Aborcja a choroby psychiczne

501. Data: 2009-08-31 19:19:56

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 19:05:53 +0200, tren R napisał(a):

> chiron, ludzie są z natury źli czy dobrzy?
>
> ps. ale tego charona to se nie daruję :)

He he :-)
Jakbyś wiedział o Chironie, tobyś się nie "pomylił" :-)
--

Ikselka.

502. Data: 2009-08-31 19:20:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> BTW każda z przedstawionych przez Ciebie danych osobno ma swój sens, ale
> razem - żadnego.

Coś mało jak na ponad 3 lata, no nie Qrka? ;)

Ewa

503. Data: 2009-08-31 19:21:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 19:44:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Tylko że mitologiczny wolał zginąć niż cierpieć.
>
> Qra

Miał dosyć życia. A ludzie się zabijają o nieśmiertelność..
--

Ikselka.

504. Data: 2009-08-31 19:22:08

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Tylko że mitologiczny wolał zginąć niż cierpieć.

Coś mi sugerujesz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

505. Data: 2009-08-31 19:22:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 19:52:39 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Trza się było w szkole uczyć czytać, a nie lać z dzieciakami.
>
> Qra

Wystarczyło z raz przeczytać "Mity greckie"...
--

Ikselka.

506. Data: 2009-08-31 19:23:20

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> BTW każda z przedstawionych przez Ciebie danych osobno ma swój sens, ale
> razem - żadnego.

To Ty nie widzisz żadnego, droga Qro
pozdrawiam serdecznie

Chiron

507. Data: 2009-08-31 19:24:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 21:23:20 +0200, Chiron napisał(a):

> U?ytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> To Ty nie widzisz ?adnego, droga Qro
> pozdrawiam serdecznie
>
> Chiron

Bo Qry wogulepozmrokunicniewidzą :-D
--

Ikselka.

508. Data: 2009-08-31 19:25:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, no i nikt nie będzie musiał brać mnie poważnie

Nie rób mi tego, bo jesteś jedną z niewielu osób, którą biorę tu na
poważnie. :)

Ewa

509. Data: 2009-08-31 19:29:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Mimowolnie tak odbiera się kogoś, o kim wie się, że ma rację, a
> ta racja jest akurat przeciwieństwem realiów życia odbiorcy
> nieistniejącego de facto "klapsa"...

No to mamy świntom trójcem :)

--
Pozdrawiam - Aicha

510. Data: 2009-08-31 19:31:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie rób mi tego, bo jesteś jedną z niewielu osób, którą biorę tu na
> poważnie. :)

Kładziesz na me wątłe plecki wielką odpowiedzialność.

Qra :-)

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane