przyjaciolka

1. Data: 2005-09-19 12:43:55

Temat: przyjaciolka
Od: "ghg" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja przyjaciółka jest uzależniona od narkotyków. Próbowałam z nią rozmawiać ale
ona mnie nie słucha. Nie wiem co mam zrobić. Powiedzieć jej rodzicom i stracić
przyjaźń? Czy zachować to dla siebie?? Nie chciałabym stracić najlepszej
przyjaciółki, ale jednocześnie nie chcę żeby dalej brała.

2. Data: 2005-09-20 14:48:23

Temat: Re: przyjaciolka
Od: "madamjo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ghg" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyjaźń? Czy zachować to dla siebie?? Nie chciałabym stracić najlepszej
> przyjaciółki, ale jednocześnie nie chcę żeby dalej brała.

Powiesz rodzicom stracisz przyjaciółkę - może nie na zawsze.
Nie powiesz, też stracisz - na zawsze - bo sama sobie nie poradzi.
W pierwszym przypadku jest szansa, że po jakimś czasie wszystko przemyśli i
pogodzicie się.
W drugim - nie ma szansy na pogodzenie się, a ty będziesz żyła z wyrzutami
sumienia, że nic nie zrobiłaś.
Jeśli jesteś jej przyjaciółką nie patrz co możesz stracić, zastanów się jak
możesz jej pomóc.
pozdrawiam i życzę mądrych wyborów
madamjo

3. Data: 2005-09-21 00:58:23

Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE MOW!!!

A co bierze?

Mam kolege, ktory bral (praktycznie wszystko) i wyszlo mu na dobre...
On twierdzi, ze nie powinnas donosic - a gosc zna sie na rzeczy: wiekszosc
tego co bral sam syntetyzowal, zna sie tez na neurofizjologicznym mechanizmie
dzialania narkotykow a ponadto jest weteranem 2 osrodkow odwykowych.

pozdrawiam
quasi-biolog

4. Data: 2005-09-22 06:12:15

Od: Olek Olowski <o...@t...pll> szukaj wiadomości tego autora

ghg wrote:

> [...]
> przyjaźń? Czy zachować to dla siebie?? Nie chciałabym stracić najlepszej
> przyjaciółki, ale jednocześnie nie chcę żeby dalej brała.

odpowiedz na twoje pytanie jest prosta:

co jest dla ciebie wazniejsze, przyjazn czy zycie?

5. Data: 2005-09-22 12:02:50

Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olek Olowski <o...@t...pll> napisał(a):

> odpowiedz na twoje pytanie jest prosta:

> co jest dla ciebie wazniejsze, przyjazn czy zycie?

Falszywa dyhotomia. Bardzo falszywa...

6. Data: 2005-09-22 23:18:15

Od: z_z <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog wrote:

> Falszywa dyhotomia. Bardzo falszywa...

co to jest dyhotomia? :)
pozdroZ

7. Data: 2005-09-23 01:13:53

Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

z_z <z...@o...pl> napisał(a):

> co to jest dyhotomia? :)

Nie masz czego sie czepiac poza ortografia?

pzdr
quasi-biolog

Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne
Czy duża różnica wieku może być przeszkodą gdy dwoje ludzi chce być ze soba razem?
Wypłacze sie wam.
Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?
Czy coś jest ze mną nie tak?