Akcja: lekki tronister

41. Data: 2009-11-19 21:25:34

Temat: Re: Akcja: lekki tronister
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już to "gżybicę" - konsekwentna bońć ;p

Nie jestem ociężała umysłowo, tylko mam nawyki.

42. Data: 2009-11-20 14:43:12

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Nie jestem ociężała umysłowo,

No wiesz, na mieście rużnie muwiom...

> tylko mam nawyki.

Z kturymi podobno walczysz, wienc się pszykładaj.
Świeć pszykładem ;p

v.
PS. jak ta głupawa reforma zapatruje się się na formy
z pogranicza hiperpoprawności, gdyż mam wątpliwości
np. w temacie "się" vs "sie"?

43. Data: 2009-11-20 21:37:35

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. jak ta głupawa reforma zapatruje się się na formy
> z pogranicza hiperpoprawności, gdyż mam wątpliwości
> np. w temacie "się" vs "sie"?
Według tej reformy "się", pozostaje "się".
A apropo się i sie, to jest jeszcze se,
jak w dzieciństwie czasem sepleniłam.:)

44. Data: 2009-11-21 00:10:55

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Według tej reformy "się", pozostaje "się".
> A apropo się i sie, to jest jeszcze se,
> jak w dzieciństwie czasem sepleniłam.:)

Seplenienie mnie nie interesuje.
Interesuje mnie np. czy piszemy zemba, czy zęba albo pszykre czy pżykre.
I jakie są reguły.

sorry, ale więcej burdelu z tą reformą niż "starych" reguł gramatycznych

v.

18 -tka prezent
do rodziców II klasistów ...
skręca mnie