Afty w jamie ustnej

11. Data: 2001-05-11 15:01:04

Temat: Re: Afty w jamie ustnej
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> napisał (a) ...

> Użytkownik "krys" napisala
U mnie pojawiają się dokladnie tydzień
> A moze poprostu wtedy jestes mniej odporna -

To chyba jedyne trafne zdanie w tej diagnozie!:-))

> -zrezygnowac z picia kefirkow , jogurtow i napojow kiedy to usta
stykaja
> sie
> z brudnymi opakowaniami (jezeli juz to przez slomke,lyzeczka,albo
przelac do
> szklanki)

Nie lubię w/w, a jeżeli już, to jem jogurt własnej produkcji, ięc nie ma
mowy o brudnych opakowaniach

> -nie zuc gumy
> -nie calowac sie z byle kim :)

Nie stosuję;-)

> -oddychac nosem i nie wciagac ton kurzu do buzi

Jak sobie życzysz

> -zmienic paste do zebow
> -nie palic papierosow
> -nie pic piwa

Pasty nie zmienię, papierosów nie palę, piwko sporadycznie.

> -mniej pracowac
> -wiecej spac

Nie da się - śpię i pracuję do woli, (w domu).Nie pozostaje mi nic
innego, tylko się przyzwyczaić.

Justyna