Aborcja a choroby psychiczne

101. Data: 2009-08-25 18:19:37

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stopek pisze:

> Twierdzisz, ze za kazdym razem, kiedy ide do lozka z moja narzeczona,
> myslec o tym, ze z tego zblizenia moze wyniknac dziecko?

Oczywiście że tak.
Chyba że myślisz że wyniknie np. szafa, a przez pomyłkę wyniknie Ci
dziecko...

> Ale nie kurwa, nie jestesmy pustakami, zabezpieczamy sie,

> I co wtedy? Wtedy my mamy poniesc konsekwencje tego, bo sami
> zdecydowalismy sie na seks?

Nie, no oczywiście że nie wy, kto by tam pomyślał, żeby kogoś obarczać
odpowiedzialnością za jego własne czyny. Przecież to jasne, że
konsekwencje musi ponieść Twoje dziecko. Tam konsekwencje, wyrok śmierci
powinno dostać...

> Pierdolisz jak episkopat. Ze niby albo sie
> jebiecie i robicie od chuja niechcianych dzieci, albo sie nie jebiecie.
> Co za brednie. Co za kurewskie, obludne, nieracjonalne brednie!

Wystarczyłoby: "Bierzecie pełną odpowiedzialność za to co robicie, a
zabójstwo jest karalne"

Stalker, a może zamiast zabijać wyjedź i się wysterylizuj? Problem
będziesz miał z głowy, a o pomyłce nie będzie mogło być mowy

102. Data: 2009-08-25 18:34:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Aug 2009 17:37:38 +0200, Stopek napisał(a):

> No to ja ciebie, kleksie pierdolony teraz zmuszam do kochania mnie,
> dobrze sie z tym czujesz?

Dlaczego mnie? - przecież to nie mnie się przydarzyłeś pomyłkowo, więc zmuś
swoich rodziców...
--

Ikselka.

103. Data: 2009-08-25 18:36:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Aug 2009 17:41:38 +0200, Stopek napisał(a):

> No to mozesz wychlas to wino sam, bo ja sie na debilizm nie dam nawroci,
> ja nikogo nie zmusze do milosci ani nikomu nie zakaze seksu. Jedyne co
> moge zrobic, to pomoc, dajac refundowana antykoncepcje, albo mozliwosc
> aborcji, jesli jednak komus cos sie nie uda.

Coś?
Nie, kochasiu: ktoś.

> Jestem socjologiem i prawie
> pedagogiem,

Łoboże...

> nie wyobrazam sobie przypadkowego powolywania na swiat
> dziecka. Sam chce adoptowac dwojke dzieci z domu dziecka wiedzac, jak
> jest im zle, bo przyszly na swiat niechciane. To jedyna forma, w jakiej
> moge im pomoc i je pokochac, ale jednoczesnie moge sprawic, by wiecej
> takich dzieci nie przychodzilo na swiat, bo beda nieszczsliwe. Chcesz
> odpowiadac za ich nieszczescie? Zaadoptujesz je wszystkie?

Ja nie, ale Ty możesz.

> Nie? To nie
> pierdol bydlaku, tylko mysl rozsadnie!

Właśnie wskazałam Ci rozsądny cel: adoptuj wszystkie "pomyłki", skoro
pozwalasz ludziom na nie i tłumaczysz ich z nich.

--

Ikselka.

104. Data: 2009-08-25 18:41:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Aug 2009 19:46:20 +0200, Stopek napisał(a):

> [...]
> wychowywac dzieci? Co ty chlopaku pierdolisz? Twierdzisz, ze za kazdym
> razem, kiedy ide do lozka z moja narzeczona, mam myslec o tym, ze z tego
> zblizenia moze wyniknac dziecko? Ale nie kurwa, nie jestesmy pustakami,
> zabezpieczamy sie, ale co z tego, skoro w koncu cos moze sie spierdolic.
> I co wtedy? Wtedy my mamy poniesc konsekwencje tego, bo sami
> zdecydowalismy sie na seks? Pierdolisz jak episkopat. Ze niby albo sie
> jebiecie i robicie od chuja niechcianych dzieci, albo sie nie jebiecie.
> Co za brednie. Co za kurewskie, obludne, nieracjonalne brednie!

Mówisz o narzeczonej. To wielkie słowo. Bo chyba chodzi o kobietę, z którą
chcesz założyć rodzinę, pewnie planujecie jakieś dzieci... To powiedz no
mi, któremu z nich pozwolisz dalej żyć? odliczanka będzie, czy ruletka?
--

Ikselka.

105. Data: 2009-08-25 18:47:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Aug 2009 20:19:37 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
>
> Stalker, a może zamiast zabijać wyjedź i się wysterylizuj? Problem
> będziesz miał z głowy, a o pomyłce nie będzie mogło być mowy

...a i narzeczona, jeśli nie głupia, spierdoli...

PS. Sorry, to się udziela :-D
--

Ikselka.

106. Data: 2009-08-25 18:58:51

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hss wrote:
> http://dziecko.onet.pl/29680,4,4,aborcja_moze_prowad
zic_do_choroby_psychicznej,artykul.html

Używanie nauki do badania następstw ludzkich decyzji w sytuacjach w
których nie da się zrobić z powodów etycznych badań eksperymentalnych,
skutkuje powstawaniem wiedzy o związkach między zjawiskami, lecz nie
generuje ŻADNYCH danych dotyczących przyczynowoskutkowości tych związków.

Tak więc aby rzeczywiście udowodnić przyczynowoskutkowość zawartą w
tytule artykułu należałoby:

Wziąć populację osób z niechcianą ciążą.
Podzielić ją losowo na dwie połowy.
Połowę "wyabortować", połowie kazać wychowywać.
Co kilka lat kontrolować stan psychiczny badanych.

Tymczasem najlepszy, etycznie możliwy scenariusz badań nad skutkami
aborcji jest obecnie taki:
Bierze się osoby z niechcianą ciążą.
Czeka jak zdecydują.
Po jakimś czasie kontroluje się stan psychiczny badanych porównukąc
tych którzy zdecydowali o aborcji i tych którzy zdecydowali o zachowaniu
ciąży.

A zwykle scenariusz ten jest jeszcze bardziej zafałszowujący wyniki (np.
bierze się osoby po aborcji a grupę kontrolną dobiera sie po prostu z
osób które nigdy nie miały aborcji)

Niestety - czynniki, które wpływają na decyzję badanych,
mają ZAWSZE wpływ również na ich stan psychiczny w przyszłości.

Przykładowo-jeśli mam wsparcie rodziców/przyjaciół/partnera
raczej zdecyduję się aby rodzić, i co więcej wsparcie to może uczynić
tą decyzję uzasadnioną.

Albo: mam problemy psychopatologiczne,
boję się urodzić, dokonuję aborcji
problemy pozostają, cierpię z ich powodu, tyle, że teraz nazywa się to
"skutkami aborcji".

W żadnym z przeprowadzonych dotąd badań nie udało się odróżnić
następstw aborcji od przyczyn aborcji w ich wpływie na późniejsze
zdrowie psychiczne.

Z tego też powodu stanowisko psychiatrów jest bardzo stonowane:
http://extras.timesonline.co.uk/abortion.pdf
i bynajmniej nie zawiera tego co tytuł artykułu.

A zalecają oni nie "zakaz aborcji" ale sugerują aby decyzję
o aborcji poprzedzać konsultacją psychiatryczną.
Jest to stanowisko uzasadnione o tyle, że najprawdopodobniej
dałoby się wyodrębnić osoby(i sytuacje), którym(w których) aborcja
przyniesie więcej szkody niż pożytku/i na odwrót/.
- tu akurat dałoby się to badać w sposób nie budzący tak dużych
wątpliwości metodologicznych, zatem można zgromadzić pulę wiedzy
pomocną osobom w takiej sytuacji.

Nie lubię nadużywania nauki do propagowania ideologii:
vide: "aborcja_moze_prowadzic_do_choroby_psychicznej"

pozdrawiam
vonBraun

107. Data: 2009-08-25 21:33:33

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ikselkę? Nocoty??!!! Ikselki się nie da popsuć!!!!111
> Qra, amjsory sosory

Ikselki nie da się, ale zabawy szkoda...
Don't worry

michał

108. Data: 2009-08-25 21:36:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ikselki nie da się, ale zabawy szkoda...
> Don't worry

Stopek, Piętaszek czy jak mu tam (kurwa mać!) i tak coś przymilkł, więc
zabawy być może i tak by nie było.

--

Paulinka

109. Data: 2009-08-25 21:37:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Weź no nie strasz!

> Qra, przerażona ewentualnym alter ego Ikselki

Babka w babce. Horror bez końca w tysiącach coraz mniejszych odcinków!

michał

110. Data: 2009-08-25 21:42:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Babka w babce. Horror bez końca w tysiącach coraz mniejszych odcinków!

Nie gadaj, rosyjska babuszka to lepsze niż puzzle ;)

--

Paulinka

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane