: 2009-08-06 23:50:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> niepotrzebne''.
> Czy oni nie przesadzają, mnie się wydaje, że w starego typu związku

Sprawdzam

3. Data: 2009-08-06 23:52:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

zni-maja-gorzej/

Sprawdzam

Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/
Cele współczesnej psychologii i psychoterapi.