Ale przyjemnie :)

11. Data: 2008-05-04 17:54:39

Temat: Re: Ale przyjemnie :)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fvk8qf$2te$1@news.onet.pl...

> To ja już nie wiem, gdzie Ty mieszkasz.[...]

Kto czyta Grupe uwaznie ten wie :)

> U nas jabłonie
> kwitną bardzo marnie, tak, jakby dopiero zaczynały.

U nas niektore zaczynaja, inne sa w pelni a niektore nawet juz koncza :)
Wszystko zalezy od odmiany i stanowiska :)
Moj ogrod jest dosc cieply. Zeby to lepiej okreslic dodam, ze przekwitly juz
czeremchy, nie wspominajac o czeresniach.

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2008-05-05 02:57:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Przed chwila znow bylem na balkonie :)

Dodam, ze dzisiaj przed chwila w tym samym miejscu slyszalem po raz pierwszy
w tym roku slowika i kukulke, jakies pol godziny temu. To tak a propos tego,
ze Tadeusz juz bodajze w lutym pisal, ze slowika slyszal :) Wiosna przyszla
nieco wczesniej ale przyroda i tak stara sie swoim rytmem zyc :)

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2008-05-05 05:50:06

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote in message
> [...]
> Wiosna przyszla nieco wczesniej ale przyroda i tak stara sie swoim rytmem

Słowik w lutym - niemożliwe, zaczynają samiczkom spiewać w maju. To mógł być
szpak naśladujący słowika.

14. Data: 2008-05-05 05:50:52

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiosna przyszla nieco wczesniej ale przyroda i tak stara sie swoim rytmem

Od paru dni słowik koncertuje mi za oknem...

15. Data: 2008-05-05 08:45:57

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał

> To sa wlasnie zalety ogrodu :)

Zalety ogrodu trudno opisac. Nie ma nic przyjemniejszego
jak wziac piwko, prase i pojsc sobie na lawke ogrodowa. :)
Wokol cisza, spiew ptakow, czasem jakis daniel czy inna sarna
podejdzie pod plot. :) Zeby jeszcze cieplej bylo...

Neko

16. Data: 2008-05-05 08:47:23

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał

> Słowik w lutym - niemożliwe, zaczynają samiczkom spiewać w maju. To mógł
> być szpak naśladujący słowika.

Ew. bocian. ;)

17. Data: 2008-05-05 09:32:42

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał

> Ew. bocian. ;)

Był dwa lata temu 22 stycznia...

18. Data: 2008-05-05 16:44:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 May 2008 00:34:01 +0200, Bpjea napisał(a):

> Witajcie,
>
> Wyszedlem przed chwila na balkon - pieknie jest :)
> Wszyscy gdzies wyjechali na weekend i slychac tylko krople deszczu na
> lisciach drzew w ta ciepla wiosenna noc :)
> Takiej ciszy juz dawno nie bylo - nie ma wiatru, kwitna jablonie, wokol
> swieza zielen :)
> To sa wlasnie zalety ogrodu :)

...a co dopiero pachnąca polanka we własnoręcznie sadzonym lesie sosnowym
dwudziestoletnim, lub w jeszcze bardziej urokliwym, młodszym,
samosiejkowym, gdzie sosny jak kosmate zielone kopki...
Czekam na macierzankowe i rozchodnikowe pachnące kobierce na mojej polanie
- wtedy leżaczek, słoneczko i... ćpanie, ćpanie, ćpanie (zapach macierzanki
rozgrzanej w słońcu jest jak narkotyk), a kwaskowaty smak rozchodnika w
zębach cudownie orzeźwia :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

19. Data: 2008-05-06 08:36:42

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> macierzanki
> rozgrzanej w słońcu jest jak narkotyk), a kwaskowaty smak rozchodnika w

Ino bajorka brak na cztery litery i z pijawkami do odciągania z nich
tłuszczu.

20. Data: 2008-05-06 09:45:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 10:36:42 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ino bajorka brak na cztery litery i z pijawkami do odciągania z nich
> tłuszczu.

Pomijam milczeniem.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

jak tam sezon ogrodniczy w 3city?
Kosiarka traktorek
Re: Czy w maju jest jakies spotkanie?