Aborcja u zgwałconej 10-latki?

1. Data: 2017-08-17 15:53:53

Temat: Aborcja u zgwałconej 10-latki?
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Do przemyślenia takie wydarzenie:

Indian rape victim, 10, gives birth by Caesarean section
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-40961137

2. Data: 2017-08-17 18:16:14

Temat: Re: Aborcja u zgwałconej 10-latki?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> Do przemyślenia takie wydarzenie:
>
> Indian rape victim, 10, gives birth by Caesarean section
> http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-40961137

Myśl.

3. Data: 2017-08-18 09:04:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 15:58:09 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Do przemyślenia takie wydarzenie:
>
> Indian rape victim, 10, gives birth by Caesarean section
> http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-40961137

Braminizm to dziwna religia.

Według jego ortodoksyjnej formy każda miesiączka jest zaburzeniem zdrowia
i moralności kobiety i przez cały czas płodności powinna być w ciąży albo
w laktacji. Za aborcję oryginalne prawa Manu nakazywały karę śmierci.
Dziewczę w tej wersji "hard" braminizmu powinno być "kryte" już tuż przed
spodziewaną menarche. Ideałem jest "co rok to prorok". Z drugiej strony
nie powinno być to znęcanie się i dlatego wynaleziono Kamasutrę, czyli sztukę,
jak rozkochać przede wszystkim młodocianą narzeczoną albo konkubinę korzystając
z "burzy hormonów". Stąd to, co u nas jest marginesem, czyli związki z kuzynami
albo różne uwodziciele-kalibabki to u nich prawie norma.

Obsesyjne podejście wczesnego braminizmu do spraw łóżkowych było jedną
z przyczyn, dla których musiała zostać w Indiach założona nowa religia
zrywająca z w/w przesądami i z porządkiem kastowym. Niestety buddyzm w Indiach
jest mniejszością, a Hindusi w silniejszym stopniu lub słabszym kultywują
przestarzały tryb wiary i myślenia.

4. Data: 2017-08-18 10:01:36

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 09:04:35 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Braminizm to dziwna religia.

Jaka religia Krzewciu?

Sąd najwyższy i Indie. A nieoficjalnie abortują tam jak nigdzie indziej.

https://www.tygodnikprzeglad.pl/panstwo-bez-corek/

Ot zwykli popaprańcy i tyle, zwykła segregacja płci.
Nazywajmy rzeczy po imieniu. To państwo gdzie jedzenie chodzi po ulicy.

5. Data: 2017-08-18 10:19:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 10:01:37 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:

> [...]
>

> Ot zwykli popaprańcy i tyle, zwykła segregacja płci.
> Nazywajmy rzeczy po imieniu. To państwo gdzie jedzenie chodzi po ulicy.

To akurat nie jest zgodne nawet z popapraną religią bramińską.
Chociaż zakorzenione. Obyczaj znany już w przedislamskiej Arabii, gdzie część
populacji wyznawała braminizm, włącznie z rodzonym wujkiem Mahometa.
Czarny kamień w Mekce w rogu Ka'aby to był Śiva-lingam.

6. Data: 2017-08-18 10:25:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> [...]
>

> Ot zwykli popaprańcy i tyle, zwykła segregacja płci.
> Nazywajmy rzeczy po imieniu. To państwo gdzie jedzenie chodzi po ulicy.

Państwo w niczym zresztą nie lepsze moralnie od "cywilizowanej" Kanady czy
krajów Europy, gdzie ponoć inaczej...

Takie maile dostaję od fundacji, którą wspieram:

"Fundacja Pro - prawo do życia
Szanowna Pani Małgorzato,

oburzające wieści dotarły do mnie z Kanady. Mary Wagner znów została
skazana przez sąd! Za namawianie kobiet do odstąpienia od aborcji może
ponownie trafić do więzienia.

Bardzo przejęłam się tą informacją. Mary jest dla mnie wzorem poświęcenia
dla innych. Poznałam ją osobiście, gdy kilka lat temu była w Polsce. Ta
dzielna kobieta spędziła w więzieniu już prawie pięć lat. Jest
prześladowana przez kanadyjskie władze bo namawia kobiety aby nie zabijały
własnych dzieci i oferuje im pomoc.

W grudniu po raz kolejny została aresztowana, gdy w jednej z tzw. ,,klinik"
aborcyjnych rozdawała kobietom róże i proponowała rozmowę. Zanim zakuto ją
w kajdanki, zdążyła przekonać jedną z matek czekających w kolejce do
aborcji aby nie mordowała dziecka!

We wtorek 15 sierpnia zapadł wyrok. Mary została uznana za winną...
naruszenia działalności gospodarczej legalnego biznesu, jakim jest
,,klinika" aborcyjna! Wysokość kary zostanie wyznaczona we wrześniu. Być
może Mary po raz kolejny trafi za kratki....

To straszne. Uratowanie życia dziecka oznacza straty finansowe dla
przemysłu aborcyjnego, gdyż matka nie skorzystała z ,,oferty" i wyszła z
,,kliniki" nie zostawiając w niej pieniędzy za aborcję. To przemysł śmierci
na gigantyczną skalę. Czy wie Pani, że tylko w przeciągu najbliższych
trzech lat Kanada zamierza przeznaczyć aż 650 milionów dolarów na promocję
aborcji na świecie?

Wszystko to aby szybko i sprawnie pozbywać się ,,problemów", jakimi są
niechciane lub chore dzieci. Ale nie tylko. Przeczytałam ostatnio
przerażającą wypowiedź jednej z promotorek zabijania nienarodzonych: ,,Nie
patrzymy na aborcję jak na morderstwo. Patrzymy na to jak na coś, co
zakończyliśmy. Zakończyliśmy możliwe życie, które mogłoby wywołać ogromne
komplikacje."

To otwarta droga do fizycznej likwidacji każdego człowieka. W Holandii już
teraz dopuszczalna jest tzw. aborcja po urodzeniu, czyli zamordowanie
noworodka, u którego nie udało się wcześniej wykryć choroby....

A w Polsce?

Również zabija się dzieci. NFZ płaci szpitalom za każdą aborcję ponad 1300
zł a ginekolodzy i koncerny farmaceutyczne zbijają majątki na przepisywaniu
kobietom środków wczesnoaborcyjnych, nazywanych dla niepoznaki
antykoncepcją. Morduje się również dzieci narodzone w wyniku nieudanych
aborcji, zostawiając je na śmierć z głodu lub zimna.

Dlatego my też mówimy prawdę o aborcji i w ten sposób namawiamy kobiety do
odstąpienia od niej.

Aby przybliżyć Pani szczegóły walki o życie, którą na co dzień toczymy,
stworzyliśmy krótki film opowiadający o Żuku stojącym pod Szpitalem
Orłowskiego. Zobaczy Pani na nim nie tylko wypowiedzi naszych
wolontariuszy, ale również nagrania z nocnych starć pod szpitalem, których
do tej pory nigdzie jeszcze nie publikowaliśmy:

Żuk pod szpitalem

Dzięki pomocy naszych Darczyńców, Żuk wciąż stoi pod szpitalem i informuje
pacjentki, czym jest aborcja. Działamy oczywiście nie tylko w Warszawie. W
lipcu zorganizowaliśmy w całym kraju aż 89 antyaborcyjnych pikiet! Byliśmy
m.in. pod Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku, gdzie w latach
2006-2015 zamordowano prawie pół tysiąca dzieci, w Bydgoszczy, Jeleniej
Górze i Rzeszowie.

Do szczególnie bulwersujących wydarzeń doszło w trakcie jednej z pikiet we
Wrocławiu. Wśród naszych wolontariuszy była matka z niepełnosprawnym
dzieckiem na wózku. Podczas akcji do kobiety podeszli zwolennicy aborcji i
zaczęli z niej szydzić. ,,Powinnaś się wstydzić, że urodziłaś!" krzyczeli....

Im sumienia nie dają spokoju a my dzięki naszym Darczyńcom działamy dalej,
szykując się na kolejne starcia w walce o życie. Trwają kolejne pikiety pod
szpitalami, rozstawiamy nowe wystawy i wieszamy billboardy, szkolimy nowych
obrońców życia.

Jeszcze raz zachęcam Panią do obejrzenia filmu o naszym Żuku i
wolontariuszach, którzy biorą udział w akcjach pod Szpitalem Orłowskiego w
Warszawie. A już niedługo opowiem Pani o naszych najbliższych planach.

Serdecznie Panią pozdrawiam,

Kinga Małecka-Prybyło

Fundacja Pro - Prawo do życia
pl. Dąbrowskiego 2/4 lok.32, 00-055 Warszawa
numer konta: 79 1050 1025 1000 0022 9191 4667
Kod BIC Swift: INGBPLPW
wpłata online"

7. Data: 2017-08-18 10:25:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 10:19:15 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> populacji wyznawała braminizm, włącznie z rodzonym wujkiem Mahometa.
> Czarny kamień w Mekce w rogu Ka'aby to był Śiva-lingam.

PS. Fakt, że Hindusi tyle razy dostawali w dupę od różnych najeźdźców
tłumaczy się przez okoliczność, że odrzucili w sporej buddyzm i powrócili
do braminizmu, jak pies do swoich wymiocin. Dlatego to nie u nich rozwinął się
kompas, broń palna i sztuka drukarska, ale u Chińczyków, którzy przyjęli Dharmę.
W Indiach islam stoi o wiele wyżej od braminizmu.

8. Data: 2017-08-18 10:33:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 10:25:22 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> Fundacja Pro - Prawo do życia
> pl. Dąbrowskiego 2/4 lok.32, 00-055 Warszawa
> numer konta: 79 1050 1025 1000 0022 9191 4667

Przypomnę, że w średniowieczu chrześcijańskim aborcja była legalna na żądanie
bodajże do 10 czy 15 tygodnia ciąży, bo tak twierdził św. Augustyn, że płód
do tego czasu to nie człowiek.
(Aż się ciśnie: "Tak powiedział św. Łukasz, ręką ch... nie oszukasz" hurr durr)
Płody spędzali: kat z małżonką oraz ich pomocnicy (kaciki i hycle).
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/
Poland_-_executioner_in_Torture_Museum.jpg

9. Data: 2017-08-18 10:39:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> (...)odrzucili w sporej buddyzm i powrócili
> do braminizmu, jak pies do swoich wymiocin. Dlatego to nie u nich rozwinął się
> kompas, broń palna i sztuka drukarska, ale u Chińczyków

O, skoro to zauważasz, to znaczy, że podobnie doskonale rozumiesz rolę
katolicyzmu w Europie - a te Twoje i innych żale za wierzeniami żtp.
rodzimymi to tylko tak sobie a muzom, bo tak naprawdę to doskonale wiecie,
że gdyby nie katolicyzm, to Europa tkwiłaby dziś w kulturalnym, obyczajowym
i moralnym oraz technologicznym w g...e jak Indie ->

10. Data: 2017-08-18 10:43:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> że gdyby nie katolicyzm, to Europa tkwiłaby dziś w kulturalnym, obyczajowym
> i moralnym oraz technologicznym w g...e jak Indie

... i czarna Afryka.

Neo-naziści w Charlottesville
sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Jak to "po bożemu" możemy zinterpretować?
Przypomina mi to ikselkę
Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.