Adekwatna reakcja na pedofila?

1. Data: 2005-09-20 11:05:44

Temat: Adekwatna reakcja na pedofila?
Od: "PG" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mialem wczoraj taka sytuacje, ze do kawiarenki internetowej w ktorej pracuje
przyszedl podstarzaly mezczyzna i korzystajac z chatu zalogowal sie na
kobiece imie.
Rozmawial z dziewczynkami na "intymne tematy" nie chce przytaczac by nie
siac zgorszenia.
Nie zastanawiajac sie zadzwonilem na policje, przyjechali zatrzymali faceta.
Problem jednak jest w reakcji mojego szefostwa, ktore bylo zle na moja,
cyt."nieadekwatna reakcje"
Dostalem zgluche i teraz mam wyrzuty moralne.
Wg. nich nie powinienem byl wzywac policji tylko zajac sie swoimi sprawami,
bo teraz oni maja mase klopotow przeze mnie, komputer zarekwirowany, policja
zrobila zamieszanie w kawiarence
i twierdza, ze ludzie beda sie bali tu teraz przychodzic, a w ogole to czy
ten facet komus zrobil krzywde, dziewczynki z ktorymi rozmawial powinny byc
pod opieka matek.
Masakra albo ja walcze o cos co juz dawno zginelo albo swiat zglupial.

Pozdrawiam
PG.(zdolowany)

2. Data: 2005-09-20 11:22:43

Temat: Re: Adekwatna reakcja na pedofila?
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PG wrote:

> [...]
> przyszedl podstarzaly mezczyzna i korzystajac z chatu zalogowal sie na

:) jakby tak wyciac pedofila to jest sztandarowa reakcja ludzka, bo
donosiciel i tylko klopotu narobil, nie powiem mamie, ze syn jest
narkomanem bo przyjaciele sie ode mnie odwroca, to chyba podobny schemat
dziala, prawda?
--
careful with that axe Eugene!

3. Data: 2005-09-20 11:22:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PG:
> [...]
> Masakra albo ja walcze o cos co juz dawno
> zginelo albo swiat zglupial.

Zrobiles dobrze.
Tego sie trzymaj.

--
Czarek

4. Data: 2005-09-20 11:35:46

Od: "hemoroid" <z...@d...dupy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PG" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Masakra albo ja walcze o cos co juz dawno zginelo albo swiat zglupial.

Świat troszkę zgłupiał, ale walcz dalej bo warto!

Tak sobie kiedyś myślałem żeby zacząć się logować na czacie jako "Wojtek12lat",
pozaczepiać jakichś ludzi i umówić się gdzieś z jakimś pedofilem, po czym
wyskoczyć z krzaków z kamerą, kwiatami i okrzykiem "MAMY CIĘ!!". :D Może
paru z nich odechciałoby się zabawiać z dzieciakami.

5. Data: 2005-09-20 13:11:33

Od: "Franciszek Morszczuk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siac zgorszenia.
> Nie zastanawiajac sie zadzwonilem na policje, przyjechali zatrzymali faceta.

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że dobrze postąpiłeś. Ale... Po pierwsze -
czy to był chat dla przedszkolaków? Czy małoletnie dziwy, które rozprawiają
między sobą o swoich "sekretach", nie zasługują co najmniej na kilka kopów w
dupę? Same tam włażą i ryzykują - ich dupa, ich problem. Tego nikt nie każe
robić. A poza tym, czy on przypadkiem nie rozmawiał z grupą takich samych jak
on cwaniaczków, wpisujących kobiece imiona?

> Problem jednak jest w reakcji mojego szefostwa, ktore bylo zle na moja,
> cyt."nieadekwatna reakcje"

I oni mają rację, niestety. Dla kawiarenki żadną reklamą jest kapuś,
podglądający co ludzie robią w necie i nasyłający na nich policję. Lokal żyje
z utargu, a nie czystości intencji.

> Masakra albo ja walcze o cos co juz dawno zginelo albo swiat zglupial.

Bardzo się przejmujesz swoją rolą. Może nawet myślałeś, że Cię w TV pokażą...
Chyba jesteś dzieckiem reklam społecznych. Tam się pozycjonuje jasno ofiarę i
kata, ale niewinność tych rzekomych ofiar moim zdaniem jest co najmniej
przereklamowana.

Franeck

6. Data: 2005-09-20 13:29:02

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franciszek Morszczuk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dgp1q5$47$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
ofiarę i
> kata, ale niewinność tych rzekomych ofiar moim zdaniem jest co najmniej

Masz dzieci?

Magda

7. Data: 2005-09-20 13:36:30

Od: "PG" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> donosiciel i tylko klopotu narobil, nie powiem mamie, ze syn jest
> narkomanem bo przyjaciele sie ode mnie odwroca, to chyba podobny schemat
Schemat jest podobny, trzeba sie zdobyc na odrobine odwagi i zadzialac.
Moze to uchronic jakies dzieciaki przed spotkaniem z takim typem.
Tylko, zeby to zrozumieli takze inni ludzie mogloby byc wokol nas calkiem
fajnie.

Pozdr.
PG

8. Data: 2005-09-20 13:36:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Tam się pozycjonuje jasno ofiarę i
> kata, ale niewinność tych rzekomych ofiar moim zdaniem jest co najmniej

Khe, khe.... caly post ok, ale w powyzszym zdaniu troche przesadziles, jak
dla mnie.

-----

Ja sie zastanawiam nad czyms takim - z jednej strony dziadek w kawiarence
troche
przegina i moze wplatac jakas malolate w klopoty (w razie spotkania),
z drugiej strony po to te malolaty wchodza na siec, zeby rozmawiac na takie
tematy.

Wiec albo prewencja albo przyzwolenie - w tym drugi przypadku, gdy pojawia
sie
jakies ofiary - dojdzie do regulacji: pare (histerycznych) artykulow w
gazetach
i ludzie zaczna bac sie takich kontaktow.

Wtedy pojawia sie ludzie (to ci podstarzali faceci z knajpki zalogowiani pod
"Kasia lat 12"?)
ktorym sie histeryczne artykuly w gazetach przestana podobac :))

Pozdrawiam,
Duch

9. Data: 2005-09-20 13:43:53

Od: "PG" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ofiarę i
> kata, ale niewinność tych rzekomych ofiar moim zdaniem jest co najmniej
denerwuja mnie tacy ludzie jak ty, z pewnoscia nie chcialbys byc w takiej
sytuacji
decyzyjnej. Pytanie w glowie : Olac to niech sobie facet pisze, co mnie to
obchodzi.
Czy moze zrobic cos z tym gownem.
Potem zobaczysz w gazecie, ze ten wlasnie pedofil grasowal w twojej
dzielnicy i ty nic z tym nie zrobiles a mogles w jakis sposob zapobiec ..

10. Data: 2005-09-20 13:57:46

Od: "Franciszek Morszczuk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sytuacji
> decyzyjnej. Pytanie w glowie : Olac to niech sobie facet pisze, co mnie to

Trzeba było podejść dyskretnie do niego, powiedzieć mu żeby sp..dalał i
zaznaczyć, że jak jeszcze raz nakryjesz go na takim pisaniu, to zawiadomisz
policję. To by wystarczyło, moim zdaniem.

> Potem zobaczysz w gazecie, ze ten wlasnie pedofil grasowal w twojej
> dzielnicy i ty nic z tym nie zrobiles a mogles w jakis sposob zapobiec ..

E, to poezja. Że facet sobie świni z chętnymi do takiej konwersacji małolatami
to pikuś. Winny nie jest tylko on, ale także to że może rozmawiać na takie
tematy i ktoś mu odpowiada. Gdyby nie było takich czatów i takich panienek,
nie pożywiłby się. No i czy nazwiemy "pedofilami" np. redaktorów pisemek dla
dziewczynek, piszących im podobne świństwa? Gdyby facio się tam zgłosił,
jeszcze by mu za to zapłacili.

Franeck

www.fioletowykot.republi ka.pl
Nieszczesliwa!
przyjaciolka
Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne
Czy duża różnica wieku może być przeszkodą gdy dwoje ludzi chce być ze soba razem?