Aborcja a choroby psychiczne

91. Data: 2009-08-25 10:55:27

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Posułaś. :(

Ikselkę? Nocoty??!!! Ikselki się nie da popsuć!!!!111

Qra, amjsory sosory

92. Data: 2009-08-25 15:36:36

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W czym?

A w tym, jak mowi, zeby wybaczyc tym ksiezom z usa, ktorzy molestowali
setki malych dzieci. W glowie mi sie to nie miesci, jak papiez probuje
zatuszowac sprawe!

> Tak to widzisz? A nie mieści Ci się w głowie, że można się do ludzi
> szczerze uśmiechać i ze są ludzie, którym to przychodzi w sposób naturalny?
> Że sa ludzie, którzy jeśli nie chcą się do kogoś uśmiechać, to po prostu
> tego nie robią?

Miesci mi sie, ale papiez tak nie robi, wiec o co chodzi?

> A jakie?

A nie pozwala, zeby afrykanie uzywali kondomow, woli, zeby umierali na aids.

> Masz prawo nie lubić papieża, ale zaraz z tego powodu nie nazywaj się
> ateistą, bo im ubliżasz: większość ateistów bardzo szanuje papieża - jako
> człowieka...

Chyba ssiesz, jestem ateista, wiec nie wierze w boga, jestem
antyklerykałem, wiec uwazam, ze kosciol jest zbedny, jestem rowniez
lewocowcem i sadze, ze wszelkie proby oglupiania spoleczenstwa, jakich
sie podejmuje kosciol, prowadza do rozkladu owego spoleczenstwa. Ja nie
chce kosciola w organizmie panstwowym, nie zycze sobie jego obecnosci,
bo psuje lud i panstwo. A jesli chodzi o ateistow, ktorzy szanuja
papieza, to chyba cos ci sie popierdolilo przyjacielu. Jak mozna
szanowac kogos, kto mowi, ze istnieja duchy, chociaz nikt ich nie
widzial, to dla ateistow chory wizjoner. Zapraszam na portal racjonalista.pl
--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl

93. Data: 2009-08-25 15:37:38

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Dziecko to nie literówka ani kleks w zeszycie.
> TAKĄ pomyłkę mozna naprawić tylko szczególnie mocno kochając to dziecko,
> które się powołało na świat pomyłkowo, i sprawiając, aby nigdy nie odczuło,
> że to pomyłka, a nie miłość rodziców, wywołała je z niebytu.
> Wtedy samemu jest się człowiekiem potrzebnym - pomyłkę zamieniając w
> miłość, a nie w śmierć.

No to ja ciebie, kleksie pierdolony teraz zmuszam do kochania mnie,
dobrze sie z tym czujesz?

94. Data: 2009-08-25 15:41:38

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Postawię Ci dużą butekę mojego wina, jak on to zrozumie...

No to mozesz wychlas to wino sam, bo ja sie na debilizm nie dam nawroci,
ja nikogo nie zmusze do milosci ani nikomu nie zakaze seksu. Jedyne co
moge zrobic, to pomoc, dajac refundowana antykoncepcje, albo mozliwosc
aborcji, jesli jednak komus cos sie nie uda. Jestem socjologiem i prawie
pedagogiem, nie wyobrazam sobie przypadkowego powolywania na swiat
dziecka. Sam chce adoptowac dwojke dzieci z domu dziecka wiedzac, jak
jest im zle, bo przyszly na swiat niechciane. To jedyna forma, w jakiej
moge im pomoc i je pokochac, ale jednoczesnie moge sprawic, by wiecej
takich dzieci nie przychodzilo na swiat, bo beda nieszczsliwe. Chcesz
odpowiadac za ich nieszczescie? Zaadoptujesz je wszystkie? Nie? To nie
pierdol bydlaku, tylko mysl rozsadnie!

95. Data: 2009-08-25 15:42:39

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Stopek <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Ikselki o lesbijstwo bym nie podejrzewała...

Nie wiem jakiej plci jest Ikselka, zreszta chuj z tym. Kraza sluchy, ze
XL, to alter ego GABi, czy to prawda?

96. Data: 2009-08-25 16:14:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stopek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dzieci nie przychodzilo na swiat, bo beda nieszczsliwe. Chcesz odpowiadac
> za ich nieszczescie? Zaadoptujesz je wszystkie? Nie? To nie pierdol

Twój język i inwektywy, jakim obdarzasz interlokutora świadczy w zasadzie
wyłącznie o Tobie. Ten język jest nie do zaakceptowania dla mnie. Jeśli
chcesz ze mną prowadzić dyskusję- dostosuj swój sposób wyrażania do
netykiety

pozdrawiam

Chiron

97. Data: 2009-08-25 16:51:16

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Twój język i inwektywy, jakim obdarzasz interlokutora świadczy w
> zasadzie wyłącznie o Tobie. Ten język jest nie do zaakceptowania dla
> mnie.

Dla mnie również. W sprawie aborcji mam bardzo zbliżone zdanie do
Twojego i Ikselki. Dziecko nie jest żadną pomyłką, tylko skutkiem
podjęcia decyzji o zbliżeniu. I jeśli coś jest pomyłką to ta decyzja,
a nie dziecko.

Stalker

98. Data: 2009-08-25 17:42:00

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasadzie wyłącznie o Tobie. Ten język jest nie do zaakceptowania dla
> mnie. Jeśli chcesz ze mną prowadzić dyskusję- dostosuj swój sposób

Wiesz co? Spierdylaj!

99. Data: 2009-08-25 17:46:20

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Twojego i Ikselki. Dziecko nie jest żadną pomyłką, tylko skutkiem
> podjęcia decyzji o zbliżeniu. I jeśli coś jest pomyłką to ta decyzja,

Gowno kurwa. Czyli niech sie ludzie nie pierdola, skoro nie maja zamiaru
wychowywac dzieci? Co ty chlopaku pierdolisz? Twierdzisz, ze za kazdym
razem, kiedy ide do lozka z moja narzeczona, mam myslec o tym, ze z tego
zblizenia moze wyniknac dziecko? Ale nie kurwa, nie jestesmy pustakami,
zabezpieczamy sie, ale co z tego, skoro w koncu cos moze sie spierdolic.
I co wtedy? Wtedy my mamy poniesc konsekwencje tego, bo sami
zdecydowalismy sie na seks? Pierdolisz jak episkopat. Ze niby albo sie
jebiecie i robicie od chuja niechcianych dzieci, albo sie nie jebiecie.
Co za brednie. Co za kurewskie, obludne, nieracjonalne brednie!

100. Data: 2009-08-25 18:03:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stopek <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie wiem jakiej plci jest Ikselka, zreszta chuj z tym. Kraza sluchy, ze
> XL, to alter ego GABi, czy to prawda?

Weź no nie strasz!

Qra, przerażona ewentualnym alter ego Ikselki

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane