Alkohol

1. Data: 2004-04-04 18:50:54

Temat: Re: Alkohol
Od: "msrokowski" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedno i drugie się przyczyniło do zwiększenia Twojej tolerancji na alkohol. Twoja
wątroba produkuje więcej przeciwciał (alkohol jest dla niej trucizną), które krążą
we krwii.
A waga też robi swoję :)

3. Data: 2004-04-05 07:54:14

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak sądzę jest to bardzo prosta droga do uzależnienia.
Coś z tym trzeba zrobić, bo może jeszcze nie jest za późno.
Szkoda życia.
Janusz.

4. Data: 2004-04-05 18:19:02

Od: a...@p...onet.pl (Artur Makowski) szukaj wiadomości tego autora

Czesc ari,

Monday, April 5, 2004, 3:04:48 AM, napisal(es/as):

a> Witam.

a> Kiedyś ważyłem 73 kg, teraz ważę 80. (wzrost 185)

a> Zauważyłem, że teraz moja tolerancja na alkohol zwiększyła się o jakieś
a> 10-20 procent. Kiedyś wypijając 0,25 było już "ostro", a teraz po 0,25
a> jeszcze dwa browary i właściwie mógłbym jeszcze więcej.

a> Czy to może mieć związek z większą wagą? Czy kurcze powienienem zacząć
a> powoli uważać na alkohol bo może być to wynik przyzwyczajania się organizmu
a> do alkoholu i jakiś sygnał ostrzeżenia (piję tak powiedzmy dość regularnie,
a> parę razy w tygodniu piwka, no i ze dwa razy tak ostrzej).

A ja waze 95 (a kiedys, przez dwadziesciakilka lat 73kg) i moja
tolerancja zmniejszyla sie. Niestety nie 'trenuje' juz tak
intensywnie jak na studiach. ;)

Pozdrawiam z Wroclawia,

Artur Makowski

--
GG: 1420703
GSM: +48 606 397 233

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

5. Data: 2004-04-05 18:26:35

Od: a...@p...onet.pl (Artur Makowski) szukaj wiadomości tego autora

Czesc msrokowski,

Sunday, April 4, 2004, 8:50:54 PM, napisal(es/as):

m> Jedno i drugie się przyczyniło do zwiększenia Twojej tolerancji
m> na alkohol. Twoja wątroba produkuje więcej przeciwciał (alkohol
m> jest dla niej trucizną), które krążą we krwii.
m> A waga też robi swoję :)

m> Użytkownik "ari" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
m> news:c4qbbd$68s$1@opal.futuro.pl...

Watroba produkuje przeciwciala? Interesujace.
Przeciwciala na alkohol? Kolejna nowosc.
Skad czerpiesz te wiedze, jesli wolno zapytac?

Pozdrawiam z Wroclawia,

Artur Makowski

6. Data: 2004-04-05 18:45:01

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Makowski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1483170831.20040405192442@poczta.onet.pl...

Czesc Arturze Makowski

> Watroba produkuje przeciwciala? Interesujace.
> Przeciwciala na alkohol? Kolejna nowosc.
> Skad czerpiesz te wiedze, jesli wolno zapytac?

Eeeee, musisz sie przyzwyczaic,ze tu na grupie powstaja rozne teorie,a
zrodla wiedzy sa niekonwencjonalne.
A co masz przeciwko przeciwcialom? ;-))))))))))))))
Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

7. Data: 2004-04-05 19:54:36

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Makowski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1483170831.20040405192442@poczta.onet.pl...

> Watroba produkuje przeciwciala? Interesujace.
> Przeciwciala na alkohol? Kolejna nowosc.

Grupa dyskusyjna to nie sympozjum naukowe. Można więc z przymrużeniem oka
traktować nazywanie enzymów "przeciwciałami". W sumie są to jakieś
"przeciwciała", bo jednak pod ich wpływem następuje unicestwienie
(utlenienie) alkoholu.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2004-04-05 20:58:35

Od: a...@p...onet.pl (Artur Makowski) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Leszek,

Monday, April 5, 2004, 9:54:36 PM, napisal(es/as):

> [...]
LS> traktować nazywanie enzymów "przeciwciałami". W sumie są to jakieś
LS> "przeciwciała", bo jednak pod ich wpływem następuje unicestwienie

Nie dajmy sie zwariowac. Niektorzy zbyt doslownie potraktuja te
rewelacje i bedziesz ich reedukowal do konca swoich dni. ;)
Poza tym zrozumialbym zamiane pojecia 'naukowego' na cos z jezyka
potocznego, ale naukowe w naukowe? Bez sensu. Troche wiedzy jeszcze
nikomu nie zaszkodzilo. :)

Pozdrawiam z Wroclawia,

Artur Makowski

9. Data: 2004-04-05 21:06:55

Od: a...@p...onet.pl (Artur Makowski) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Hafsa,

Monday, April 5, 2004, 8:45:01 PM, napisal(es/as):

H> Eeeee, musisz sie przyzwyczaic,ze tu na grupie powstaja rozne teorie,a
H> zrodla wiedzy sa niekonwencjonalne.
H> A co masz przeciwko przeciwcialom? ;-))))))))))))))
H> Pozdrawiam Hafsa

To bedzie trudne! ;)

Pozdrawiam z Wroclawia,

Artur Makowski

10. Data: 2004-04-06 05:40:20

Od: "msrokowski" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użyłem tutaj złego określenia jednakże nie mogę sobie przypomnieć jak to się
nazywało...

[...]

Papier do piecznia
Trawienie miesa
Mity i fakty w dietetyce - wg dr. W.A. Price'a
multi-sansotol a MM ??????
Grupa krwi