Aborcja a choroby psychiczne

391. Data: 2009-08-30 13:53:50

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne -errata
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałem dodać:

;-)

vB

392. Data: 2009-08-30 14:23:48

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Bierz przykład z Qry - od razu wyczuła o co chodzi i zadrości
> bezwarunkowo i za wszyskie.

Bo ja durna zapomniałam o 25 cm, a Qra pamiętliwa jest. ;)

Ewa

393. Data: 2009-08-30 16:37:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 14:18:14 +0200, Chiron napisał(a):

> Droga Qro- a nie lepiej to dogadać się z Osobistym Kogucikiem- zamiast
> zazdrościć?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Kiedy sama pisze, że u niej w Qrniku "sodomia i gomoria" - to kogucik
zajęty kogucikami :-D
--

Ikselka.

394. Data: 2009-08-30 16:39:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 14:57:58 +0200, Natek napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Potrzebna nam wojna atomowa! LOL
>
> Natek

Nam może nie, ale naturze tak.
--

Ikselka.

395. Data: 2009-08-30 16:40:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 15:27:17 +0200, vonBraun napisał(a):

> Jak pomyśleć dalej, to mam z kolei wizję genetycznie ulepszonych dzieci
> dojrzewających w sztucznych macicach i wydawanych rodzicom tak aby
> pasowały do ich preferencji osobowościowych.;-)

Po co aż tak? - wystarczy zalegalizowac aborcję. Sami se wybiorą.
:->

--

Ikselka.

396. Data: 2009-08-30 16:43:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 15:43:03 +0200, medea napisał(a):

> W każdym razie, dopóki żadna płeć nie wymarła, dobrze by było, gdyby
> dzieci wychowywały się w poczuciu, że obie płcie są równie ważne w
> procesie wychowawczym. To potem rzutuje na wszystkie inne dziedziny życia.

Pedały Cię zlinczują za te słowa!
;-PPP

--

Ikselka.

397. Data: 2009-08-30 16:45:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 15:52:50 +0200, vonBraun napisał(a):

> Bierz przykład z Qry - od razu wyczuła o co chodzi i zadrości
> bezwarunkowo i za wszyskie.

I Ty kraczesz, jak i one :-D

--

Ikselka.

398. Data: 2009-08-30 17:12:45

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> I Ty kraczesz, jak i one :-D

Jak bardzo byłoby Ci brak gdyby nagle przestały?

pozdrawiam
vonBraun

399. Data: 2009-08-30 18:40:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Bo ja durna zapomniałam o 25 cm, a Qra pamiętliwa jest. ;)

Możesz mi nie ujmować? Centymetrów, to i ja mam prawo zazdrościć XLTŻ-towi.

michał

400. Data: 2009-08-30 19:51:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Natura to znów przywróci do właściwego
> stanu, który trwał przez 40 tysięcy lat w Europie.

A co będziemy tak sobie naturę ograniczać? Czemu raptem 40.000?
A nie np. 160.000.000? Wszak licząc w ten sposób dinozaury są bardziej
właściwe naturalnie :-)

Błędem jest takie założenie, że natura ma jakiś "właściwy" stan.
Owszem, można powiedzieć, że ograniczona jest np. prawami fizyki,
ale niewiele ponadto.

To samo dotyczy selekcji naturalnej, która nie eliminuje osobników,
gatunków, populacji wg. jakichś raz danych reguł,
tylko wybiera osobniki NAJLEPIEJ DOSTOSOWANE do AKTUALNYCH warunków
środowiskowych. (Aczkolwiek w przypadku ewolucji pojęcie aktualnie może
obejmować bardzo długi okres czasu). W przypadku człowieka, poprzez
ciągły jego rozwój (wyrażany np. w postępie technicznym) w coraz
mniejszym stopniu są to "warunki naturalne" (w sensie klimatu,
ukształtowania terenu itp. rzeczy). Człowiek w ciągu swej ewolucji
wykształcił sobie coraz lepsze sposoby nawet nie omijania omijania tych
ograniczeń, ale nawet kształtowania ich do swoich potrzeb i to jest
faktem i aktualnym stanem rzeczy i do takich warunków teraz będzie się
odnosić ewolucja...

Oczywiście można by sobie poteoretyzować o nagłym wyłączeniu np. całej
światowej technologii, ale ma sie to nijak do rzeczywistości. I proszę
mi tu nie wyjeżdzć ze słynnym twierdzeniem na temat broni jaką będziemy
posługiwać się w czwartej wojnie światowej, bo to tylko chwytliwe
uproszczenie :-)

Stalker, polecam "Samolubny gen" albo "Ślepego zegarmistrza"

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane