Aborcja a choroby psychiczne

491. Data: 2009-08-31 17:41:48

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> O tu się zgadzam.
> Podzieliłabym rolę błazna na "stańczyka", i "osiedlowego głupka".
> "Stańczykiem" jest Qra,

Ja chyba nie lubię być Stańczykiem. On miał jednak dość poważne życie. A
wioskowemy/osiedlowemu czy inaczej nazwanemu głupkowi się wybacza (i powinno
wybaczać, prawdaż Chironie - tu zwracam się do wspomnianego z głebokim w pas
ukłonem).
Głupi ma w życiu łatwo, prosto i z góreczki.

Qra, no i nikt nie będzie musiał brać mnie poważnie, jak powiem, że jestem
maniakalno-depresyjna

492. Data: 2009-08-31 17:44:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> ...nauczyciel wielu herosów... (myślę, że to było kluczowe przy wyborze
> nicka ;) ).

Tylko że mitologiczny wolał zginąć niż cierpieć.

Qra

493. Data: 2009-08-31 17:52:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> chiron, ludzie są z natury źli czy dobrzy?
>
> ps. ale tego charona to se nie daruję :)

Trza się było w szkole uczyć czytać, a nie lać z dzieciakami.

Qra

494. Data: 2009-08-31 17:56:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Od 26 kwietnia 2006 roku- Qra napisała 1573 wiadomości.

BTW każda z przedstawionych przez Ciebie danych osobno ma swój sens, ale
razem - żadnego.

Qra

495. Data: 2009-08-31 18:09:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Trza się było w szkole uczyć czytać, a nie lać z dzieciakami.

ja byłem raczej z gatunku tych pacyfistów. niestety.

496. Data: 2009-08-31 19:11:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 16:35:54 +0200, Chiron napisał(a):

> Zawsze myślaiełem, że się do tego nie nadaję. Poważn. Skoro jednak tak mnie
> odbieracie- to sam już nie wiem...

Mimowolnie tak odbiera się kogoś, o kim wie się, że ma rację, a ta racja
jest akurat przeciwieństwem realiów życia odbiorcy nieistniejącego de facto
"klapsa"...

--

Ikselka.

497. Data: 2009-08-31 19:14:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 16:55:49 +0200, Stalker napisał(a):

> Miałem Chirona spytać skąd on przykłady wziął, bo ten jego "chuligan
> klasowy" to IMO żaden antylider jest, tylko lider innej grupy

> Noooo, taki back seat leader :-D

> Powiem tak, prawdziwy antylider ma IMO zupełnie inne intencje. To twoje
> "dziel i rządź charakteryzuje to raczej niespełnionego, odrzuconego
> lidera :-)
>
> Stalker

Nigdy nie miałam zapędow przywódczych, więc jeśli ktokolwiek o nie mnie
posądza, to chyba tylko na zasadzie identycznej, jak niegdysiejszy dyrektor
w niegdysiejszej pracy mojego TŻ - widzący w nim nieistniejace zagrożenie
tylko z racji własnych kompleksów wobec niego...
--

Ikselka.

498. Data: 2009-08-31 19:16:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Tylko że mitologiczny wolał zginąć niż cierpieć.

On za mało wytrwały był, ale ewolucja nas w końcu trochę posunęła.

Ewa

499. Data: 2009-08-31 19:19:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ja byłem raczej z gatunku tych pacyfistów. niestety.

Nadstawiałeś pośladki??
Jakoś nie mogę uwierzyć. ;)

Ewa

500. Data: 2009-08-31 19:19:27

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> w niegdysiejszej pracy mojego TŻ - widzący w nim nieistniejace zagrożenie
> tylko z racji własnych kompleksów wobec niego...

To układa się w logiczną całość. Wszyscy mają kompleksy wobec Was.

--

Paulinka kompleksowo się dzisiaj relaksująca :D

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane