Aborcja a choroby psychiczne

451. Data: 2009-08-31 11:08:42

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:h7ga9k$9ht$1@news.onet.pl...

> marzy ci się taki master of puppets? :)
> tak trochę naginam pewnie twoje motywacje, bo rozumiem je - jak sądzę.
> cóż - strasznie by tu było nudno, gdybyśmy mieli samych chironoidów.
> albo treneropodobnych.
>
> btw - jaką rolę ty tu pełnisz?

Tak zupełnie szczerze: nemo iudex idoneus in propria causa. Jak Ty mnie
odbierasz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

452. Data: 2009-08-31 11:13:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Tak zupełnie szczerze: nemo iudex idoneus in propria causa. Jak Ty mnie
> odbierasz?

chodzi mi raczej o twoje mniemanie, nie o osąd.
bo skoro widzisz tu jakąś rolę dla qry ("zupełnie inną"), to zdaje się,
że postrzegasz psp jako coś na kształt sceny, filmu czy teatrzyku dla
lalek. skądinąd pojawiały się tu już takie skojarzenia, ale ciekawy
jestem, jak sam siebie osadziłeś w tej koncepcji.

i rym na koniec:
mówisz "zupełnie szczerze"?
to pierwszy ci nie wierzę!
kopirajt :)

453. Data: 2009-08-31 11:17:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Ty to masz chyba za dużo czasu...

Powinienem uściślić i dopisać: biorących udział w dyskusji
(w której i ja biorę udział).

> ja nie "wydalam" czytac wszystkich innych
> :-D

Chyba też powinnaś uściślić ;-)

Stalker

454. Data: 2009-08-31 11:25:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:17:50 +0200, Stalker napisał(a):

> Powinienem uściślić i dopisać: biorących udział w dyskusji
> (w której i ja biorę udział).

A, to robi różnicę.

> Chyba też powinnaś uściślić ;-)
>
> Stalker

No, uściślam: nie czytam wszystkich innych, tylko takich samych jak ja :-D
--

Ikselka.

455. Data: 2009-08-31 11:34:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Czemu ja? - sama bieżące wydarzenia u Ciebie określiłaś (to też?) jako
> sodomię i tę, no...
> :-)

Wszak to bowiem nie uchodzi, by facet spał z facetem!

Qra

456. Data: 2009-08-31 11:41:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A, to robi różnicę.

> No, uściślam: nie czytam wszystkich innych, tylko takich samych jak ja :-D

Dobrze, że są tu tacy, bo byś nieszczęsna nie miała co czytać.

Qra

457. Data: 2009-08-31 11:46:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:34:51 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Wszak to bowiem nie uchodzi, by facet spał z facetem!
>
> Qra

Tak mówisz? - hmmm, to ja lesbijka jestem...
--

Ikselka.

458. Data: 2009-08-31 11:47:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:41:34 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Dobrze, że są tu tacy, bo byś nieszczęsna nie miała co czytać.
>
> Qra

Ze dwoje...
--

Ikselka.

459. Data: 2009-08-31 11:54:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Ze dwoje...

Kobieta po Twojej stronie? C'est impossible z definicji.
Twojej definicji. Kobiety.

--
Pozdrawiam - Aicha

460. Data: 2009-08-31 11:56:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skądinąd pojawiały się tu już takie skojarzenia, ale ciekawy jestem, jak

Mój znajomy socjolog pisał pracę na temat relacji i ról, jakie wystepują w
grupach ludzi (rodzinach, firmach, czy też takich nieformalnych, at hoc
skleconych). Podziały są różne- on przyjął taki podział ról:
1. lider- przywódca. Wydaje polecenia, na ogół jest słuchany- ma więc
autorytet. koordynuje działania, rozpoczyna pewne rzeczy, pilnuje ich, etc.
2. antylider. Wytyka innym błędy- w szczególności liderowi. To np taki
chuligan klasowy, który skupia wokół siebie innych- którymi manipuluje i
podżega do złego.
3. błazen- osoba, ktora rozładowuje atmosferę, opowiada dowcipy, robi w
grupie część "rozrywkową".
4. robotnik- wykonuje polecenia- nie stara się samemu być na świeczniku- po
prostu pracuje. Np- taka osoba na posiedzeniu powie: "to ja będę notował i
spisywał ustalenia". Często wykazuje się inicjatywą- np z myślą o ognisku
może pozbierać chrust- ale nie będzie się tym chwalić ani nikogo namawiać.

Oczywiście- w danej grupie przy różnych zadaniach może być zupełnie inny
podział ról tych samych osób. Także pełniona rola może być (i często jest)
pomieszaniem tych ról w różnym stopniu.

Naprawdę, trudno mi się określić- stąd pytanie, jak mnie postrzegają inni- w
tym Ty

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane