Aborcja a choroby psychiczne

581. Data: 2009-09-01 09:32:42

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2009 09:55:05 +0200, Chiron napisał(a):

> U?ytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisa? w wiadomo?ci
> móg?by?

> A sk?d taki pomys?, je?li chodzi o mnie? Uwa?am sie za ca?kiem przecietnego
> faceta- a ocene swojego postepowania czy m?dro?ci pozostawiam innym.

Podejrzewam, że wszelkie dalsze losy tejże oceny - też :-D

--

Ikselka.

582. Data: 2009-09-01 09:38:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A ja myślę, że chce przypodobać się Qrze. ;)

Czemuż ach czemuż?

Qra, teraz czasu na pierdoły nie mam, do się wszystkiego odniosę później

583. Data: 2009-09-01 09:48:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> No nie wiem, czy 30 lat na kaukaskiej skale z wyżeraną wątrobą jest tym
> świecznikiem, na którym zależy milijonom. ;)

Zważ, wątroba odrastała, więc nie został pozbawiony jej życiu niezbędnego
działania.
BTW ludzie różne głupoty robią dla świecznika.

Qra

584. Data: 2009-09-01 09:50:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2009 11:48:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Zważ, wątroba odrastała, więc nie został pozbawiony jej życiu niezbędnego
> działania.

No popacz, już wtedy wiedziano, że wątroba się łatwo regeneruje po
ubytkach...
:-D

--

Ikselka.

585. Data: 2009-09-01 10:00:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> ta
> dyskusji

> Jakże to? Chciała byś pisać np w moim imieniu? Albo jak byś się czuła,
> gdybym pisał do kogoś w Twoim imieniu?

Sam zastosowałeś, w jakim celu, tę formę wypowiedzi.

Qra

586. Data: 2009-09-01 10:01:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> mógłbyś

> A skąd taki pomysł, jeśli chodzi o mnie? Uważam się za całkiem
> przeciętnego faceta- a ocenę swojego postępowania czy mądrości
> pozostawiam innym.

Subtelną, delikatną i najlepiej pozytywną.

Qra, a jakby co to o sobie myślałam

587. Data: 2009-09-01 10:03:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osoba (w tym wypadku- Qra) wyrazi może ofcjalną chęć, abyś ją w tej
> dyskusji reprezentował. Tak będzie po prostu sympatyczniej

Skoro rzecznik uważa, że się w funkcji odnajduje, to ja rzecznikowi zajęcia
odbierać nie mam prawa. O ile oczywiście nie wysunie wygórowanych roszczeń
finansowych.

Qra, ja sobie w tym czasie mogę poleżeć i popachnieć

588. Data: 2009-09-01 10:04:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> ja tam mam tylko nadzieję, że jedna córka będzie dentystką, druga
> kardiologiem, a syn na menadżera pójdzie. czy ja tak dużo wymagam?

W ogóle!

Qra, z daleko niesprecyzowanymi planami, czyli: wystarczy że pójdą

589. Data: 2009-09-01 10:18:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> espeszily for ju:
> Nice2seeU2
> miały być duże litery, ale nie wiem czy to zauważysz....

Wielki Brat jest pod wrażeniem! ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

590. Data: 2009-09-01 10:31:53

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, czy 30 lat na kaukaskiej skale z wyżeraną wątrobą jest tym
> świecznikiem, na którym zależy milijonom. ;)

wiesz- prawdziwego mężczyznę poznajemy po tym, jak kończy;-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane