Agresja a choroba psychiczna

21. Data: 2006-05-11 17:46:28

Temat: Re: Agresja a choroba psychiczna
Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:e3vhoj$g4n$1@atlantis.news.tpi.pl...

(...)

> Koniec gledzenia.

Masz racje.:)

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

22. Data: 2006-05-11 17:59:45

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:e3vj5f$kk0$1@atlantis.news.tpi.pl...

(...)

> Ku jego zdziwieniu, nikt nie reaguje. Wtedy facet wchodzi w nowy tryb -
> zauwaza ze zrzucianie cisnienia na innych jest przyjemne, daje poczucie
> wladzy i trzymania ludzi w szachu i zaczyna coraz smielej.

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... władze. Znalazles odpowiedz.:)

> Dodatkowo atakowanie daje mu poczucie bezpieczenstwa, ze
> sam nie zostanie zaatakowany. Droga do bycia gnojkiem stoi otworem.

Widzisz, masz prosty dowod na to, ze cala wladza to gnojowisko.:)

> Ale w tym przypadku co mnie spotkał, bylo co innego.

Dopi.....les wladzy. I masz satysfakcje.:)

23. Data: 2006-05-11 18:08:03

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> narodzic cos
> takiego jak 8 marca, rownouprawnienie kobiet i tym podobne smierdzace
> pomysly.
> .Kultury o kilka tysiecy lat starsze od europejskiej wypracowaly i dalej
> utrzymuja
> wlasciwy porzadek rzeczy. Kobieta zostala stworzona zeby sluzyc
> mezczyznie.
> Zapakowana tak ze nawet nie widac zrenic oczu z poza siatki, obladowana
> jak
> wielblad pokornie kroczy za panem .Tutaj niektorym trzeba wytlumaczyc

Mylisz się. W kulturze islamu kobieta ma w rodzinie znacznie wieksza wladze
anizeli w katolicyzmie i calym chrzescijanstwie. I sprawuje te wladze tak
samo bezwzglednie jak europejki, wladze nad emocjami mezczyzny. Dlatego tylu
mamy szalencow-samobojcow, ktorzy sa przez kobiete islamska wysylani na
smierc. I robia to ponoc dobrowolnie.

> Niech nie wspomne o tych wszystkich grzesznych bezwstydnicach z cycami
> wywalonymi nawierzch w sukienkach takich ze majtki widac krecacych
> tylkami na ulicy.Tu by sie przydala policja obyczajaow. Taki wpieprz
> spuscic zeby przez miesiac na d... usiasc nie mogly. Albo przymusowo na
> miesiac do
> burdelu za darmo klijentow obslugiwac, oduczyly by sie bardzo szybko.

I wlasnie udalo im sie Ciebie sprowokowac do bezmyslnego wystapienia zamiast
wyjasnienia sobie DLACZEGO to robia. Nie rozumiesz dlaczego sie rozbieraja i
prowokuja mezczyzn...?

> Sa kobiety ktore bez szemrania akceptuja dominacje mezczyzny i jak Bog
> przykazal
> spalniaja jego potrzeby. Te ktorym emancypacja przewrocila w glowie trzeba
> po
> prostu potraktowac tak jak na to zasluguja. Porzadne lanie kilka razy pod
> rzad za
> najdrobniejsze przewinienie zamienia narowista kobyle w baranka.Osobiscie
> leje
> swoja raz czasem 2 razy na tydzien. Nawet jak nie ma za co to kilka
> szturchancow
> trzyma ja na wlasciwym poziomie.

I nawet nie zdajesz sobie sprawy jaka cene za to
LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/
placisz.:)

24. Data: 2006-05-11 18:49:13

Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzymaj się mocno, choćby powietrza. ;-)

Dzięki.Mam własne silne "meskie ramię" to sie na nim czasem opieram ;D

Ag

26. Data: 2006-05-11 19:28:08

Od: "Mortifer" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, ale pamietaj, ze te chamstwo nie wynika ze zwyklej checi
zaszkodzenia tobie, tylko z choroby. Ty tez masz problemy kazdy je
ma. Ale ty jestes bardziej swiadomy od chorego. Troche egoistyczne
porównanie. Oczywiscie nie mozna pozwalac mu na wszystko, ale w
miare swoich mozliwosci starac sie zrozumiec. Jesli jest bardzo
zle pozostaja leki lub/i hospitalizacja.

27. Data: 2006-05-11 19:32:19

Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leje
> swoja raz czasem 2 razy na tydzien. Nawet jak nie ma za co to kilka
od zawsze wiadomo ze meżczyzna jest od stania przy pienku i rabania drwa na
polu wiec moze przyjrzyj sie co klepiesz nastepnym razem albo zmien soczewki

28. Data: 2006-05-11 19:47:43

Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego nie wolno".
> Otrzymac poczucie ze jest sprawiedliwosc, dobro, zlo, naprawodzaic go na
> wlasciwe tory.
> Ku jego zdziwieniu, nikt nie reaguje. Wtedy facet wchodzi w nowy tryb -
> zauwaza ze
> zrzucianie cisnienia na innych jest przyjemne, daje poczucie wladzy i
> trzymania ludzi w szachu i
> zaczyna coraz smielej. Dodatkowo atakowanie daje mu poczucie
> bezpieczenstwa, ze
> sam nie zostanie zaatakowany. Droga do bycia gnojkiem stoi otworem.
wiesz tutaj gosc nie moze tak skakac bo własciwie od tego zalezy jego
zaliczenie przedmiotu ;D.Nic nie ma bo do tej pory wszystko my robiłysmy a
jego umiejetnosci komputerowe sa znikome stad też wersje elektroniczne
niewiele mu dadza - teraz to juz własciwei targaja mna sprzeczna uczucia bo
sposob na niego jest bardzo prosty- wystarczy go nie zamiescic na liscie
koncowej przy oddawaniu projektu - i on o tym wie dlatego ma cos jakby
rodzaj sznura na szyi , który sam tam sobie zarzucił.Nie tzreba nic innego
robic tylko "przezyc" jego obecnosc.A korci- bardzo korci chama tak
wyeliminowac .Własciwei to juz mi przeszły jakiekolwiek skrupuły- trudno -
jak jest chory to niech sie wybierze do psychiatry.Zwłaszcza ze kase raczej
ma bo nam nawet bezczelnie proponował pieniadze nie pytajac sie w ogole jak
my na taki rodzaj załatwiania sprawy patrzymy - nie mowiac o stawce- gosc
jest istotnie załosny.Pewnie dyplom sobie rowniez zamierza kupic bo przy
jego stanie umysłu na dzien dzisiejszy to nie sadze zeby potrafił cokolwiek
spojnego zrobić.No nic dzieki za wszystkie komentarze.

29. Data: 2006-05-11 19:56:11

Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja zaczelem brac sprawy
> w swoje rece, to .... ludzie (50%) zaczeli brac strone nerwusa !!! Bo taki
> biedny,
> bo gdzie ma emocje wyladowywac, co ma je tłumic? :))). Tu sie mozna niezle
> zdziwic.
> Kanon róbta-co-chceta, juz zaczyna sie zagniezdzac i "nie mozna sie
> wstrzymywac bo
> to grozi chorobami i jest niekomformtowe" :) Takie hasła szły.
> Albo: "najgorsi sa tacy co w pracy grzeczni a w domu biją zone. "
> Odwrócenie kota do gory ogonem - dobre co?
no własnie tego sie jedynie obawiam bo mam za soba przeszłosc dosc zadziorna
i juz mi sie nie chce ;D, to znaczy wole byc bardziej stonowana czyli nie
dawac sie prowokowac bo to czesto własnie w rezultacie ktos inny Toba
manipuluje a własciwie twoje emocje- no i tracisz kontrole nad samym
soba.Moim nowycm wyzwaniem jest załatwiac wszystkich intelektualnie tyle ze
tutaj sie nie da bo gosc jest zbyt tępy.Ale owszem posłuch miałam u innych
osob ;) bo były w poblizu.;D

dokładnie
pozdr.

30. Data: 2006-05-12 14:19:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mortifer" <m...@h...com> wrote in message
ps.com...

Oj, bardzo nie lubie przerzucania odpowiedzialnosc na ofiary.
Ale mniejsza - tylko jeszcze dodam - rzeczywiscie moze byc ktos,
chory, kto nie panuje nad soba. Ale tego zaluje i np. bierze leki,
przeprasza, itp.
Gorzej gdy ktos pomimo swoich atakow, jest dodatkowo pelen pogardy dla
innych.
Wtedy mamy tutaj raczej przypadek gnojek (ze sie tak wyraze) niz chory.

W moim przypadku, facet stwierdzil ze nikt nie powinien mu zwracac uwagi na
jego
zle zachowanie. To ja stwierdzilem ze moge i ze bede to robil.
Gdybym wybral wariant "biedny chory, powinienem milczec",
zreszta przez moment tak bylo, facet zaczal coraz bardziej sie rozbestwiac i
cwaniakowac.
Zastraszac innych. Do tego nie wolno dopuscic. Jezeli ktos jest chory i
zagraza otoczeniu
to trzeba go leczyc. W przeciwnym przypadku moga sie dziac bardzo zle
rzeczy.
Pozdrawiam,
Duch

Testy psychologiczne
Znaki w psychologii
Prosze o pomoc..
Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?
mam pytanko bardzo imtymne?????????