Kosiarka traktorek

1. Data: 2008-05-03 11:51:58

Temat: Kosiarka traktorek
Od: "Tom" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Zamierzam kupić traktorek kosiarkę do koszenia trawy z Castoramy. Cena ok
5tyś zł traktorek z koszem.
Interesują mnie sprawy techniczne. Jak wygląd serwis takich urządzeń, czy są
jakieś przeglądy, naprawy ewentualnych awarii.

Czy są jakieś inne miejsca w Bydgoszczy gdzie można kupić taki sprzęt, czy
tylko markety?

z góry dziękuję i pozdrawiam

Tomasz Spychalski
www.wozkislipowe.pl

2. Data: 2008-05-04 20:03:24

Temat: Re: Kosiarka traktorek
Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
...Jak wygląd serwis takich urządzeń, czy są
> jakieś przeglądy, naprawy ewentualnych awarii.
..
================
Oczywiście, że są... Np. Sklepy Husqvarny (chyba KERBYD Toruńska i GABIS
Nakielska)
O serwis pytaj sprzedawcę :)
Pamiętaj, że do OBOWIAZKÓW sprzedawcy należy zmontowanie urzadzenia i
sprawdzenia jego działania...
Pozdrowienia
Jan

3. Data: 2008-05-05 17:26:58

Od: "Tom" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nakielska)
> O serwis pytaj sprzedawcę :)
> Pamiętaj, że do OBOWIAZKÓW sprzedawcy należy zmontowanie urzadzenia i

dzięki za info, jutro sprawdzę

Tomasz Spychalski
www.wozkislipowe.pl

Re: Czy w maju jest jakies spotkanie?