Ale to już było? - no to jeszcze raz.

361. Data: 2008-12-17 00:09:36

Temat: Re: Jeszcze raz - "Muszę zabijać aby przeżyć ..."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2008 00:59:14 +0100, Redart napisał(a):

> Do Cię. A propo co i jak w medycynie się robi, jełli się chce iść naprzód.
> Przy
> wspólpracy pacjentów, którzy wybierają między różnymi ryzykami i decydują o
> własnym
> życiu w sytuacji, kiedy nie ma pewnych metod leczenia, za to są bardzo
> ryzykowne.

A "leczenie" dietką jest mniej ryzykowne w punkcie wyjścia?
:>

> Ale nie chce tu wlazić znów w tematy pokrewne eutanazji.

Nie myślałam nawet o eutanazji, lecz o tym, czy Mengele to jeszcze był
lekarz, czy juz potwór...

362. Data: 2008-12-17 00:11:35

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I to by było na tyle w tej gałązce dyskusji.

363. Data: 2008-12-17 00:29:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2008 01:11:35 +0100, Redart napisał(a):

> I to by było na tyle w tej gałązce dyskusji.

Nie wiem, bo nie cytujesz, ale też jestem zmęczona.

364. Data: 2008-12-17 00:42:17

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, bo nie cytujesz, ale też jestem zmęczona.

My rowniez.
Toba.
--
Bluzgacz

365. Data: 2008-12-17 08:51:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> To są badania świeże przecież.

przecież cafłem pytanie :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

366. Data: 2008-12-17 08:55:54

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> przecież cafłem pytanie :)

No widziałem, ale ja także miałem problem cafłencia łod powiedzia ;)
Już nie informowałe o tym łosio śnięciu, żeby nie daj Bóg, nie być
postawionym
w sytuacji bezwzględnej konieczności całfania całfa ;)

367. Data: 2008-12-17 11:01:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2008 09:55:54 +0100, Redart napisał(a):

> [...]
> postawionym
> w sytuacji bezwzględnej konieczności całfania całfa ;)

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

368. Data: 2008-12-18 06:23:20

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wściekłe i głodne? - znalazłoby się pare przykładów pokąsań.
> Nie wiem, nie słyszałeś o pladze wśieklizny wśród nich? jakoś wtedy czuły
> miętę do ludzi.
> Jak Ty naprawde mało wiesz o swiecie... pewno stąd taki dobry humor, o
> którym piszesz.

Oj, nawet nie rozumiesz, o czym piszę... smutne to, ale nic... staram się
dalej... może po prostu do Ciebie trzeba naprawdę prosto, jak do dziecka...
ale... będzie ciężko, bo Shreka nie rozumiesz... poza tym, nie mieszaj
wścieklizn y z jedzeniem...

> Może się mniej będziesz śmiał, jak Ci powiem, że jednego gościa u nas we
> wsi o mało jego własne kury nie zjadły - trzymał je tam, gdzie spał
> (samotny), a kiedy ich przez tydzień nie karmił i w dodatku zapił, o mało
> go nie zjadły, kiedy leżał nieprzytomny trzy dni...
>
> Mogę wiecej, ale mi niedobrze.

Niedobre? Niedobrze? To może wreszcie czas otworzyć oczy i zobaczyć, jak
jest. I się przyzwyczaić do rzeczywistości a nie do własnych wizji o niej.
Niedobre... a tfu... Tobie jest niedobrze, jak się spotykasz z naturą? Oj,
to rzeczywiście z Tobą coś mocno niedobrze :o)

Pzdr
Paweł

369. Data: 2008-12-18 08:49:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2008 07:23:20 +0100, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> Niedobre... a tfu... Tobie jest niedobrze, jak się spotykasz z naturą? Oj,
> to rzeczywiście z Tobą coś mocno niedobrze :o)

Widzę, że brzuch cię boli, bo pieprzysz jak potłuczony.

370. Data: 2008-12-18 17:57:56

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że brzuch cię boli, bo pieprzysz jak potłuczony.

A zrozumiałaś, co napisałem? Nie. Widac po odpowiedzi... więc czemu się
dziwisz ;o)

Pzdr
Paweł

Literatura