Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne

1. Data: 2005-09-19 12:43:20

Temat: Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne
Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy nie ma sposobu na wylaczenie z spolecznosci internetowej uzytkownika
poslugujacego sie m.in. pseudonimami:
zsd, sd, ssdf, ads, aaaaa, ghf, fgf, aa, sd, sxc, hjh, uczennice, zaa, xb,
dsfsdf, asda?

Od kilku dni w ogole sie nie da czytac grupy. Zablokowanie nie do konca
pomaga, bo ten czlowiek zmienia adresy. Poza tym, uwazam, ze to co robi, to
juz naprawde bezczelnosci i kpina. Nie jestem bardzo obeznana w
mozliwosciach, ale mam nadzieje, ze cos sie da zrobic.

Pozdrawiam,
Yawn

2. Data: 2005-09-19 13:14:43

Temat: Re: Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

Ten spam to i smieszy i przestrasza, rownoczesnie.
Raczej nic sie nie da zrobic.
Od dawna juz przewiduje, ze niemoderowane grupy nie przetrwaja.
Moze stworzyc nowa, moderowana?

Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2005-09-19 13:59:39

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Raczej nic sie nie da zrobic.
> Od dawna juz przewiduje, ze niemoderowane grupy nie przetrwaja.

Sam się zmoderuj :)

Trolle przychodza, trolle odchodzą, niektóre wpadają pod samochód, inne giną
w kafejkach internetowych.

Takie życie.

Paff
--
"O ile życie jest prostsze gdy spotykamy w życiu kobietę konkretną, rzeczową
i zdyscyplinowaną jak żołnierz."

4. Data: 2005-09-19 14:40:20

Od: "hemoroid" <z...@d...dupy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poslugujacego sie m.in. pseudonimami:
> zsd, sd, ssdf, ads, aaaaa, ghf, fgf, aa, sd, sxc, hjh, uczennice, zaa, xb,

Może trzeba zebrać większą grupę osób i zacząć spamować odpowiednie abuse?

5. Data: 2005-09-19 15:09:10

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Trolle przychodza, trolle odchodzą, niektóre wpadają pod samochód, inne
giną
> w kafejkach internetowych.

A moze to .... TY spamujesz, heee? :)))
Duch

6. Data: 2005-09-19 15:15:23

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> giną
>
> A moze to .... TY spamujesz, heee? :)))
> Duch

Twa przenikliwość Duchu nie zna granic, żadnych granic :D

Paff

7. Data: 2005-09-19 22:43:21

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> A moze to .... TY spamujesz, heee? :)))
> Duch

A może między wami wystąpiło napięcie seksualne?

8. Data: 2005-09-20 06:15:58

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hemoroid wrote:

> Może trzeba zebrać większą grupę osób i zacząć spamować odpowiednie abuse?

klina (kaca) klinem? :))))
--
careful with that axe Eugene!

9. Data: 2005-09-20 09:22:03

Od: KosciaK <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Sep 2005 14:43:20 +0200 Yawn zeznał(a) co następuje:

> [...]
> poslugujacego sie m.in. pseudonimami:
> zsd, sd, ssdf, ads, aaaaa, ghf, fgf, aa, sd, sxc, hjh, uczennice, zaa, xb,

Filtruj po IP - 213.180.130.18
Wcześniej warto by jeszcze sprawdzić wysyłając samemu na pl.test z
bramki na niusy.onet.pl czy ten adres to IP bramki czy usera
wysyłającego przez bramkę

Pewnie na grupie z "mordplik" w nazwie dowiesz się więcej o filtrowaniu
i dodawaniu do killfile'a

pozdro!
KosciaK

10. Data: 2005-09-20 09:44:01

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KosciaK" w news:dgokad$hjr$1@nemesis.news.tpi.pl...
/.../

> Filtruj po IP - 213.180.130.18
> Wcześniej warto by jeszcze sprawdzić /.../
> Pewnie na grupie z "mordplik" w nazwie dowiesz się więcej o filtrowaniu
> i dodawaniu do killfile'a

A może warto przy tym zastanowić się - bez względu na to, kto
siedzi za tymi bardzo przecież charakterystycznymi i odróżnialnymi
komunikatami, co powoduje iż taką właśnie działalność podejmuje?

Takie - dlaczego, dlaczego, dlaczego?
A nie - "rani to mój wizerunek poprawności / rzeczywistości, wobec tego
huzia ja juzia i do kaefu go - tam jego miejsce" ?

> pozdro!
> KosciaK

pozdry
All

Czy duża różnica wieku może być przeszkodą gdy dwoje ludzi chce być ze soba razem?
Wypłacze sie wam.
Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?
Czy coś jest ze mną nie tak?
Czy muzyka w dzisiejszych czasach jest pasją, czymś przyjemnym czy tylko przejściową modą??