Pomysły na sos do spaghetti - są jakieś?

1. Data: 2005-11-25 10:16:24

Temat: Pomysły na sos do spaghetti - są jakieś?
Od: "Bruno" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie może jakieś ciekawe i tanie pomysły na sos do spaghetti?
Tradycyjny bolognese znudził mi się...
Proszę o sugestie, tylko w miarę proste, nie jestem specjalnie zaawansowana
:)

Pzdr

--
Czy 100 dni Ci wystarczy Kazimierzu?
http://100dni.blox.pl

2. Data: 2005-11-25 10:58:38

Temat: Re: Pomysły na sos do spaghetti - są jakieś?
Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bruno" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tradycyjny bolognese znudził mi się...
> Proszę o sugestie, tylko w miarę proste, nie jestem specjalnie

Al salmone
najprostszy jaki mi się nasuwa - śmietana taka z kartonika ( nie kwaśna) z
lososiem wędzonym .Podgrzać doprawić do smaku jak się chce i gotowe. Wiem
brzmi strasznie ale smakuje nawet nawet.

Inny : pomirory w puszce na patelnię dodać tuńczyka, trochę bazyli + ser
mozzarella. Gotowe

3. Data: 2005-11-25 11:09:40

Od: "Bruno" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
Dzięki, zobaczymy co się da zrobic... :)
Pozdrawiam!

4. Data: 2005-11-25 11:11:13

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topino" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lososiem wędzonym .Podgrzać doprawić do smaku jak się chce i gotowe. Wiem
> brzmi strasznie ale smakuje nawet nawet.

A'la DJD jest podobny:
- smietana 18%, KWASNA, łosoś wędzony, szczypiorek zielony. Wymieszać i
jeść.

Dominik Jan Domin

5. Data: 2005-11-25 11:17:03

Od: AKS <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bruno napisał(a):
> [...]
> Tradycyjny bolognese znudził mi się...
> Proszę o sugestie, tylko w miarę proste, nie jestem specjalnie zaawansowana

Carbonara moja ulubiona...
Boczek w kosteczke, troszke cebuli, odrobina pieczarek -
podsmazyc, zagescic smietana i juz. Mozna ser dodac - bedzie sie
ciagnaaac ;-)

Pozdrowienia,
AKS

6. Data: 2005-11-25 11:25:19

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tradycyjny bolognese znudził mi się...
> Proszę o sugestie, tylko w miarę proste, nie jestem specjalnie

Podsmażyć boczek wędzony, wrzucić w makaron, wrzucić ser zółty starkowany i
smietane kwaśną, doprawić sól i gałka, wymieszać.

To jest a'la cos tam, nazwy nie pamietam.

DJD

7. Data: 2005-11-25 11:28:05

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Boczek w kosteczke, troszke cebuli, odrobina pieczarek -
> podsmazyc, zagescic smietana i juz. Mozna ser dodac - bedzie sie

Raczej ser trzeba dodac.No i nie spotkałam się, żeby w carbonarze były pieczarki
i cebula. Boczek, żółtka, parmezan, białe wino, pieprz, gałka, śmietana kremówka

Polecam też spagetti gorgonzola

8. Data: 2005-11-25 11:38:44

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

proponuję wklepac w emula nazwe:
WŁOSKIE DANIA Z MAKARONU
wydawnictwo RM
pełna nazwa to swieze i smaczne wloskie dania z makaronu

sa tam naprawde pyszne przepisy :)

a ja ostatnio uwielbiam spagetti ze szpinakiem, zielonym groszkiem, czosnkiem,
chili i odrobiną boczku lub suchej kielbasy :)
MNIAM

Niunia

9. Data: 2005-11-25 12:14:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Nov 2005 12:28:05 +0100, "bebekot" <b...@v...pl>
wrote:

>Raczej ser trzeba dodac.No i nie spotka?am si?, ?eby w carbonarze by?y pieczarki
> i cebula. Boczek, ?ó?tka, parmezan, bia?e wino, pieprz, ga?ka, ?mietana kremówka
>
>Polecam te? spagetti gorgonzola

Galka i biale wino tez nie sa takie najprawdziwsze w carbonarze
:P...a w starych przepisach to i smietana niekonieczna, ale teraz
to chyba iwkeszosc ludzi robi ze smietana

Pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2005-11-25 12:51:42

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:quvdo19j9jmrd1sku8cjh707kcp21eirrs@4ax.com...

> Galka i biale wino tez nie sa takie najprawdziwsze w carbonarze
> :P...a w starych przepisach to i smietana niekonieczna, ale teraz
> to chyba iwkeszosc ludzi robi ze smietana

Prawdziwa carbonara nie ma w sobie cienia smietany :)

Alkoholomierz do nalewek
Jak zrobić sos, który ma być biały?
Re: Jak zrobić sos, który ma być biały?