Neo-naziści w Charlottesville

1. Data: 2017-08-15 12:00:08

Temat: Neo-naziści w Charlottesville
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=P54sP0Nlngg&sns=fb
Starcia na ulicach miasta...
Protestanci naziści z bronią w ręku i pochodniami, przyjeżdzają
z wielu okolicznych rejonów.
Kontr-protestanci krzyczą słowami "blak live matters", "nazi go home".
Jeden z nazistów-terrorystów wjeżdza w tłum protestujących
samochodem, zabija jedną kobietę rani 20 innych ludzi.
Na filmie wywiad z jednym z nazistów który uzasadnia z zimną
krwią i pełną powagą w głosie że kierowca wjeżdzający w tłum
był w pełni usprawiedliwiony...
Po wydarzeniach w Charlottesville w ten weekend, stary film
propagandowy z czasów II Wojny Światowej cyrkuluje internet:
http://www.businessinsider.com/anti-nazi-world-war-i
i-film-goes-viral-after-charlottesville-2017-8

2. Data: 2017-08-15 13:11:39

Temat: Re: Neo-naziści w Charlottesville
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-15 o 12:00, Pszemol pisze:
> [...]
> Na filmie wywiad z jednym z nazistów który uzasadnia z zimną
> krwią i pełną powagą w głosie że kierowca wjeżdzający w tłum

I ten komentarz, że wina leży po obu stronach... ręce opadają.

Po jednej stronie ludzie biali, czarni, kolorowi..., a po drugiej sami
biali. Nie, wina nie leży po obu stronach.

Takich psycholi jak ten na końcu filmu powinno się izolować zanim kogoś
zabije, a nie po fakcie.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2017-08-15 14:18:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.businessinsider.com/anti-nazi-world-war-i
i-film-goes-viral-after-charlottesville-2017-8

"The scenes at the right-wing extremist march were absolutely repulsive -
naked racism, anti-Semitism, and hate in their most evil form were on
display," Siebert said. "Such images and chants are disgusting wherever they
may be and they are diametrically opposed to the political goals of the
chancellor and the entire German government."
http://washingtonjournal.com/2017/08/14/germanys-mer
kel-just-said-trump-wont-virginias-white-supremacy-v
iolence/

4. Data: 2017-08-16 20:44:26

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=P54sP0Nlngg&sns=fb
> Starcia na ulicach miasta...

Wjechał w tłum kontrmanifestantów, a nie manifestantów.
To tak jakby w PL wjechał w tłum obywateliRP którzy przyszli
robili kontrmanifestacje na jakich miesięcznicach.

Ci tzw. "naziści" protestowali przeciwko usunięciu pomnika, zdaje się.

W takim państwie jak usa, pomniki powinny być zdejmowane administracyjne,
a nie przez obalanie, tak sądzę.

Gdyby ktoś urządzał kontrmanifestacje na sodomickich marszach i zakłócał ich
przebieg, wtedy by został spałowany.

5. Data: 2017-08-16 20:49:21

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> "The scenes at the right-wing extremist march were absolutely repulsive -
> naked racism, anti-Semitism, and hate in their most evil form were on
> display,"

E tam, nie wiadomo co oni tam śpiewali. Choć trza przyznać, skojarzenia
Tych zdjęć są jednoznaczne:)

6. Data: 2017-08-16 22:42:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-16 o 20:44, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Wjechał w tłum kontrmanifestantów, a nie manifestantów.

I to go usprawiedliwia? Dobrze się czujesz?

> To tak jakby w PL wjechał w tłum obywateliRP którzy przyszli
> robili kontrmanifestacje na jakich miesięcznicach.

Bredzisz.
To tak jakby wjechał w tłum protestujący przeciwko faszystom.
Ale zaraz... przecież on wjechał w ludzi protestujących przeciw faszystom.

> Ci tzw. "naziści"

Masz wątpliwości? Jesteś upośledzony?

> protestowali przeciwko usunięciu pomnika, zdaje się.

I to upoważnia psychola nazistę do wjechania samochodem w ludzi? Dobrze
się czujesz?

> Gdyby ktoś urządzał kontrmanifestacje na sodomickich marszach i zakłócał ich
przebieg, wtedy by został spałowany.

I bardzo dobrze. To również nie upoważnia nikogo do wjechania samochodem
w ludzi.

Nie wiem jak w USA, ale w Polsce manifestacje faszystów są zabronione.
Zapoznaj się z Konstytucją.
Do odpowiedzialności powinni być pociągnięci również urzędnicy, które
takie marsze legalizują i na to pozwalają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-08-17 18:01:53

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> E tam, nie wiadomo co oni tam śpiewali. Choć trza przyznać, skojarzenia
> Tych zdjęć są jednoznaczne:)

Jak znasz j. angielski to nie masz wątpliwości co śpiewali: chcą państwa
czytego rasowo, tylko dla białych ludzi. Chcą wygonić a jak się nie uda,
wyrzucić siłą wszystkich Żydów, Arabów, Murzynów. Jestem pewny że się Tobie
taki pomysł spodobałby. Tak samo jak Ixelce i Chironowi.

7. Data: 2017-08-17 18:01:53

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Wjechał w tłum kontrmanifestantów, a nie manifestantów.

Tak napisałem.

> To tak jakby w PL wjechał w tłum obywateliRP którzy przyszli
> robili kontrmanifestacje na jakich miesięcznicach.

A jaką to dla Ciebie różnice robi co protestowali ludzie w których jakiś
bandyta i asshole wjechał celowo samochodem?

> Ci tzw. "naziści" protestowali przeciwko usunięciu pomnika, zdaje się.

Między innymi. Chciałbyś mieć u siebie w mieście pomnik Hitlera lub
Stalina?

> W takim państwie jak usa, pomniki powinny być zdejmowane administracyjne,
> a nie przez obalanie, tak sądzę.

I są tak właśnie zdejmowane, i protest między innymi tego dotyczył.
A zgadnij czemu neonazisci i członkowie KKK protestują usuwanie tych
pomnikow?

> Gdyby ktoś urządzał kontrmanifestacje na sodomickich marszach i zakłócał
> ich przebieg, wtedy by został spałowany.

Staranowany śmiertelnie samochodem?? Ty tak na poważnie??

9. Data: 2017-08-17 20:53:44

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Jak znasz j. angielski to nie masz wątpliwości co śpiewali: chcą państwa
> czytego rasowo, tylko dla białych ludzi.

Oki doki, ale gdzie jest jaki film? Aż tak głęboko w temacie nie siedzę.

> Chcą wygonić a jak się nie uda,
> wyrzucić siłą wszystkich Żydów, Arabów, Murzynów.

Coś przesadzasz, skoro sami przyciągnęli tam murzynów, to usa też należy
do murzynów.

> Jestem pewny że się Tobie
> taki pomysł spodobałby. Tak samo jak Ixelce i Chironowi.

E tam, ja jestem za umiarkowanym multikulti, tj. do 5% różnych.
To uważam za optimum, a więcej niż 5% szczególnie muslimów to kłopoty.

10. Data: 2017-08-17 21:23:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch

> E tam, ja jestem za umiarkowanym multikulti, tj. do 5% różnych.

Tzn. za tym, co jest:
https://ekumenia.pl/aktualnosc/struktura-wyznaniowa-
w-polsce/
Też popieram polskie multikulti :-)

> To uważam za optimum, a więcej niż 5% szczególnie muslimów to kłopoty.

Dokładnie.

sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Jak to "po bożemu" możemy zinterpretować?
Przypomina mi to ikselkę
Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.
Sznurek do snopowiązałek