Aborcja a choroby psychiczne

431. Data: 2009-08-31 08:51:17

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Chiron, Dawkins ma jednoznacznie negatywny pogląd na temat TEGO
> "inteligentnego projektu", o którym ty myślisz.
>
> Cytat, który podałeś powyżej wyrwany z kontekstu, ma odwrotne znaczenie
> od tego jakie chciałbyś mu przypisać i wyklucza pojęcie Boga z dyskusji
> w tym temacie...

chiron, z tego cytatu wynika tylko tyle, iż istnienie boga, to problem
leżący w zasięgu rozstrzygnięcia na drodze naukowej.

czytam właśnie "boga urojonego" - dawkins obśmiewa koncepcję
inteligentnego projektu.

432. Data: 2009-08-31 09:03:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> [...]
> leżący w zasięgu rozstrzygnięcia na drodze naukowej.
>
> czytam właśnie "boga urojonego" - dawkins obśmiewa koncepcję

Być może źle go zinterpretowałem. Jednak czytając dyskusje- nawet wczoraj-
na temat Dawkinsa- niektórzy podobnie zrozumieli: Inteligenty Projekt- być
może, ale niech się nim zajmie WYŁACZNIE nauka, ale Bóg osobowy- w żadnym
razie.
Dla mnie to narcystyczny idiota, który osiągnął wysoki stopień rozwoju
intelektualnego, przy całkowitym niemalże odcięciu się od sfery emocji i
ducha. Taki, co to zamiast czuć- myśli.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

433. Data: 2009-08-31 09:04:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Qro- jaki jest powód, że zamiast znosić złote jajka znosisz w zasadzie
> wyłącznie takie jakieś zmierzłe, drwiące? Skąd w Tobie tyle
> uszczypliwości, chęci "dowalenia" komuś, robienia z kogoś jaj?

ty sobie przemyśl jeszcze tę projekcję.

życzliwy :)

434. Data: 2009-08-31 09:12:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

[dawkins]

> Dla mnie to narcystyczny idiota, który osiągnął wysoki stopień rozwoju
> intelektualnego, przy całkowitym niemalże odcięciu się od sfery emocji i
> ducha. Taki, co to zamiast czuć- myśli.

dość podobnie mniemam sobie w skrytości mojego małego robaczywego
rozumku, ale czasami, muszę przyznać, daję się ponieść emocjom i wierzę
mu w te jego przemyślenia.

dasz wiarę?

:)

435. Data: 2009-08-31 10:05:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ty sobie przemyśl jeszcze tę projekcję.
>
> życzliwy :)

Od 26 kwietnia 2006 roku- Qra napisała 1573 wiadomości. Tak przynajmniej
pokazuje mój czytnik. Z tego tylko 3 rozpoczęte nowe wątki (i to tak
naprawdę wrzucony link- w jednym wypadku jednozdaniowy komentarz do linku).
Przejrzałem zatem kilkadziesiąd wiadomości z tych pozostałych 1570- i w
każdej z nich była tylko jedno (rzadko dwu lub trzy) zdaniowa riposta.
Całkiem sporo z tych postów dotyczy kogoś konkretnego z grupy- ale Qra pisze
o tej osobie do kogoś innego. Tak, jak teraz ja do Ciebie:-).
Miałem pomysł- trochę może misjonarski:-), że jak jej to pokażę- to być może
coś to zmieni. Nie o mnie tu idzie- mnie to "rybka". Uważam, ze - jak
napisałem- jest ona osobą inteligentną i posiadającą wystarczającą wiedzę,
żeby pełnić tu zupełnie inną rolę...ale to oczywiście jej sprawa.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

436. Data: 2009-08-31 10:06:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie jestem pewna, czy mięso z mamuta aby nie za stare będzie.

No i o to chodzi. Bardzo dobrze skruszałe!

Qra, zakładając mamuta jako dziczyznę

437. Data: 2009-08-31 10:06:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Qro- jaki jest powód, że zamiast znosić złote jajka znosisz w zasadzie
> wyłącznie takie jakieś zmierzłe, drwiące? Skąd w Tobie tyle
> uszczypliwości, chęci "dowalenia" komuś, robienia z kogoś jaj?

Mąż mnie nie kocha. Dzieci nie słuchają. Kwiatki mi powiędły na balkonie.
Staram się o etat po Ogórku w Wyborczej.

Jaką konstrukcję poleciłbyś?

Qra, z uwagą strzygąc uszyma

438. Data: 2009-08-31 10:14:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 22:46:35 +0200, Chiron napisał(a):

> (...) gwałtowny rozwój krajów Azji, i pewno
> niedługo Afryki zrabuje resztki surowców i zaśmieci ziemię w sposób, którego
> pewnie teraz nawet sobie nie wyobrażamy. I chyba nikt nie jest w stanie temu
> przeciwdziałać.

Myślisz, że wiele osób zdaje sobie sprawę z takich "odległych" zagrożeń? Znikoma
liczba.
I tu się kryje największe zagrożenie.

--

Ikselka.

439. Data: 2009-08-31 10:16:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 23:29:50 +0200, vonBraun napisał(a):

> Sam nie dam rady. Chyba wprowadzimy dyżury.
>
> vB

Póki co dzielnie stajesz za trzy Qry.
--

Ikselka.

440. Data: 2009-08-31 10:25:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Mąż mnie nie kocha. Dzieci nie słuchają. Kwiatki mi powiędły na balkonie.
> Staram się o etat po Ogórku w Wyborczej.

> Jaką konstrukcję poleciłbyś?

Tak naprawdę- to Twoja sprawa. Próbuję być konstruktywny. Wydajesz mi się
sympatyczna- więc dałem Ci komunikat. To wyłącznie Twoja sprawa, co z nim
zrobisz...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane