Akademia Medyczna w Gdansku

61. Data: 2000-09-14 00:21:14

Temat: Re: Akademia Medyczna w Gdansku
Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaa bardzo ciekawe , ale chyba niezbyt śmieszne i trochę nie w temacie
leczenia ...

62. Data: 2000-09-14 00:34:31

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Pana szanuje
Ale ... sprawa wyglada tak , ze ok 10 % lekarzy odnosi sie do pacjentów w
sposób "odpowiedni"
widuje to od kuchni , gdyz sam nie jestem jeszcze jednym z WAS a jedynie
studentem.
Mam jednak nadzieje , ze przemiany w Sluzbie Zdrowia doprowadza w koncu do
sytuacji w której stosunek do pacjenta bedzie mial pewne znaczenie dla oceny
jego pracy przez pracodawce ...
Nie sadzi Pan , ze dbanie ( w zkresie podstawowym) o psyche , a nie tylko
cialo pacjenta nalezy wlaczyc do obowiazków lekarza?
Mam kilka wspanialych przykladów dzialalnosci moich nauczycieli w tej
dziedzinie : to na prawde nie jest trudne!
Mam natomiast krocie przykladów nagannych , paternalistycznych zachowan ,
których w otwartej rozmowie musialby powstydzic sie kazdy czlowiek , co
dopiero adept tak pieknej sztuki !
Apeluje do wszystkich lekarzy aby zastanowili sie nad swoja rola w
ksztaltowaniu swego obrazu, pomijajac w miare mozliwosci swa agresje
spowodowana uwlaczajaca ich godnosci sytuacjafinansowa !
Z powazaniem
Piotr Sowa

problem z paznokciem
gronkowiec zlocisty