Alkoholomierz do nalewek

11. Data: 2005-11-25 18:18:43

Temat: Re: Alkoholomierz do nalewek
Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> nalewki mierzy

> czy sa alkoholomierze do trunkow nieczystych...

http://tiny.pl/x96f
Co prawda do moszczów i wina, ale może i nalewkę zmierzy. Ja
zalkoholizowanie nalewki mierzę najprościej - jak mi smakuje, to znaczy że
jest dobra :-)

http://www.wino.org.pl/forum/viewthread.php?tid=1918
Tutaj jest dyskusja na ten temat, warto poznać szczegóły.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

12. Data: 2005-11-26 17:29:33

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Przemodar schrieb:

> http://tiny.pl/x96f
> Co prawda do moszczów i wina, ale może i nalewkę zmierzy. Ja
> zalkoholizowanie nalewki mierzę najprościej - jak mi smakuje, to znaczy że
> jest dobra :-)

A wiesz, ze i ja tak zrobilem. To chyba jednak II zalew, czyli z wodka.
Jego bardzo ciemna barwa wprowadzila mnie w blad ale teraz przypomnialem
sobie, ze to z jednego drzewa o wyjatkowo ciemnych i slodkich owocach.
Zwykle drugi zalew jest jasniejszy i mniej aromatyczny. Ale ten
drugorzedny zlew mozna dodac do pierwszego lub kupazowac z innymi.

> http://www.wino.org.pl/forum/viewthread.php?tid=1918
> Tutaj jest dyskusja na ten temat, warto poznać szczegóły.

Ja sie tam chyba zapisze. Dzieki.

Irek

Jak zrobić sos, który ma być biały?
Re: Jak zrobić sos, który ma być biały?