Alimenty od dziadków?

następny post »
From: Eulalka <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Alimenty od dziadków?
Date: Wed, 26 Jan 2005 23:53:59 +0100

Próbowałam ściągnąć alimenty od ojca mojego dziecka - heh - chyba Wam
przekopiuję korespondencję - posmiejecie sie troszkę.

1 mail:
Od 2 tygodni jestem w Londynie i przyznam szczerze, ze trafilem
tu w fatalnym okresie. Chwilowo jest malo pracy, a tym samym
malo pieniedzy. Mam nadzieje, ze dostalam te pare groszy (100
zl), ktore wyslalem do komornika tuz przed wyjazdem. Od
styczniua bedziesz dostawala na bierzaco alimenty, bo wreszcie
bedzie mnie na to stac. Co do zaleglosci, to stopniowo bede je
splacal, ale nie od razu. Musze jeszcze splacic ZUS.
Poczekaj do polowy stycznia, a potem sie wkurzaj. Jesli chcesz
aby wszystko co ewysylam dotarlo do Ciebie (bez prowizji
komornika) daj adres lub nr konta bankowego, na ktory mam
wysylac kase. 340 zl miesiecznie masz zagwarantowane, reszta po
kawalku.
Czekam na odpowiedz, co Ty na to.
Sorry, ze nie odpisalem od razu, ale nie mam stalego dostepu do
internetu. Ma za to Twoj nr komorki i telefon do pracy, wiec na
dniach - tuz po Sylwetrze - sie odezwe.
Pozdrowienia znad Tamizy

2. mail:
Dzieki za wyrozumialosc. Co do przyjmowania pieniedzy bezposrednio ode
mnie, a nie za posrednictwem komornika, to jest to zgodne z prawem.
Jednak za kazdym razem, gdy dostaniesz alimenty powinnas powiadomic o
tym komornika i przekazac mu (dac osobiscie lub wyslac poczta) ksero
dowodu wplaty pieniedzy na Twoje konto. Mam znajomych, ktorzy tak robia
i wszystko jest OK. Zreszta i ja bede komornikowi wysylal kopie dowodu
wplaty. Jak wszysko sie unormuje i nadal bedziesz chciala, to zdejmiesz
mi komornika - Twoja wolna wola.
Pozdrowienia dla Doroty. Rzeczywiscie swiat jest bardzo maly, zwlaszcza
gdy pomysle, ze Darka Gorskiego poznalem gdy mialem 16 lat - chodzilismy
przeciez razem do jednej klasy. Jego tez pozdrow.
Co do mozliwosci zobaczenia Weroniki przez moja matke, to mile z Twojej
strony...
Samych dobrych dni w Nowym Roku

3 mail:
Postanowiłem, że jednak bede przesylal alimenty przez komornika. I to na
tyle....

4 mail:
A może warto żebym zainwestował w badania genetyczne, by sprawdzić, czy
aby na pewno Weronika jest moim dzieckiem ?

Tak - wiem - zajebisty wręcz jest.
Teraz mam pytanie - po rozmowie z komornikiem mam plan zrobienia
doniesienia o niealimentacji (bedzie recydywa, bo juz pare lat temu tak
zrobiłam i sie skończyło wyrokiem w zawieszeniu) oraz (za radą
komornika) pozwanie o alimenty byłych teściów.
czy ktoś z Was praktykował coś takiego?

Eulalka