www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2005-09-19 18:55:14

Temat: www.fioletowykot.republika.pl
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

SPAM, ale ja na to sram.

Włazić do chuja mimo, że już na początku każe wypierdalać

www.fioletowykot.republika.pl

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tvn.brednie - grupy dobre w ryj

2. Data: 2005-09-20 07:20:59

Temat: Re: www.fioletowykot.republika.pl
Od: Rince <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! napisał(a):
> SPAM, ale ja na to sram.
>
> Włazić do chuja mimo, że już na początku każe wypierdalać
>
> www.fioletowykot.republika.pl

Mam pytanko do grupowiczow. Można jakoś wyjaśnić kompleksy? chamstwo? a
może zwyczajną głupotę młodzienczą, tego gościa? Zazwyczaj spamerzy
wysyłają krótki bełkot, a ten znowu stara się jakoś rozwinąć swoją
płyciznę umysłową. Czy ktoś potrafi to wyjaśnić, czy idziecie na
łatwiznę i wrzucacie takich do szufladki 'troll' ?

Rince

3. Data: 2005-09-20 07:25:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rince:
> ... Czy ktoś potrafi to wyjaśnić...

Mnie bardziej zastanawia osobowosc jednostek
inicjujacych tematy o takich porypancach.

--
Czarek

4. Data: 2005-09-20 07:34:58

Od: Rince <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Rince:

> Mnie bardziej zastanawia osobowosc jednostek
> inicjujacych tematy o takich porypancach.

Hmmm, nie do końca zrozumiałeś wydaje mi się. Nie zainicjuje tematu na
temat w-wielu-nickach-jedynego, bo nie ma sensu, ot troll pospolity. Ale
ten gościu mnie zaintrygował. Po pierwsze się stara (ilość, bo
oczywiście nie jakość, ale jednak - troll wysłałby 20 postów na miejscu
jednego kotowatego). Po drugie zadałem sobie trud przeglądnięcia jego
strony. Wydaje mi się, że gościu solidnie poszukuje akceptacji czy
choćby (a może przede wszystkim ): uznania i posłuchu u ludzi. Niby
bluzga, ale ze wszystkich tekstów aż bije żądanie aby czytać go dalej,
stąd też pewnie tak się produkuje. Po prostu chcę się upewnić, że go
dobrze interpretuję.

Rince

5. Data: 2005-09-20 07:42:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rince:
> ... nie do końca zrozumiałeś wydaje mi się
> ... ten gościu mnie zaintrygował.
> ... Po prostu chcę się upewnić, że go dobrze interpretuję.

Dobrze, wyraze zatem moja uwage inaczej - sam ocen czy
w bardziej zrozumialy dla ciebie sposob: w istocie bardziej
niepokoi mnie osobowosc jednostek, ktorych taki porypaniec
jak FK aktywnie oraz otwarcie intryguje.

--
Czarek

6. Data: 2005-09-20 07:51:27

Temat: Coś z zupełnie innej beczki
Od: Rince <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, wyraze zatem moja uwage inaczej - sam ocen czy
> w bardziej zrozumialy dla ciebie sposob: w istocie bardziej
> niepokoi mnie osobowosc jednostek, ktorych taki porypaniec
> jak FK aktywnie oraz otwarcie intryguje.

Zadam wiec pytanie, które stoi w samym centrum mojego zainteresowania:
czy istanieją jakieś (SENSOWNE) opracowania na temat psychiki trolli
internetowych, czy wszystko jest wciąż wrzucane do worka 'prowokatorzy'
bez wyjaśnienia przyczyn? Z niepoważnych opracowań polecam:
http://trole.joemonster.org/

Ale jak łatwo się domyślić nie o coś takiego pytam.

Rince

7. Data: 2005-09-20 08:13:04

Temat: Re: Coś z zupełnie innej beczki
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rince:
> Zadam wiec pytanie, które stoi w samym centrum mojego zainteresowania:

Opowiedz lepiej cos o sobie. ;)

Np duzo telewizji ogladasz?

--
Czarek

8. Data: 2005-09-20 08:56:18

Od: "hemoroid" <z...@d...dupy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rince" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko do grupowiczow. Można jakoś wyjaśnić kompleksy? chamstwo? a
> może zwyczajną głupotę młodzienczą, tego gościa?

Jestem w stanie założyć się o browar, że chłopak pochodzi z rozbitej (albo w
innym sensie patologicznej) rodziny. :) Nie pytaj jak do tego doszedłem, ale
jestem pewien że ma strasznego syfa w domu i musi odreagować w sieci.

9. Data: 2005-09-20 09:39:19

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"hemoroid" w news:432fc923$0$5417$f69f905@mamut2.aster.pl...
/.../

> [...]
> jestem pewien że ma strasznego syfa w domu i musi odreagować w sieci.

Sądząc po uśmiechach jakie towarzyszą Ci w tej wypowiedzi,
tego typu odkrycia powodują w Tobie zadowolenie (?), radość (?),
z faktu, że "Ty masz lepiej"? [oby nie].
Czy też może jesteś już dumny/dumna, że odkryłeś nieco więcej niż inni?

Tak czy inaczej, jesteś na dobrej drodze - o ile swoje zainteresowanie
światem potraktujesz poważnie, a więc nie jako zabawę w wyścig
"kto lepszy", "kto dalej", a przy tym "kto już leży i kwiczy, bo musię
należało"... ale jako NIEKOŃCZĄCE SIĘ poznawanie siebie
i dostępnego Ci otoczenia.

pyzdry
All

10. Data: 2005-09-20 10:06:51

Od: Rince <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opowiedz lepiej cos o sobie. ;)
>
> Np duzo telewizji ogladasz?

Prawie w ogóle. Mogę wiedzieć dlaczego zmieniasz temat? Czy to forma
unikniecia przyznania się, że nic sensownego nie masz do powiedzenia w
temacie, ale odczuwasz przemożna potrzebę grafomanii?

Rince

Nieszczesliwa!
przyjaciolka
Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne
Czy duża różnica wieku może być przeszkodą gdy dwoje ludzi chce być ze soba razem?
Wypłacze sie wam.