Aborcja a choroby psychiczne

531. Data: 2009-08-31 20:01:44

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Racja. Trzeba czytać, bo potem okazuje się, że jest się zwykłym burakiem,
> który nawet Parandowskiego nie czytał...

Graves jest lepszy.

Qra

532. Data: 2009-08-31 20:02:56

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> OszQrcze, teraz to już na pewno w nocy nie zasnę.
>
> Qra, z pewną upiornie natarczywą wizją artystyczną

Ty weź, bo mi się udziela. A jutro rozdartego Macieja ekspediuję do
przedszkola. Olaboga.
--

Paulinka

533. Data: 2009-08-31 20:04:19

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Cierpienie kształtuje charakter pono. Byłby z niego rumak stalowy do dziś
> dnia. A tak to tylko emzety teraz czy inne yamahy...

Spoko- nieśmertelność przehandlował za pobyt w gwiazdach.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

534. Data: 2009-08-31 20:04:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Fakt, kiedyś coś musiałam zmienić, już zapomniałam o tej wylince.

Moja wylinka jest w mojej pamięci wypielęgnowana. Starłam się z MOLNARką
(proszę pisać mój nick poprawnie) o PZU :)

--

Paulinka

535. Data: 2009-08-31 20:05:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Był także nieśmiertelny- to jak, miał cierpieć całą wieczność?

Nie, no lepiej zrzec się na rzecz innego cierpiącego.
Nawet nieśmiertelność może się okazać podrzucanym śmierdzącym jajkiem. ;)

Ewa

536. Data: 2009-08-31 20:07:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Ty weź, bo mi się udziela. A jutro rozdartego Macieja ekspediuję do
> przedszkola. Olaboga.

Mój to od 2 lipca odlicza dni do rozpoczęcia roku przedszkolnego. Jakiś
nienormalny.

Qra

537. Data: 2009-08-31 20:08:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> ale

> Tego Ci napisać nie mogę- niestety- później msiał bym Cię zabić:-)

Nienooooo.... do gwiazd to się jeszcze nie spieszę....

Qra

538. Data: 2009-08-31 20:14:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie, no lepiej zrzec się na rzecz innego cierpiącego.
> Nawet nieśmiertelność może się okazać podrzucanym śmierdzącym jajkiem. ;)

W tym kontekście: pozwolił Prometeuszowi na jego "pięć minut na świeczniku".

Qra

539. Data: 2009-08-31 20:20:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ja byłem raczej z gatunku tych pacyfistów. niestety.

Przez internet tego nie widać... Ty faktycznie masz jakiś problem ze
wspomnieniami z dzieciństwa? Powyższa uwaga, plus dosyć "tendencyjne"
pytanie "co wyrośnie z takiej klasowej ofiary"...

Wyleciało mi z głowy jak sie nazywa ten mechanizm, ale w jakimś tam
odcinku bodaj "Nianiu ratuj" (w oryginale Nanny 911) była historia ojca,
który właśnie z dzieciństwa wyniósł to poczucie "bycia ofiarą" i
próbował na zasadzie kontrastu zrobić z syna "prawdziwego mężczyznę".
Efekt opłakany...

A w sprawie tego "co wyrasta z tych klasowych ofiar":
Pewnie większość grupowiczów przeszła już rytuał naszoklasowego
spotkania po latach. Można by tu pewnie zebrać z tych spotkań niezły
materiał do analizy. Jeśli tez zaliczyłeś takie spotkanie, to sam możesz
powiedzieć jak skończyły klasowe rozrabiaki, a jak inni

Stalker

540. Data: 2009-08-31 20:35:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Przez internet tego nie widać... Ty faktycznie masz jakiś problem ze
> wspomnieniami z dzieciństwa? Powyższa uwaga, plus dosyć "tendencyjne"
> pytanie "co wyrośnie z takiej klasowej ofiary"...

nie do końca, musiałbym sie powgłębiać, a nie lubię się rozwlekać :)
ale generalnie nie - ofiarą nie byłem. byłem rzeczywiście spokojnym
chłopakiem, który nikogo nie tykał. no, może oprócz jednej ofiary
klasowej... z którą siedziałem w ławce.

> [...]
> który właśnie z dzieciństwa wyniósł to poczucie "bycia ofiarą" i
> próbował na zasadzie kontrastu zrobić z syna "prawdziwego mężczyznę".

robienie z dziecka kogokolwiek przynosi często taki efekt.

> [...]
> materiał do analizy. Jeśli tez zaliczyłeś takie spotkanie, to sam możesz
> powiedzieć jak skończyły klasowe rozrabiaki, a jak inni

tak, ale jak pisałem - próba niewielka, a też nie siedzę w ich wnętrzach.

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane