Aborcja a choroby psychiczne

271. Data: 2009-08-27 20:28:20

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stopek wrote:

> No...

Dziwne, że jeszcze nie związaliście cycka z cyckiem.

michał

272. Data: 2009-08-27 20:28:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A czy fakt, że kobieta kiedyś tego mężczyznę poślubiła, nie jest
> okolicznością łagodzącą dla nienarodzonego?

Chyba się nie zrozumieliśmy. "Kwestia aborcji rozstrzygnięta jak przy
gwałcie" oznacza możliwość, nie przymus. I najlepiej by było gdyby w
takiej sytuacji "proces" odbył sie w sumieniach małżonków, a nie przed
ławą przysięgłych

Stalker

273. Data: 2009-08-27 20:29:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:07:55 +0200, Stalker napisał(a):

> Niestety jednak w zderzeniu z tak beznadziejnymi dyskutantami jak Stopek
> Ikselka i tak wypada niczym muza taktu i logiki...
>
> Stalker, może ona opłaca takich marnych "wulgarian", żeby na ich tle
> korzystnie wypaść? ;-)

Tak, mam specjalne konto do tego celu :-)
--

Ikselka.

274. Data: 2009-08-27 20:29:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Gdzie u Ciebie cudzysłów przy 'swoje'? Nie widzę. A nawet widzę
> wzmocnienie - _naprawdę_ swoje.

Jest przy AGD i wyszczerzonych zębach.

--

Paulinka

275. Data: 2009-08-27 20:29:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:16:56 +0200, medea napisał(a):

> Gdzie u Ciebie cudzysłów przy 'swoje'? Nie widzę. A nawet widzę
> wzmocnienie - _naprawdę_ swoje.
>
> Ewa

"Jak to "twoje"?"
--

Ikselka.

276. Data: 2009-08-27 20:30:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:18:20 +0200, medea napisał(a):

> Może nie opłaca, ale sądzę, że z dużym prawdopodobieństwem w tym celu
> właśnie takie "dysputy" ciągnie.
>
> Ewa

Każdego można czegoś nauczyć (tak mi powtarzano za czasów nauczycielskich,
hie, hie), to uczę i jego.
--

Ikselka.

277. Data: 2009-08-27 20:31:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> gwałcie" oznacza możliwość, nie przymus. I najlepiej by było gdyby w
> takiej sytuacji "proces" odbył sie w sumieniach małżonków, a nie przed

Mężczyzna, który gwałci IMO nie ma sumienia. Nic sobie nie rozstrzygnie.
--

Paulinka

278. Data: 2009-08-27 20:35:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Prawo MUSI rozstrzygać kiedy zaczyna się i kończy życie

W porządku, trochę się zagalopowałam. ;)

Ewa

279. Data: 2009-08-27 20:39:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jest przy AGD i wyszczerzonych zębach.

OMG ja o średniku piszę. Czas iść spać.

--

Paulinka

280. Data: 2009-08-27 20:44:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tylko że wtedy mamy lukę. To tak jak z pornografią. Czu mozna czegoś
> zakazać, skoro nie wiadomo, co to jest? :)

No i jakoś zakazu pornografii chyba nie ma.

> Nie przesadzaj, Ewa! Przecież z takiego założenia wyszła ta kobita, co
> do beczek dzieci zapakowała.

No dobrze. W swej naiwności przesadziłam.
Prawo jednak może coś przyjąć, uznać, ale niech ustala medycyna.

Ewa

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane