Papier do piecznia

1. Data: 2004-04-04 14:50:31

Temat: Papier do piecznia
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko mi się rózno do niego przykleja. No moze nie wszystko, bo na razie
robiłam bezy z kokosem i piernik MM, ale musiałam nożem zdzierać z tego
draństwa.
Kupiłam jakis za tani i zły jednocześnie, kładę złą stroną czy wisi nade mną
fatum??
Olik

2. Data: 2004-04-04 17:23:04

Temat: Re: Papier do piecznia
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> draństwa.
> Kupiłam jakis za tani i zły jednocześnie, kładę złą stroną czy wisi nade

Moja rada- nie piecz!!!!Fatum wisi nad toba i nad twoja waga, jak bedziesz
zajadac ciasta! A moze foremka silikonowa? Ja mam kilka roznych i nic mi sie
nie przykleja. A papier uzywam Jan Niezbedny, nie zastanawiajac sie zbytnio
nad jego jakoscia. Pozdrawaim Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

3. Data: 2004-04-04 17:40:04

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> razie
> mną
> Moja rada- nie piecz!!!!Fatum wisi nad toba i nad twoja waga, jak bedziesz
> zajadac ciasta!

To nie dla mnie. Na święta ćwiczę. Znajomym chciałam zanieść.

>A moze foremka silikonowa? Ja mam kilka roznych i nic mi sie
> nie przykleja.

Sprawdzę ile kosztuje i się zastanowię.
Olik

4. Data: 2004-04-04 17:47:21

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> To nie dla mnie. Na święta ćwiczę. Znajomym chciałam zanieść.

Ok, moze wykorzystaj ten papier, po prostu smarujac go tluszczem? Jak
foremke?

Pozdrawiam Hafsa(zawstydzona swoja wybuchowoscia)

5. Data: 2004-04-04 17:56:41

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, moze wykorzystaj ten papier, po prostu smarujac go tluszczem? Jak
> foremke?

To, za przeproszeniem, po ch** mi ten papier? Od początku mogłam tak zrobic.
Poza tym sama tez chce kawałeczek spróbować.
I nie krzycz na mnie. W koncu sama mi muffinki podsuwałaś.
Olik

6. Data: 2004-04-04 18:00:52

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> To, za przeproszeniem, po ch** mi ten papier? Od początku mogłam tak
zrobic.

Skro sie nie sprawdzil? Innej rady juz nie mam :-((((

> Poza tym sama tez chce kawałeczek spróbować.

No dobrze, rozumiem.

> I nie krzycz na mnie. W koncu sama mi muffinki podsuwałaś.

Przeprosilam-moze nie wprost, ale sadzilam,ze zrozumiesz, wiec przepraszam
raz jeszcze. Hafsa

7. Data: 2004-04-04 18:21:56

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobic.
> Skro sie nie sprawdzil? Innej rady juz nie mam :-((((

Okręcę nim chomiki. Moze nie jest to dwustronna tasma klejąca, ale zawsze...
(nie pytaj o co chodzi ;-)))

> Przeprosilam-moze nie wprost, ale sadzilam,ze zrozumiesz, wiec przepraszam
> raz jeszcze. Hafsa

Za tydzień się odobrażę ;-PP
Olik

8. Data: 2004-04-04 18:23:22

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> Okręcę nim chomiki. Moze nie jest to dwustronna tasma klejąca, ale
zawsze...
> (nie pytaj o co chodzi ;-)))

Towarzystwo Opieki nad Zwierzetami-prosze o pilny kontakt!!!!!!

> Za tydzień się odobrażę ;-PP
> Olik

Ok, moj tydzien juz mi sie wlasnie skonczyl, teraz jakies 2,5-3 tygodnie
lagodnosci(znajomych ostrzegam, by w te dni bez kija do mnie nie
podchodzili), wiec jak sie odobrazisz to ponow zaporszenie na sok, moze sie
wybiore??? A moze ty do Wroc dasz sie namowic?Pozdrawiam Hafsa

Trawienie miesa
Mity i fakty w dietetyce - wg dr. W.A. Price'a
multi-sansotol a MM ??????
Grupa krwi
Jak się pozbyć tłuszczu?