Aborcja a choroby psychiczne

591. Data: 2009-09-01 10:32:40

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No popacz, już wtedy wiedziano, że wątroba się łatwo regeneruje po
> ubytkach...
> :-D

A wszystko dzięki Prometeuszowi!

Qra

592. Data: 2009-09-01 10:38:24

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Sam zastosowałeś, w jakim celu, tę formę wypowiedzi.

Nie zrozumiałem, Szanowna Qro- możesz coś więcej?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

593. Data: 2009-09-01 10:39:46

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Subtelną, delikatną i najlepiej pozytywną.
>
> Qra, a jakby co to o sobie myślałam

wiesz- najwięcej pożytku jest zawsze z oceny prawdziwej- a ta nigdy nie jest
negatywna ani pozytywna

serdecznie pozdrawiam

Chiron

594. Data: 2009-09-01 10:40:36

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Skoro rzecznik uważa, że się w funkcji odnajduje, to ja rzecznikowi
zajęcia
> odbierać nie mam prawa. O ile oczywiście nie wysunie wygórowanych roszczeń
> finansowych.
>
> Qra, ja sobie w tym czasie mogę poleżeć i popachnieć

Sama więc wybrałaś...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

595. Data: 2009-09-01 11:05:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wielki Brat jest pod wrażeniem! ;)))

o wielka siostro, przekaż mu moje pozdrowienia!

596. Data: 2009-09-01 11:27:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2009 12:32:40 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A wszystko dzięki Prometeuszowi!
>
> Qra

Dzięki czyjejś prometejskiej myśli w każdym razie.
--

Ikselka.

597. Data: 2009-09-01 11:44:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> wiesz- prawdziwego mężczyznę poznajemy po tym, jak kończy;-)

Ze sobą również?

Qra

598. Data: 2009-09-01 11:45:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> niech

> Nie zrozumiałem, Szanowna Qro- możesz coś więcej?

Zwróciwszy się do trenRa z wyjaśnieniem pomysłu trochę może misjonarskiego.
Wcześniej słowem w pisaninie ze mną nie wyjaśniłeś, że złoto na tym jaju ma
polegać na wyszukanej epistole na mój własny osobisty temat, ewentualnie
takoż długich przemyśleń na temat czyjegoś problemu. Tak więc teraz rozumieć
zaczynam w temacie jaj. Ciąża jednakowoż może być długa, a poród bolesny.

Qra, zawsze oczywiście możesz zechcieć sprostować powyższe wnioski nioski

599. Data: 2009-09-01 11:56:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2009 13:44:48 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Ze sobą również?
>
> Qra

A oczywiście. Tylu mezczyzn się zabiło, aby nie ulec torturom i nie wydać
towarzyszy walki.
--

Ikselka.

600. Data: 2009-09-01 11:57:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2009 13:45:28 +0200, Qrczak napisał(a):

> Qra, zawsze oczywiście możesz zechcieć sprostować powyższe wnioski nioski

Widzę, że się spodobało :-)
--

Ikselka.

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane